آخرین اخبار «خدمات فنی

برگزاری هر دوره مستلزم برنامه ریزی های دقیقی ست که هم تمام مطالب مفید، مورد نیاز و کاربردی درآن گنجانده شود و هم در مدت زمان تعیین شده برای دوره، امکان تدریس آن مطالب وجود داشته باشد. چرخ گوشت، یکی دیگر از لوازم آشپزخانه است که در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی مورد بررسی و آموزش قرار خواهد گرفت. 4- زمان مناسب برگذاری کلاس ها: تمامی کلاس های مجتمع از جمله دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی مطابق با وضعیت کارآموزان و حتی در روزهای تعطیل برگذار خواهد شد. از طرفی با دریافت این مدرک می توانید در آزمون های فنی حرفه ای هم ثبت نام و شرکت کنید. امروزه تعمیر برد لوازم خانگی و تعمیرات مکانیکی یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و کولرگازی از بهترین شغلها در این زمینه میباشد. تمام وسایلی که در خانگیتحت عنوان وسایل خانگی دسته بندی می شوند, صرفا به هدف سرعت بخشیدن به امور و بالابردن کیفیت زندگی بشر ساخته شده اند. در بخش تعمیرات مکانیکی با تمام قسمت های مکانیکی مایکروویو و ماکروفر آشنا خواهید شد. در طول دوره اساتید سعی می کنند تمام سرفصل ها با بهترین کیفیت انتقال داده شود.

افرادی که در دوره های مختلفی از آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت می کنند و در انتها به تکنسین تعمیرات لوازم برقی تبدیل می شوند، می توانند کمک شایانی به ما کنند. رونقی که بازارکار تعمیرات لوازم خانگی دارد، اجازه نمی دهد تکنسین تعمیر لوازم خانگی که مهارت کافی دارد، بیکار بماند. لوازم خرد منزل، علی رغم استفاده های زیادی که دارند، آن طور که باید در زمینه تعمیرات به آن ها بها داده نمی شود. این وسایل به دلیل دارا بودن برد و قطعات الکترونیکی, نسبت به نوع اول بسیار پیچیده محسوب می شوند و در صورتی که اختلالی در عملکرد آنها رخ بدهد حتما نیاز به بررسی توسط یک کارشناس دارند. خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه چهار پیشنهاد از سوی این شرکت به اعضای شورای حکام آب مرکز منطقهای مدیریت آب شهری خبر داد. در بعضی موارد وسیله مد نظر از نظر عملکرد هیچ عیبی ندارد و صرفا به خاطر عدم اجرای صحیح دستور العمل آن توسط مشتری, کارایی لازم را ارائه نمی دهد و شخص به گمان اینکه وسیله خراب است آن را به نزد شما می آورد. یکی از خدماتی که در طول دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به کارآموزان ارائه می شود، در اختیار قرار دادن جزوه های کاربردی حاوی مطالب تدریس شده، است.

در آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی ابزار و وسایل کار تکنسین تعمیر شامل مواردی چون هیتر و هویه، سیم و روغن لحیم، مولتی متر دیجیتال، پنس، منبع تغذیه و … چرا که وسایل همیشه در حال استفاده هستند و به همان ترتیب نیز، در معرض خرابی قرار دارند. از طرفی این وسایل به دلیل اینکه دارای قطعات مکانیکی مثل لوله خرطومی در جارو برقی یا پنجره در چرخ گوشت هستند, در اصطلاح به آنها وسایل مکانیکی-الکترونیکی گفته می شود. با توجه به اهمیتی که برای شغل تعمیرات لوازم خانگی گفته شد، افرادی که در این حرفه آموزش می بینند فرصت های شغلی بسیاری داشته و قادر به راه اندازی این شغل با استفاده از یک مغازه کوچک می باشند و در آینده می توانند مهارت خود را بالاتر برده و مغازه و یا فروشگاهی که تعمیرات انواع لوازم خانگی را انجام می دهد و به عبارتی کلینیک لوازم خانگی را با استفاده از چندین تعمیرکار دایر کنند. لوازم خانگی انواع گوناگونی دارند، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر، غذا ساز، آبمیوه گیری، چای ساز، بخارشو، چرخ گوشت، ساندویچ ساز برخی از انواع پرمصرف لوازم خانگی هستند که در بیشتر آشپزخانه ها دیده می شوند.

در این راستا آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، غذاساز، چرخ گوشت، مخلوط کن، آبمیوه گیری، سرخ کن، سشوار و… اگر یخچال روشن نمی شود معمولا به 4 علت است: اولین علت که شایع ترین آن است, بریدگی در طول سیم متصل به دو شاخه و یا آسیب دیدن خود دوشاخه است که این عیب توسط آمپر سنج به راحتی قابل شناسایی است. اگر ترموستات به هر علت آسیب ببینید جریان برق ورودی به یخچال به سمت موتور نمی رود در نتیجه یخچال به برق متصل است ولی روشن نمی شود. کسی که به صورت یک تعمیرکار مستقل و بعضا سیار کار می کند، و برای شغل خود تبلیغات کافی دارد، با مشتریان به خوبی برخورد می کند، خوش قول است و در تعمیر لوازم صداقت به خرج داده و منصفانه برخورد می کند، قطعا درآمد بهتری نسبت به کسی خواهد داشت که هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهد. این نوع چرخ گوشت ها به دلیل موتور قوی که دارند, دیرتر گرم شده و علاوه بر آن در بعضی از مدل ها توانایی چرخ کردن گوشت کاملا یخ زده را نیز دارا می باشند. خرابی لوازم برقی منزل، چالش بزرگی که همه از مواجه با آن می ترسیم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تعمیرات لوازم خانگی صداقت بندرعباس لطفا به بازدید از وب سایت ما.