آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل [حرفه ای+تضمینی+تخصصی]

سپس گوشی باز شده و در صورت نیاز سرویس عمومی و اولتراسونیک روی آن انجام میشود و در نهایت گوشی به منبع تغذیه متصل شده و تست جریانکشی که شامل موارد زیر است انجام می شود. پیش نیاز ورود به دوره های جامع تخصصی تر شرکت در دوره های عمومی تعمیرات آیفون است. برای اطمینان از جامع بودن این طرح میتوانید سرفصل های جامع این طرح را که شامل آموزش تخصصی سخت افزار موبایل و آموزش تخصصی نرم افزار موبایل و تعمیرات آیفون و آیپد میشود را در زیر مطالعه نمایید و همچنین نظرات کارآموزان این طرح را در پایین صفحه مشاهده نمایید. اگر میخواهید از صفر این شغل را شروع کنید لازم است که ابتدا دوره اولیه تعمیر گوشی را یاد بگیرید، در اصل شناخت قطعات، تست و اندازه گیری قطعات، ابزارهای تخصصی تعمیر گوشی، آنالیز مدار تغذیه، شارژ، باتری، سیم کارت، پردازنده گوشی، IC های تصویر و صدا و بلوتوث از مهمترین موارد در پایه آموزش فیلم آموزش تعمیرات موبایل تعمیرات موبایل است.

مخابرات و شبکه موبایل نیز از مباحث تخصصی تعمیرات است که به طور کامل در درس هفتم مورد بحث قرار گرفته است. عملکرد اصلی این دستگاه نمایش اعداد اعشاری در دستگاههای الکترونیکی مانند کنتورها، ساعتها، سیستمهای اطلاعرسانی در مکانهای عمومی، ماشینحسابها و غیره است. متاسفانه برای رفع این مشکل نمیتوان به تعمیرات سخت افزاری یا راه حلهای نرم افزاری تکیه کرد! پس از گذراندن دوره تعمیرات تلفن همراه انتظار می رود دانشجویان بتوانند با درک خوبی که از نرم افزار و سخت افزار موبایل پیدا کرده اند، کلیه ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف نمایند و صاحب شغل شوند. فانکشن ژنراتور همراه با اسیلوسکوپ و منبع تغذیه در طراحی مدارهای الکترونیکی یک تجهیز ضروری است. قطعات الکترونیکی برای اتوماسیون در صنایع، کنترل حرکت و غیره کاربرد دارند. کاربردهای اسیلوسکوپهای الکترونیکی در صنعت پزشکی، خودرو، مخابرات و غیره است. در گذشته انجام تعمیرات موبایل یک امر تجربی محسوب می شد که هر کسی می توانست پس از مدتی کار کردن در مراکز فروش و تعمیر موبایل ، تا حدودی بر مهارت های آن مسلط شود.

همچنین، این اجزا در تجهیزات پزشکی مانند دستگاههای تنفسی که برای تشخیص وضعیت بیمار به دلیل تغییر در نبض، دمای بدن، جریان خون و تنفس استفاده میشوند، به کار میروند. مقدار سرمایه برای خرید تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل و ورود به بازار کار تعمیرات موبایل در تهران از معدود فعالیت های اقتصادی می باشد که با کمترین هزینه (حدود کمتر از ۴ میلیون تومان) می توانید تمام تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل را خریداری کرد و به تعمیر موبایل بپردازید. در درس اول آموزش، با تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات آشنا میشوید و در درس دوم مقدمات الکترونیک را فرا میگیرید. لذا آشنایی با مهارتهای مربوط به تعمیر گوشیهای اپل نیاز به آموزش اصولی توسط اساتید باتجربه دارد که ما این امکان را در دورههای آموزش تعمیر موبایل مجتمع فنی پویان فراهم کردهایم. گوشی هواوی نیز مانند گوشی های اندرویدی دیگر، مشکلات شایعی در بخش های سخت افزار و نرم افزار دارد که عیب یابی و تعمیر آنها نیاز به تخصص، مهارت و تجربه دارد. مولتیمترهای قدیمی آنالوگ بودند، در حالی که مولتیمترهای جدید از نوع دیجیتال هستند. توجه داشته باشید که تغییرات در نرم افزار می تواند تأثیر بسیاری بر طول عمر باتری داشته باشد.

اهمیت آموزش تعمیرات موبایل در سال های اخیر بسیار زیاد شده از طرفی قیمت بالای گوش های موبایل و از طرفی عمر مفید گوشی ها باعث شده باز تعمیرات موبایل بسیار داغ و جذاب باشد .با گذراندن دوره تعمیرات موبایل می توانید آینده کاری خوبی برای خود متصور شوید. استفاده از اساتید نمونه کشوری در این آموزشگاه از رموز موفقیت آن می باشد و جو صمیمی و فعالی که در کلاس ها حاکم است به یادگیری بهتر کارآموزان کمک بسیاری می نماید. اسیلوسکوپها با نمایشگرهای CRT طراحی شدهاند، اما در حال حاضر تقریباً همه این دستگاهها دیجیتال هستند و ویژگیهایی مانند قابلیت حافظه و ذخیرهسازی نیز دارند. گوشی های موبایل هم به همین منوال می باشند که مطمئنا کاربران این گوشی ها هم با این مشکلات روبرو شده یا خواهند شد. در صورت کسب حداقل نمره قبولی مدرک بین المللی تعمیرات موبایل به شما اعطا می گردد. در دسترس داشتن این موارد برای همه افراد به سادگی صورت نمیگیرد و نیازمند صرف هزینه و وقت است. از دیگر موارد استفاده از مدارهای و قطعات الکترونیکی است. مولتی متر یک ابزار الکترونیکی و ترکیبی از آمپرمتر، اهممتر و ولتمتر است. در واقع بدون ابزار هیچ کاری از دست شما بر نمیآید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اموزش تعمیرات موبایل در شاهین شهر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.