آموزش تعمیر موبایل (تلفن همراه) در شیراز

شاید بخش بزرگی از معایب این شغل را بتوان مربوط به مراحل شروعبهکار آن دانست که شامل صرف زمانی هرچند کوتاه برای یادگیری مهارت لازم و همچنین سرمایهای هرچند اندک برای گرفتن جا و خرید ابزار کار میباشد. اولین مزیت یک تعمیرکار موبایل، عدم نیاز به تحصیلات دانشگاهی و سهولت در یادگیری آن است. از طرفی در ایران تکنسین حرفهای تعمیرات موبایل به اندازه کافی وجود ندارد و این باعث شده این حرفه چه در شاخه نرمافزار و چه سختافزار پرسود باشد. تمام این موارد در دوره آموزش تعمیر موبایل بطور کاملا تخصصی مطرح خواهد شد. تعمیر تلفن همراه کار ظریفی است که ریزهکاریهای زیادی دارد و ابزارهای گوناگونی برای آن استفاده میشود که مهمترین آنها در بالا ذکر شد. اساس این دورهها بر تلاش برای تعمیرات قطعات تعمیرپذیر بوده و سعی شده تا کارآموزان این دوره تمام فوتهای کوزه گری مربوط به تعمیرات بردهای گوشی را در درجه اول فرا بگیرند و در اولویت بعدی کارهای آسانتری مثل تعویض قطعات نیز به طور کامل آموزش داده خواهد شد. برای درک و دانش بهتر ، می توانید یک بلوک دیاگرام تهیه کنید و مسیریابی قطعات برد را فرا بگیرید. در موبایل انواع پیچ و مهرههای ریز با اندازه و فرمهای مختلف وجود دارد که برای باز کردن آنها به یک ست کامل آچار و پیچ گوشتی استاندارد و مخصوص احتیاج است.

تعمیرات و عیب یابی نرم افزار موبایل (از جمله باز کردن قفل ها و محدودیت های پایه شبکه) و درک تفاوت سیستم عامل در انواع مختلف دستگاه های تلفن همراه (iOS ، Android ، روت کردن) کدهای MMI / USSD – اهمیت این کدها و نحوه کاربرد آنها در تعمیر موبایل یا شرایط اضطراری. دانستن اجزای خازن ها ، دیودها و ترانزیستورها می تواند نقش مهمی در موفقیت تعمیر داشته باشد. هر کدام یک از این مسائل مطرح شده در آموزشگاه های تخصصی تعمیرات موبایل به طور جداگانه ساعت ها نیازمند آموزش است. چرا آموزشگاه تعمیرات موبایل فن آموزان را انتخاب کنیم؟ یکی از بالاترین مزیت های افتتاح شعبه آموزش در شیراز این است که کار آموزان عزیز می توانند به راحتی در کلاس های آموزشی شرکت کنند و هزینه کمتری نسبت به گذراندن دوره در شهر های دیگر پرداخت کنند. شما میتوانید با هزینه بین ۲ تا ۳ میلیون در این دوره شرکت کنید و مدرک پایاندوره معتبر آن را کسب کنید. چون بیشتر از ۷۰ درصد کارهای تعمیرات موبایل مربوط به تعویض قطعات است که ابزار مورد نیاز برای آن هزینه زیادی ندارند. در کلاس آموزش تعمیر موبایل شما برای شارژ مستقیم باتری، روشن کردن گوشی بدون باتری و همچنین نحوهی جریانکشی در موبایلهای خاموش برای عیبیابی آنها، به منبع تغذیه DC احتیاج خواهید داشت.

مولتیمتر یا اهممتر برای تست خازن، دیود، مقاومتها، ترانزیستور و سایر قطعات و همچنین تست مسیرهای تلفن همراه و ولتاژگیری باتری کاربرد دارد و در آموزش تعمیر موبایل بیشتر از آن جهت عیبیابی استفاده میشود. این ابزار همچنین برای تعویض باتری و درب پشت هم استفاده میشود. برای تعمیر هر نوع تلفن همراه ، ابتدا نیاز دارید آن را باز کنید. موارد استفاده این دستگاه در تعمیر تلفن همراه بسیار زیاد است. این دستگاه یکی از مهمترین لوازم در تعمیر تلفن همراه است که میتوانیم به وسیله آن بورد گوشی را با بزرگنمایی بالایی ببینیم. در مرحله بعدی برای شروع به کار نیاز به ابزار و وسایل تعمیر تلفن همراه دارید که با توجه به تنوع خدماتی که ارائه میدهید هزینهای بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای شما خواهد داشت. ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل به دو دسته سختافزار و نرمافزار تقسیم میشوند. لوپ دستگاهی از لحاظ ظاهری شبیه به میکروسکوپ و در دو نوع آنالوگ و دیجیتال است. در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل آموزشگاه فنیپویان شما تمام مهارتهای مورد نیاز برای تعمیرات تلفن همراه از جمله نرمافزار (اندروید و آیفون) و سختافزار را در دورهای فشرده و در مدت کمتر از دو هفته از اساتید باتجربه فرا خواهید گرفت.

شما در مرحله اول باید مهارتها و کار با ابزارها و تجهیزات تعمیرات تلفن همراه را فرا بگیرید. شما میتوانید با گذراندن یک دوره فشرده آموزش تعمیر موبایل حداکثر یک هفتهای در این موسسه، تمام مهارتهای مورد نیاز برای این شغل را فرا بگیرید. آشنایی با مشکلاتی ازین دست، نیازمند تجربه و کار در بازار واقعی میباشد که خوشبختانه در دوره آموزش تعمیر موبایل فنی پویان، اساتید با سابقه ما، تمام این موارد را به شما بصورت عملی آموزش خواهند داد. در قدم آخر با رایجترین معایب گوشیهای تلفن همراه آشنا میشوید که حاصل سالها تجربه اساتید دوره در آموزش و بازار کار میشود و کاملا به روز هستند. این در حالی است که تعمیرات سختافزاری تلفن همراه نیازمند ابزار و تجهیزات بیشتری است و با دست خالی نمیتوان شروع کرد. تمامی دوره های ما در کارگاه های تخصصی و جداگانه همراه با تمامی امکانات و تجهیزات در تایم های نیمه وقت و تمام وقت برگزار می شود. آموزش تعمیرات موبایل را باما پیگیری کنید .بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با تجربه ی طولانی در زمینه ارائه آموزش به همه ایرانیان به شما یاد خواهد داد چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی کنید-گوشی موبایل با برندهای مختلف را باز و بسته کنید بدون اینکه افت کیفیت در گوشی به وجود آید – به کارآموز یاد خواهیم داد چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون اسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنید .

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش تعمیرات موبایل گیلان لطفا از سایت ما دیدن کنید.