آنچه بازاریابان باید بدانند

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

چگونه بازاریابان می توانند از برنامه جدید رسانه های اجتماعی lemon8 استفاده کنند

یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید در شهر است، و به سرعت در حال افزایش است.

Lemon8 متعلق به ByteDance است، شرکت مادر مستقر در چین که مالک TikTok است، و اولین کار پر سر و صدایی در ایالات متحده داشته است.

این برنامه ابتدا در سال 2020 در ژاپن راه‌اندازی شد و در فوریه 2023 در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس قرار گرفت. در ماه گذشته، این برنامه به دومین برنامه سبک زندگی در ایالات متحده پس از Pinterest تبدیل شد که بیشترین بارگیری را داشته است.

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]

صحبت از پینترست شد…

Lemon8 به عنوان ترکیبی Pinterest-Instagram توصیف می شود. Lemon8 در هسته خود یک برنامه اشتراک گذاری عکس است که برای الهام بخشیدن به کاربران طراحی شده است.

در حالی که در چند سال گذشته کاربران و سازندگان درباره نارضایتی خود از اینستاگرام و الگوریتم غیرقابل پیش‌بینی آن صحبت کرده‌اند، آیا مردم به دنبال پینترست بعدی هستند که هنوز می‌توانند از نسخه اصلی استفاده کنند؟

تا پایان سال 2022، بیش از 450 میلیون کاربر فعال در پینترست بودند. خیلی ضعیف نیست، اگرچه تعداد کاربران به طور قابل توجهی کمتر از لایک های YouTube (2.6 میلیارد کاربر)، اینستاگرام (2.3 میلیارد کاربر) و TikTok (1.6 میلیارد کاربر) است.

اگرچه پینترست پایگاه کاربری کوچک تری نسبت به سایر کانال های اجتماعی دارد، کاربران آن به طور کلی از این پلت فرم راضی هستند. در واقع، 80 درصد از کاربران Pinterest هنگام استفاده از آن احساس مثبتی دارند. از هر 10 کاربر پینترست، 9 نفر از آن به عنوان “واحه رسانه های اجتماعی” یاد می کنند، و از هر 10 کاربر رسانه های اجتماعی تنها سه نفر نسبت به سایر سیستم عامل ها چنین احساسی دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، آیا زمانی که به نظر می رسد نسخه اصلی در راضی نگه داشتن کاربران خود به خوبی کار می کند، یک “Pinterest جدید” ضروری است؟ همه چیز به نحوه استفاده از برنامه بستگی دارد.

در حالی که کاربران Pinterest به طور کلی از این پلتفرم راضی هستند، آنها اساسا از آن به عنوان یک موتور جستجوی بصری استفاده می کنند.

بسیاری از کاربران پینترست زمانی که به دنبال الهام گرفتن در رابطه با موضوع خاصی هستند – شاید دستور پختی با استفاده از یک ماده خاص، یا روش هایی برای استایل دادن به یک لباس، به این پلتفرم روی می آورند. آنها می پرند، آنچه را که به دنبالش هستند پیدا می کنند و می پرند. اگرچه برای خریدهای الهام بخش عالی است، اما عامل اعتیادآوری را که پلتفرم هایی مانند TikTok یا Instagram دارند، ندارد.

اینجاست که Lemon8 وارد می شود.

lemon8 برای صفحه شمامنبع تصویر: Lemon8

من این برنامه را دانلود کردم تا درباره عملکرد آن بیشتر بدانم و ببینم چه نوع محتوایی در آن موجود است (می دانید روزنامه نگاری تحقیقی جدی). من به سرعت جذب محتوای زیبایی شدم که به طرز وحشتناکی با علایق من مطابقت داشت.

اساساً، استفاده از Lemon8 مانند این است که الگوریتم TikTok محتوای الهام‌بخش Pinterest را با قالب‌بندی مانند یک پست اینستاگرام به شما ارائه دهد. فید اصلی شبیه به صفحه اصلی Pinterest است، اما پست ها یادآور چرخ و فلک های اینستاگرام هستند.

Lemon8 از کجا آمده است و چرا همه در مورد آن صحبت می کنند؟

اگر ناگهان به نظر می رسید که همه در صفحه TikTok For You شما در مورد Lemon8 صحبت می کنند، به این دلیل است که آنها اینطور بودند.

به گفته نیویورک تایمز، ByteDance از ریزسازندگان دیگر پلتفرم‌ها دعوت کرد تا در Lemon8 پست کنند. طبیعتاً، سازندگانی که مشتاق هستند در یک پلتفرم جدید به کاربران اولیه تبدیل شوند، می‌خواهند املاک جدید رسانه‌های اجتماعی خود را با فالوورهای فعلی خود در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارند. اینکه آیا آنها برای انجام این کار غرامت دریافت کرده اند یا خیر، حدس زده شده است، اما تایید نشده است.

با نگاهی به داده های اولیه، رویکرد مردمی موثر به نظر می رسد. از زمان راه اندازی در ایالات متحده در ماه فوریه، Lemon8 بیش از 17 میلیون بارگیری را در فروشگاه برنامه به دست آورده است.

بازاریابان چگونه باید به Lemon8 نگاه کنند؟

در حال حاضر، Lemon8 به شدت بر محتوای تولید شده توسط کاربر متمرکز است و هیچ برند بزرگی در برنامه حضور چشمگیری نداشته است. اگرچه این فقط یک مسئله زمان است که برندهای بیشتری شروع به پریدن کنند.

اگر شرکت شما آماده شروع تولید محتوای خاص Lemon8 نیست، مطمئناً ارزش دارد که روی پلتفرم قرار بگیرید تا دسته خود را ایمن کنید و ببینید چه چیزی در جایگاه شما در حال پیشرفت است – به ویژه برای کسانی که در صنایع مد، سلامتی و مواد غذایی هستند.

همچنین شایان ذکر است که احساس ایجاد شده توسط کاربر از این پلتفرم می‌تواند بخش بزرگی از جذب کاربران جدید باشد. در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک که در آن ها باید بازاریابی تأثیرگذار انتظار داشت، کاربران اغلب احساس می کنند که دائماً به آنها فروخته می شوند. اصالت محتوای ارگانیک در Lemon8 در مقایسه با جریان مداوم محتوای #حمایت‌شده در سایر پلتفرم‌ها می‌تواند یک نفس تازه باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، برندهایی که به دنبال حضور در Lemon8 هستند، می توانند از داشتن ترکیبی سالم از محتوای ارگانیک، تولید شده توسط کاربر و تبلیغاتی بهره ببرند تا از خستگی مخاطبان خود جلوگیری کنند.

آیا Lemon8 ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

مانند هر پلتفرم جدید، نگرانی های معتبری در مورد طول عمر Lemon8 و ارزش سرمایه گذاری در آن وجود دارد.

از آنجایی که Lemon8 نیز متعلق به ByteDance است، ممکن است به دلیل نگرانی‌های امنیتی با همان بررسی دقیق TikTok مواجه شود. با استفاده آینده از برنامه های متعلق به ByteDance در برزخ سیاسی، در صورت ممنوعیت TikTok، کاربران در ایالات متحده نیز می توانند از Lemon8 منع شوند.

همچنین، در حالی که برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی با سر و صدا ظاهر می شوند، هیجان می تواند به سرعت محو شود. در سال‌های اخیر، اپلیکیشن‌هایی مانند Clubhouse و BeReal رشد امیدوارکننده‌ای را نشان دادند، اما نتوانستند در درازمدت توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

اگرچه این ایده خوبی است که بازاریابان سطح پایه ای از درک پلتفرم های جدیدی را که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده اند، داشته باشند، اما تنها زمان نشان می دهد که آیا Lemon8 می تواند لیموهای شبکه های اجتماعی را به لیموناد تبدیل کند یا خیر.

جاهای دیگر در بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

کسب درآمد متا: در سه ماهه اول، متا پس از سه فصل متوالی کاهش درآمد، 3 درصد افزایش درآمد را گزارش کرد.

حرکت روی توییتر: اپلیکیشن متنی متا بارسلونا در حال رقابت است تا جایگزینی برای اپلیکیشن پرنده باشد.

برای افراد غرق در هوش مصنوعی: معاون بازاریابی جاسپر نحوه ادغام هوش مصنوعی در جریان کاری تیم بازاریابی را توضیح می دهد.

در روند: چگونه بازاریابان می توانند از روندهای رسانه های اجتماعی برای روبرو شدن با مشتریان جدید استفاده کنند.

صحبت از روند… HubSpot به تازگی وضعیت رسانه های اجتماعی 2023 را منتشر کرده است که دارای بینش های بیش از 1000 بازاریاب رسانه های اجتماعی است.

موله لا: انتظار می رود اقتصاد خالق تا سال 2027 به 500 میلیارد دلار برسد.

دعوت به اقدام جدید