آیا باید نگران YouTube AdBlock باشید؟ 4 نکته برای بازاریابان ویدئویی

تصور کنید که Super Bowl را بدون هیچ گونه تبلیغاتی تماشا می کنید – یا در یک شهر شلوغ با بیلبوردهای خالی رانندگی می کنید.

اکنون تصور کنید که YouTube را بدون تبلیغات تماشا می کنید.

برای برخی افراد ، این یک واقعیت است. با استفاده از YouTube Adblock ، بینندگان می توانند از نمایش تبلیغات در فیلم ها و صفحه وب جلوگیری کنند.

این س begال را مطرح می کند: آیا بازاریابان ویدیویی باید نگران مسدود کردن تبلیغات باشند؟

Tem قالب های رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای مشاغل [Download Now]

بیایید در مورد YouTube Adblock ، در صورتی که مصرف کنندگان واقعاً از آن استفاده می کنند ، و نکاتی از بازاریابان ویدئویی واقعی در مورد نحوه کنار آمدن با آنها بیشتر بدانیم.

مسدود کننده های تبلیغاتی ممکن است بدترین کابوس یک بازاریاب باشند. اما قدرت درک وجود دارد چرا مردم از آنها استفاده می کنند

در اینجا چند آمار سریع وجود دارد: 48٪ از کاربران مسدود کننده تبلیغات احساس کردند تبلیغات آنلاین زیادی وجود دارد. و 47 درصد از کاربران این تبلیغات را آزاردهنده یا بی ربط می دانند.

به تجربه خودتان فکر کنید-آیا تا به حال هنگام خواندن مقاله با تبلیغات بازشو بمباران شده اید؟ یا آگهی ویدیویی را تماشا کردید که اصلا به علایق شما مربوط نمی شد …؟

این مطالعه نشان دهنده یک روند واضح است: کاربران خواهان تجربه کمتر مزاحم با تبلیغات دیجیتال هستند. و آنها مایلند از زمان و توجه خود با مسدود کننده های تبلیغات محافظت کنند.

آیا مصرف کنندگان از AdBlock YouTube استفاده می کنند؟

ما انگیزه های استفاده از YouTube Adblock را می دانیم ، اما چند نفر در واقع از آن استفاده می کنند؟ نگاهی به نظرسنجی HubSpot در مورد استفاده از مسدود کننده تبلیغات در YouTube بیندازید:

بیش از نیمی (63)) از پاسخ دهندگان از هیچ نوع نرم افزار مسدود کننده تبلیغات در YouTube استفاده نمی کنند ، در حالی که 11 درصد باریک از پاسخ دهندگان استفاده می کنند.

آیا این بدان معناست که بازاریابان می توانند نفس راحتی بکشند؟ نه خیلی سریع.

در حالی که پذیرش مسدود کننده های تبلیغاتی کم است ، اما به آرامی در حال افزایش است. این ممکن است تهدید فوری برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نباشد ، اما این می تواند در سالهای آینده تغییر کند.

و اگر مخاطبان مورد نظر شما شامل هزاره شوند ، ممکن است تأثیرات مسدود کردن تبلیغات را بیشتر احساس کنید. افراد 18 تا 24 سال بیشترین کاربران نرم افزار بلوک تبلیغات هستند ، در حالی که افراد زیر 12 سال و 65 سال و بالاتر از کمترین افراد هستند.

بازاریابان باید از خلاقیت استفاده کنند تا از یوتیوب استفاده کنند بدون اینکه مانع تبلیغات شوند. در اینجا چهار نکته از بازاریابان ویدئویی در مورد نحوه شروع کار آورده شده است.

4 نکته برای حرکت در AdBlock YouTube ، طبق نظر بازاریابان ویدیویی

1. آن را در چشم انداز نگه دارید.

اجازه ندهید ترس از مسدود کننده های تبلیغات شما را کاملاً از YouTube دور کند.

برای نیکول اوندراسک ، مدیر بازاریابی ، تبلیغات پولی در HubSpot ، تبلیغات در YouTube هنوز م effectiveثر است – حتی با مسدود کننده های مزاحم تبلیغات.

“هنوز می توانید با افراد زیادی در YouTube تماس بگیرید که [AdBlock] واقعاً در استراتژی ما نقشی ندارد. “

Ondracek می افزاید: “به عنوان مثال ، یکی از مخاطبان ما یک مخاطب وابسته به سفارشی است ، که نوعی از مخاطبان است که افراد دارای علاقمندی به نرم افزار CRM B2B را هدف قرار می دهد. این بخش به تنهایی هنوز می تواند به 500 میلیون تا 1 میلیارد نمایش در هفته برسد.”

در حالی که مسدود کننده های تبلیغاتی بخشی از مخاطبان شما را “بی صدا” می کنند ، YouTube همچنان به میلیاردها کاربر دسترسی دارد (به طور دقیق 2.1 میلیارد نفر) و همچنین فرصت های زیادی برای دسترسی به آنها وجود دارد.

2. کانال های تبلیغاتی خود را متنوع کنید.

هرگز ایده خوبی نیست که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد (بازاریابی) قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر بازاریابی دیجیتالی شما صرفاً بر روی تبلیغات YouTube متمرکز است ، ممکن است بخواهید استراتژی بازاریابی خود را متنوع کرده و شامل کانال های “ضد مسدود کننده تبلیغات” ، مانند رسانه های اجتماعی یا بازاریابی محتوا شوید.

جنیفر برول ، مدیر تبلیغات کانال در HubSpot ، به من می گوید: “هنگام اجرای هر نوع کمپین بازاریابی دیجیتال ، مهم است که با مخاطبان خود در جایی که هستند ملاقات کنید.”

برولت ادامه می دهد: “با تنوع بخشیدن به هزینه های تبلیغاتی خود در چندین کانال ، نه تنها به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا می کنید ، بلکه همچنین در مورد زمان هایی که مخاطبان شما روی چه پلتفرم هایی صرف می کنند بیشتر آشنا می شوید ، که می تواند به آگاهی از هزینه تبلیغات آینده و ارگانیک کمک کند. تلاش ها.”

3. یک تجربه تبلیغاتی معنی دار ایجاد کنید.

برنارد می از National Positions می گوید: “به جای تلاش برای یافتن راه هایی در مورد مسدود کننده های تبلیغات ، بر یافتن راه هایی برای تبلیغات معنادارتر و جذاب تر برای کاربران نهایی تمرکز کنید.”

با افزایش تدریجی استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی ، بازاریابان ویدیویی باید مخاطبان خود را در مرکز استراتژی ویدئویی خود قرار دهند. این بدان معناست که به علایق ، سوالات و مشکلات مشتریان توجه کنید – و سپس راه هایی برای رسیدگی به آنها پیدا کنید.

به یاد داشته باشید ، مصرف کنندگان از تبلیغات متنفر نیستند – آنها از تبلیغات بد متنفرند.

4. بر هدف گذاری تمرکز کنید.

در حالی که نمی توانیم لزوماً از مسدود کننده های تبلیغات عبور کنیم ، می توانیم بر قرار دادن تبلیغات در مقابل افراد مناسب تمرکز کنیم.

با Google AdWords (بستر تبلیغاتی YouTube) ، بازاریابان ویدئویی می توانند افرادی را که قبلاً به موضوعات خاص یا کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما علاقه نشان داده اند ، مورد هدف قرار دهند.

مخاطبین وابستگی یک مکانیزم هدف گذاری مفید در Google Adwords است. با استفاده از مخاطبین وابستگی ، می توانید افراد را بر اساس سابقه مرور آنها جلب کرده و آنها را در بخشهای خاصی مانند “شکارچیان معامله” یا “DIY” قرار دهید.

به عنوان مثال ، یک بازاریاب که تجهیزات ورزشی در فضای باز را می فروشد ، می تواند کاربرانی را که اخیراً “ماهیگیری روی یخ” یا “بهترین مسیرهای پیاده روی در نزدیکی من” را جستجو کرده اند ، هدف قرار دهد.

افکار نهایی

فناوری مسدود کردن تبلیغات به زودی از بین نمی رود. خوشبختانه همه چیز برای بازاریابان دیجیتال که هنوز می توانند از YouTube با بازرسی عملکردهای فعلی خود ، تنوع بخشیدن به کانال های بازاریابی خود و شناسایی زمینه های نوآوری استفاده کنند ، از بین نرفته است.

دعوت به اقدام جدید