آیا جی پی اس نیاز به اینترنت دارد؟

با توجه به اینکه ردیاب ما، مانند ردیاب آهنربایی خودرو فاقد سیم است، باید از یک باتری قابل حمل استفاده کنیم. این جی پی اس می تواند به عنوان دستگاه ردیاب خودرو و یا جی پی اس شخصی مورد استفاده قرار بگیرد. برای برقراری این ارتباط به همان ماژول سیم کارات GSM Module نیاز داریم. شاغلینی که در شهرهای دیگر مشغول به کار هستند؛ مانند، هنرمندان و بازیگران تلویزیون و سینما، متخصصین فنی، ورزشکاران و مأمورین نیروی انتظامی که برای مأموریت به بیرون از شهر میروند. البته ارزانترین ردیاب خودرو هم از یک بدنه باکیفیت برخوردار است اما به صورت کلی وجود یک بدنه، حتی باکیفیت کم، الزامیست.

ردیاب های خودرو را به دو دسته اصلی تقسیم می کنیم. اگر تاکنون ردیاب های متفاوت را از نزدیک دیده باشید، احتمالا ظاهر آن را به یاد دارید. تنها یک بدنه پلاستیکی یا فلزی شکل که احتمالا یک دکمه کوچک روی آن وجود دارد! در برخی از پرونده های کیفری به دلیل افشای برخی حقایق یا وجود منافع مادی و یا حتی اختلافات خانوادگی شاهدان پرونده یا یکی از طرفین دعوا در معرض خطر قرار دارند.جدی بودن این تهدیدات به اندازه ای است که اغلب این افراد تحت حفاظت پلیس قرار می گیرند. برای مثال در صورتی که در بزرگراهی شمال به جنوب در حال حرکت باشید و در نزدیکی شما راه فرعی یا خروجی وجود نداشته باشد، نشانگر موقعیت یاب در مسیر مورد نظر باقی میماند، اما در صورتی که یک دوراهی یا خروجی در مسیر وجود داشته باشد، نشانگر مسیریاب شما را به سمت شمالیترین راه هدایت خواهد کرد.

فورد در حال اجرای آزمایشی چنین سیستمی در خوردوهای خود است. ردیاب ها دستگاه های بسیار پیشرفته ای هستند و بهتر است چند نکته را در هنگام خرید به یاد داشته باشیم. به عبارت بهتر این دستگاه در ردیابی افراد با جی پی اس و تأمین امنیت عزیزان شما بهترین عملکرد ممکن را به نمایش میگذارد. در این مقاله قصد داریم در چند مرحله ساده، ساخت جی پی اس را توضیح دهیم. اگر از دسته افرادی هستید که صرفا جهت کنجکاوی، برای ساخت جی پی اس اقدام نکرده اید و قصد دارید تا از این ردیاب استفاده کنید، می توانید به ترتیب مراحل ذکر شده را انجام دهید و یک جی پی بهترین جی پی اس شخصی اس داشته باشید.

اولین موردی که برای ساخت یک ردیاب باید فراهم شود، برقراری ارتباط با ماهواره های جی پی اس است. در مرحلهی بعد کاربر از طریق اپلیکیشن ردیاب که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده است میتواند اطلاعات را به طور لحظهای، به صورت آنلاین دریافت نماید. با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی، موتور سیکلت و دوچرخه خود را از راه دور زیر نظر بگیرید و در صورت به سرقت رفتن، همراه پلیس در سریعترین زمان ممکن سارق را دستگیر کنید!