آیا می توانید و آیا باید نام تجاری خود را در Discord تبلیغ کنید؟

پلتفرم های نوظهور فرصت بی نظیری را برای بازاریابان فراهم می کند. در حالی که امتحان کردن چیزهای جدید در بازاریابی مهم است ، آیا ارزش آن را دارد که چیزهای جدیدی را امتحان کنید اگر این پلتفرم هنوز آنقدر جدید است که نمی دانید آیا به موفقیت دست پیدا می کنید؟ به عنوان مثال ، TikTok که یک بار کنار گذاشته شد ، اکنون یک کانال رسانه های اجتماعی با ارزش فوق العاده برای انواع مختلف مشاغل است.

Discord در حال حاضر یک پلت فرم نوظهور است که سوالات مشابه TikTok را مطرح می کند. بسیاری از بازاریابان مطمئن نیستند که چگونه کار می کند و آیا استفاده از این ابزار به عنوان یک استراتژی تجربی منطقی است یا خیر.

اگر کنجکاو هستید ، این پست توضیح می دهد که Discord چیست ، آیا منطقی است که به این پلتفرم بپیوندید و چگونه مارک یا تجارت خود را در این صورت به بازار عرضه کنید.

اکنون بارگیری کنید: کیت برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی رایگان

دیسکورد چیست؟

Discord یک پلت فرم صوتی و چت است که در آن کاربران به سرورهای مکالمه می پیوندند ، گاهی اوقات از طریق دعوت های اختصاصی ، و در مورد موضوعات تخصصی با سایر اعضا صحبت می کنند. در ابتدا در سال 2015 برای گیمرها راه اندازی شد ، از آن زمان به بعد گروه های مختلفی از کاربران ، از اینفلوئنسرها تا تولیدکنندگان محتوا و مشاغل که از این پلتفرم به عنوان جایگزینی برای Slack و Microsoft Teams استفاده می کنند ، رشد کرده است.

با توجه به اینکه رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و اکنون به گروه های مختلف پاسخ می دهد ، منطقی است که بازاریابان در مورد پیوستن به این پلتفرم کنجکاو باشند و ببینند آیا می تواند به آنها در برآوردن نیازهای بازاریابی خود کمک کند یا خیر.

آیا می توانید در Discord تبلیغ کنید؟

بله و خیر.

هیچ ابزار تبلیغاتی بومی وجود ندارد که بتوانید آن را در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا TikTok بیابید ، اما همچنان می توانید از طریق مشارکت در جامعه ، کسب و کار خود را به صورت ارگانیک تبلیغ کنید. جسی نیلی ، معاون و مدیر استراتژی گروه در Cashmere Agency ، به Marketing Dive می گوید: “مارک ها می توانند با استفاده از آنچه که در مورد Discord برای مصرف کنندگان جذاب است-به طور واقعی با مصرف کنندگان در Discord ارتباط برقرار کنند.” به

کدام مارک ها باید از Discord استفاده کنند؟

اکثر مشاغل می توانند از استفاده از Discord سود ببرند ، اما مزایای آن برای کسانی که به دنبال ایجاد جامعه ای دائمی و فعال از افراد همفکر هستند که به آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد علاقه مند هستند ، قابل توجه است.

کنی لایتون ، مدیر مشارکت های استعدادهای دیسکورد ، به EDM.com گفت: “ما دوست داریم خود را شبگرد 24 ساعته اینترنت بنامیم ، جایی که جوامع می توانند هر زمان که بخواهند بیایند و با یکدیگر معاشرت کنند.” در حالی که امکان ایجاد یک انجمن در سایر کانال های اجتماعی وجود دارد ، اکثر مردم طیف گسترده ای از حساب ها ، سازندگان ، مارک ها و غیره را دنبال می کنند ، اما جامعه Discord شما فقط بر تجارت شما متمرکز است.

برندهایی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود هستند نیز باید از Discord استفاده کنند. “در بسیاری از مواقع با هنرمندان آنها همیشه باید حدس بزنند طرفداران چه می خواهند یا به چه چیزی فکر می کنند … هیچ راهی بهتر از این نیست که بدانید طرفداران شما چه می خواهند. این می تواند هزینه های بازاریابی و تبلیغات را اطلاع دهد. برایان بارنت به EDM.com می گوید: “این داده ها ارزشمند هستند.”

با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، این یک پلت فرم در حال ظهور است. هیچ ابزار خاصی برای تبلیغ کانال شما وجود ندارد ، اما باز هم می تواند به شما در ایجاد ارتباط با مخاطبان کمک کند ، که عامل محرک وفاداری مشتری است.

اگر علاقمند به استفاده از پلت فرم هستید ، بیایید راههای مختلفی را که می توانید نام تجاری خود را در Discord تبلیغ کنید ، مورد بحث قرار دهیم.

چگونه نام تجاری خود را در Discord تبلیغ کنید

جامعه خود را بسازید.

بهترین راه برای تبلیغ نام تجاری خود در Discord ، ایجاد یک سرور مخصوص جامعه تجاری ، همراه با کانال های مختلف مرتبط برای گفتگو است. سپس می توانید کاربران را برای پیوستن دعوت کنید ، از آنها بخواهید از طریق مرور روی پلت فرم شما را به صورت ارگانیک پیدا کنند ، یا آن را در سایر کانال های اجتماعی خود و در مطالب بازاریابی تبلیغ کنند.

Marques Brownlee ، یوتیوبر فناوری ، دارای یک کانال انجمن Discord به نام MKBHD است. اجتماعات وی در مورد بحث در مورد محتوای او ، مانند پادکست ها و فیلم های جدید ، متمرکز است ، اما او همچنین کانالهای دیگری را برای تبلیغ موضوعات مختلف مکالمه ایجاد کرده است ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

marques brownleee discord کانال های نوار کناری مثال

سرویس پخش موسیقی Spotify همچنین دارای یک انجمن Discord است که دارای کانال #listeningparty است (در تصویر زیر نشان داده شده است). کاربران فعال می توانند پیوندهایی را به لیست های پخش که در حال حاضر به آنها گوش می دهند ، به اشتراک بگذارند و در مورد موسیقی گپ صوتی داشته باشند.

spotify سرور اختلاف نظر طرفین برای مهمانی گوش دادن

در جامعه خود ، می توانید نام تجاری خود را با به اشتراک گذاری پیوندهایی به نمایه های اجتماعی خارجی خود بیشتر تبلیغ کنید ، همانطور که مارک زیبایی Starface برای تصویر توییتر خود در تصویر زیر انجام داده است.

starface ترویج حساب توییتر در اختلاف

علاوه بر تبلیغ کسب و کار خود ، همچنین می توانید از Discord به عنوان ابزاری برای خدمات رسانی به مشتریان با ایجاد کانالهای خاصی برای پاسخگویی به سوالات متداول استفاده کنید ، یا جایی که کاربران می توانند سوالات خود را بپرسند و از شما یا سایر اعضای فعال انجمن پاسخ بگیرند.

هنگام ایجاد یک انجمن ، می توانید قوانینی را برای اطمینان از احترام و استقبال همه تنظیم کنید و تعدیل کننده هایی را تعیین کنید تا در کانال گشت بزنند تا از رعایت قوانین اطمینان حاصل شود.

به انجمن ها و سرورهای مرتبط با پیشنهادات تجاری خود بپیوندید.

یکی دیگر از راه های ارتقاء کسب و کار خود در Discord ، پیوستن به سایر کانال ها یا سرورهای مرتبط با کسب و کار شما و شرکت در مکالمات است. اکثر کانالها تعدیل می شوند ، اما به احتمال زیاد به شما اجازه داده می شود که پیوندهای مربوط به محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، مانند پستهای وبلاگ با کیفیت بالا که به شما در جذب کاربران جدید کمک می کند.

آیا می توانید و آیا باید نام تجاری خود را در Discord تبلیغ کنید؟

نیک گفت: “طبیعت سریع دیسکورد آن را زمینه ای مناسب برای فرهنگ و روندهای نوظهور می کند و به برندها این امکان را می دهد که دائماً در موضوعات جالب با مصرف کنندگان درگیر شوند.”

در حالی که این پلتفرم دارای ویژگی های تبلیغاتی داخلی در سایر کانال ها نیست ، می تواند برای بازاریابانی که به دنبال ایجاد جامعه ای از کاربران همفکر هستند که از تجارت شما لذت می برند و می خواهند در مکالمه شرکت کنند بسیار مفید باشد. با این حال ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، Discord هنوز یک پلت فرم نوظهور برای بازاریابی است ، بنابراین می توانید چالش برانگیز باشد که بتوانید پای خود را به خانه باز کنید یا موفقیت فوری را ببینید.

اگر برای ایجاد یک انجمن منحصر به فرد Discord با کانال های مختلف برای مکالمه وقت بگذارید ، با کاربران جامعه خود ارتباط برقرار کنید و محتوای باکیفیتی را که از آنها لذت می برند به آنها ارائه دهید ، به احتمال زیاد با یک کانال فعال آشنا خواهید شد. بیشتر در مورد مخاطبان خود

طرح تبلیغاتی