آیا می خواهید مدیر بهتری باشید؟ روی این 7 مهارت مدیریتی کار کنید

شما برای مدیر شدن سخت کار کرده اید و اکنون احساس می کنید که آمادگی بدی ندارید. یا شاید شما مدتی در نقش خود بوده اید و احساس می کنید گیر کرده اید ، راکد شده اید.

سندرم تظاهر کننده ظاهر می شود و شما مطمئن نیستید که چگونه می توانید در این نقش موفق شوید.

to برای بارگیری درس های رهبری از بنیانگذار HubSpot ، دارمش شاه ، اینجا را کلیک کنید [Free Guide]به

مهارت های مدیریتی ذاتی نیستند ، آنها با گذشت زمان آموخته می شوند بنابراین کار هرگز به طور کامل انجام نمی شود. موفقیت در مدیریت یک رقص روان است که نیاز به تمایل به یادگیری دارد.

اگر قبلاً زمینه های بهبود را شناسایی کرده اید ، این مقاله نکات کاربردی را ارائه می دهد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، مهارتهای مدیریتی برتر را که هر مدیر مدیر به آن احتیاج دارد و راههایی را برای بهبود مهارتهایی که در حال حاضر دارید یاد خواهید گرفت.

انواع مهارتهای مدیریتی

سه جنبه از مهارت های مدیریتی وجود دارد که هر رهبر برای موفقیت در نقش خود نیاز دارد.

اولین مورد مهارتهای بین فردی است. با مردم چطور هستید؟

آیا می توانید با رهبران ، همسالان و گزارش های مستقیم ارتباط برقرار کنید؟ آیا آنها شما را قابل اعتماد و قابل اعتماد توصیف می کنند؟

برای اینکه یک مدیر عالی باشید ، باید مهارتهای هدایت مکالمات را در داخل و خارج از تیم خود تقویت کنید. در سطح شخصی ، مهارت های بین فردی به شما این امکان را می دهد که با اطرافیان خود همدلی کنید ، جشن بگیرید و انگیزه دهید.

جنبه بعدی مدیریت ، جنبه راهبردی است. به عنوان یک رهبر ، وظیفه دارید موانع را شناسایی کنید ، مشکلات را حل کنید و استراتژی هایی را برای بهبود کارایی توسعه دهید. این می تواند از کمک به تیم شما برای بهبود گردش کار تا ارائه روشی نوآورانه برای دسترسی به مشتریان باشد.

در مورد قطعه فنی ، این را به عنوان قطعه اساسی در نظر بگیرید. این شامل دانش نرم افزاری ، توانایی کار با ماشین آلات خاص ، تخصص در تجهیزات مورد استفاده در شرکت شما است.

برای اینکه یک مدیر عالی باشید ، باید در هر سه زمینه مدیریتی قوی باشید. با رتبه بندی خود در هر زمینه شروع کنید و مشخص کنید که بر بهبود کدامیک از آنها باید تمرکز کنید.

بخش زیر را بخوانید تا در مورد مراحل بعدی صحبت کنید.

توسعه مهارتهای مدیریتی

بنابراین شما برخی از حوزه های مدیریتی را که می خواهید در آنها تمایل داشته باشید شناسایی کرده اید. بنابراین چگونه آنها را واقعاً توسعه می دهید؟ سه راه اصلی وجود دارد:

  • آموزش – این اولین کاری است که باید انجام دهید هنگامی که می دانید می خواهید روی چه چیزی کار کنید. در حالت ایده آل ، شرکت شما آموزش های داخلی را ارائه می دهد تا به رهبرانی مانند شما مهارت های خود را ارتقا دهد. همچنین می توانید برنامه های آموزشی را به صورت آنلاین جستجو کرده و با شبکه تجاری خود تماس بگیرید.
  • مربیگری – یک مربی یک دارایی ارزشمند است که در هنگام یادگیری نحوه الگوبرداری از رفتارها و مهارت های جدید در اختیار دارید. با داشتن یک مربی در کنار خود ، می توانید روشهای جدیدی را برای انجام کارها ، دریافت بازخورد در مورد روند خود و ایده های طوفان مغزی کشف کنید.
  • تجربه – هیچ چیز مانند تجربه نیست. در حالی که آموزش و مشاور عالی است ، تجربیات شخصی خود بهترین راه برای یادگیری است. در حالی که همیشه ساده ترین مسیر نیست ، زیرا می توانید به موانع جاده برخورد کرده و اشتباه کنید ، به احتمال زیاد با موقعیت های منحصر به فردی روبرو خواهید شد که شما را برای آینده آماده می کند.

مهارتهای مدیریت افراد برتر که هر رهبر به آن نیاز دارد

به عنوان مدیر افراد ، شما باید چند وجهی باشید-بتوانید از تیم ، همکاران و رهبران خود به طور همزمان حمایت کنید.

در اینجا مهمترین مهارتهایی که برای موفقیت نیاز دارید آورده شده است:

  • ارتباط دهنده
  • محرک
  • قادر به پذیرش مسئولیت
  • تجاری و استراتژیک
  • حل کننده مشکل و تصمیم گیرنده
  • سازماندهی شده و مایل به تفویض اختیار
  • قابل اعتماد و قابل اعتماد

تیم شما به دنبال راهنمایی و پشتیبانی از شما ، همسالان شما به دنبال همکاری و رهبران شما به دنبال تفکر استراتژیک و روحیه ابتکاری به شما خواهند بود.

1. با تیم خود آشنا شوید.

در دنیای ایده آل ، شما از همین رویکرد برای مدیریت تیم خود استفاده خواهید کرد. در واقع ، هرکس متفاوت عمل می کند و شیوه مدیریت متفاوتی را می طلبد.

برای اینکه بدانید چه چیزی برای تیم شما بهتر عمل می کند ، باید آنها را بشناسید. متوجه خواهید شد که هر فرد در نحوه برقراری ارتباط ، دریافت بازخورد ، خواستار تشخیص ، رسیدگی به درگیری ها و موارد دیگر متفاوت است.

بنابراین ، چگونه آنها را می شناسید؟

  • هفته ای 1 به 1 داشته باشید.
  • ارزیابی ها و نظرسنجی های شخصیتی را انجام دهید.
  • به طور منظم فعالیتهای غیر کاری داشته باشید ، مانند یک آبگرمکن هفتگی یا یک شب بازی ماهانه.
  • از آنها درباره خود بپرسید ، مانند “اهداف شما در 6 ماه آینده چیست؟” ، “چگونه ترجیح می دهید شناخته شوید؟”.
  • میزبانی فعالیتهای تیم سازی.

هنگامی که متوجه شدید کدام رویکرد را باید اتخاذ کنید ، ارتباط قوی تری با تیم خود برقرار خواهید کرد و مجهز به رسیدگی به هرگونه مانع در خط راه خواهید بود.

2. همدل باشید.

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ، کارکنان مدیران و رهبران همدل می خواهند.

یک مطالعه همدلی در محل کار در سال 2021 ، که توسط شرکت نرم افزاری Businessolver انجام شد ، نشان داد که از هر 4 کارمند فقط 1 نفر معتقد است که همدلی در سازمان های آنها “کافی” است.

همان مطالعه نشان داد که در حالی که اکثریت مدیران عامل تأثیر مثبت فرهنگ همدلی بر تجارت را تشخیص می دهند ، 68٪ هنوز می ترسند که در صورت نشان دادن همدلی ، احترام کمتری از آنها گرفته شود.

همان مطالعه “84 of از مدیران عامل و 70 of از کارکنان معتقدند همدلی منجر به نتایج بهتر کسب و کار می شود” با این حال 68٪ از مدیران اجرایی می گویند که می ترسند اگر در محل کار همدلی نشان دهند ، کمتر احترام گذاشته شوند ، 31 درصد بیشتر از سال گذشته. “

با این حال ، یک مطالعه نشان می دهد که نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد.

بر اساس مطالعه 2020 همدلی در محیط کار توسط مرکز رهبری خلاق ، رهبران مدیرانی را که با گزارشات مستقیم خود همدلی بیشتری نشان می دهند ، عملکرد بهتری نسبت به کسانی که همدلی کم یا زیاد نشان می دهند ، می دانند.

چگونه همدلی خود را نشان می دهید؟ در اینجا چند راه وجود دارد:

3. ایجاد اعتماد.

اعتماد رکن اصلی هر محیط کار است.

در سال 2017 ، هاروارد بیزینس ریویو گزارش داد که کارکنانی که در فرهنگ اعتماد کار می کنند مولدتر هستند و سطوح انرژی بالاتری دارند. همچنین سازمان های دارای اعتماد بالا نرخ نگهداری بهتر کارکنان را دارند.

نکته کلیدی که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که اعتماد یک خیابان دو طرفه است. کارکنان باید از مدیران خود برای حمایت و راهنمایی آنها اطمینان کنند. با این حال ، مدیران باید اعتماد را به تیم خود القا کنند.

در غیر این صورت ، شما با یک مدیر کوچک که نمی خواهد تیم خود را واگذار و قدرت دهد ، باقی می ماند.

ایجاد اعتماد زمان می برد ، اما در اینجا برخی از تاکتیک هایی است که می توانید از امروز شروع کنید:

  • شفاف باشید درباره دلایل تصمیمات خود ، رفع اشتباهات و شکست ها ، اهداف و چشم انداز خود را روشن کنید.
  • پیگیری در مورد گفتگوهایی که با تیم خود داشته اید این نشان می دهد که شما گوش می دهید و اقدام می کنید.
  • خود را در دسترس قرار دهید به تیم شما اعم از داشتن یک سیاست درب باز ، تعیین ساعات اداری ، داشتن 1 به 1 معمولی.

4. تیم خود را بالا ببرید و جشن بگیرید.

وقتی در سفر مدیریتی خود با 5 مدیر HubSpot صحبت کردم ، آنها یک باور مشترک داشتند: بخش مهمی از نقش آنها شامل عقب نشینی بود که به تیم آنها اجازه می داد تا در کانون توجه قرار گیرند.

این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. یکی از راه های ارتقاء تیم خود ، شناسایی فرصت های با دید بالا است. به عنوان مثال ، گزارش مستقیم شما پیشنهاد کرد که از پلت فرم محتوای صوتی و تصویری Casted برای یک پروژه آینده استفاده کنید.

به جای انتقال پیام به DRI ، می توانید راهی برای همکاری گزارش مستقیم خود در پروژه پیدا کنید.

برای درک اهداف خود با تیم خود شروع کنید و از آنجا می توانید فرصت هایی را پیدا کنید که به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک می کند.

یکی دیگر از راه های ارتقاء تیم خود ، شناخت عملکرد آنها است.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که همه تشخیص یکسان را دوست ندارند.

برخی از کارکنان ممکن است به رسمیت شناخته شدن عمومی را دوست داشته باشند در حالی که برخی دیگر جشن های خصوصی و آرام تر را ترجیح می دهند. این به شناخت تیم شما و درک نحوه عملکرد آنها برمی گردد.

5. نحوه مدیریت زمان خود را بیاموزید.

مدیریت زمان مهارتی است که باید بر آن تسلط داشته باشید ، چه سرپرست تیم باشید و چه مشارکت فردی.

به عنوان یک مدیر ، این امر بسیار مهم است زیرا شما مسئول بیش از کار خود هستید. به این ترتیب ، شما باید زمان خود را به گونه ای سازماندهی کنید که در وظایف شما و همچنین زمان حمایت از تیم شما موثر باشد.

6. خودآگاهی را پرورش دهید.

آیا می دانید نقاط قوت و ضعف شما چیست؟

برخی از ما هرگز در خارج از مصاحبه های شغلی به آنها فکر نمی کنیم ، اما مهم است که به طور منظم با خود مشورت کنید.

این خودارزیابی به شما امکان می دهد تا زمینه های بهبود را شناسایی کرده و منابع لازم را برای مدیریت بهتر تیم خود جستجو کنید.

7. به همسالان و مربیان خود تکیه کنیدبه

شما تمام تلاش خود را کرده اید تا مدیر بهتری شوید. این عالی است – حالا به اطرافیان خود تکیه کنید.

همسالان شما می توانند بینش استراتژی ها و فرایندهای فکری خود را ارائه دهند تا به تنهایی به شما کمک کند. یک مربی از دانش و تجربه وسیعی برخوردار است که می توانید از آن برای رشد به عنوان یک مدیر یاد بگیرید.

در حقیقت ، یک نظرسنجی CNBC/Survey Monkey در سال 2019 نشان داد که کارمندان وقتی از مربی برخوردار هستند از شغل خود رضایت بیشتری نسبت به کسانی که ندارند دارند.

ما به طور طبیعی تمایل داریم در محدوده راحتی خود بمانیم و به دنبال اطلاعاتی باشیم که باورها و سوگیری های فعلی ما را تأیید کند. با جستجوی راهنمایی از دیگران ، لنز خود را بزرگتر می کنید و فرصتی برای انجام کارهای متفاوت به دست می آورید.

بهبود مهارت های مدیریتی شما یک شبه اتفاق نمی افتد. با این حال ، اگر با نیازهای تیم خود هماهنگ باشید و تمایل به یادگیری را حفظ کنید ، در راه خود هستید.

دعوت جدید برای اقدام