آیا وبلاگ نویسی بیش از حد اشباع شده است؟ در اینجا نحوه جلوگیری از شکست وجود دارد

آیا می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید اما نگران هستید که وبلاگ نویسی یک بازار بیش از حد اشباع شده باشد؟ شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه وبلاگ شما در بین چندین وبلاگ در همان صنعت برجسته می شود.

حتی ممکن است از این نگران باشید که وبلاگ شما موفق نخواهد بود زیرا مطمئن نیستید چگونه یک استراتژی وبلاگ نویسی ایجاد کنید که شما را برجسته کند. ممکن است شما حتی وبلاگ خود را راه اندازی کرده باشید و از اینکه نتایج مورد نظر خود را مشاهده نمی کنید ، ناامید شده اید. Now اکنون بارگیری کنید: 6 قالب پست بلاگ رایگاندر این مقاله ، ما قصد داریم مواردی را که در مورد راه اندازی وبلاگ باید در نظر بگیرید ، نحوه تشخیص اینکه آیا بازار بیش از حد رقابتی است ، و سایر روش های برجسته جلوه دادن وبلاگ را بیان کنیم.

ملاحظاتی برای راه اندازی وبلاگ در سال 2021

راه اندازی وبلاگ ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد. سوالات زیادی در مورد این که آیا وبلاگ شما ترافیک ایجاد می کند و چگونه محتوای خود را در مقابل مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید ، وجود دارد.

مزایای وبلاگ نویسی ، یک بازی طولانی مدت است. ارسال مداوم به وبلاگ اولین قدم اساسی است. گام دوم این است که وبلاگ خود را در مورد یک موضوع یا موضوع خاص متمرکز کنید.

با توجه به راه اندازی وب سایت ، تعداد وبلاگ های اینترنتی به بیش از 600 میلیون رسیده است. اگر به دنبال راه اندازی وبلاگ هستید و نگران هستید که این عدد نشان دهنده اشباع شدن بازار وبلاگ نویسی باشد ، نگران نباشید.

در حالی که وبلاگ نویسی ممکن است رقابتی باشد ، زمینه های زیادی برای بررسی وجود دارد که می تواند به شما مزیت دهد. همه چیز بستگی به این دارد که کدام طاقچه را وارد کنید. در حالی که اکثر وبلاگ ها در یک صنعت خاص قرار دارند ، هر وبلاگ دارای یک خاص است چشم انداز در آن صنعت

به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ سلامتی دارید که بر تغذیه سالم و ورزش تمرکز دارد ، این دیدگاه می تواند از شخصی باشد که با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می کند یا تحصیلات پیشرفته ای در زمینه تغذیه دارد.

این دیدگاه خاص شما است پیشنهاد ارزش منحصر به فردبه

مخاطبی که ممکن است به دنبال اطلاعات خاص و خاص باشد ، توجه و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند زیرا دیدگاه خاص شما ارزشی را ایجاد می کند که نادر است.

در وقت اضافه ، مخاطبان شما متوجه خواهند شد که نمی توانند آن اطلاعات را با این ارزش منحصر به فرد در هیچ جای دیگر پیدا کنند. دیدگاه وبلاگ شما چیزی است که آن را از دیگران متمایز می کند. تمرکز بر این ارزش خاص شما را برای موفقیت بلند مدت آماده می کند.

چگونه تشخیص دهیم که موضوعی بیش از حد رقابتی است

اکنون که متوجه شدیم وبلاگ شما باید دارای دیدگاه منحصر به فردی باشد که ارزش صنعت شما را به ارمغان بیاورد ، ما قصد داریم نحوه تعیین اینکه آیا یک موضوع وبلاگ بیش از حد رقابتی است را توضیح دهیم.

راه های زیادی برای تعیین میزان رقابت بودن طاقچه شما وجود دارد ، اما ما به ساده ترین آنها ادامه می دهیم:

  • حجم کلمات کلیدی (MSV)
  • مشکل کلید واژه (KD)

برای تعیین هر یک از این موارد ، باید در زمینه کلمه کلیدی برای موضوع اصلی مورد نظر خود تحقیق کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مورد پخت کوکی ها وبلاگ بنویسید ، می خواهید کلمات کلیدی را برای پرسش هایی مانند ، بررسی کنید ، پخت در خانه ، ایده های پخت کوکی ، پخت دسر، برای شروع.

ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مانند Google Trends ، Ubersuggest ، Moz یا Semrush ابزارهای تحقیق کلید واژه ای عالی هستند که می توانند MSV و KD را برای هرگونه پرسش مورد علاقه شما به شما نشان دهند.

کلید واژه حجم

حجم کلمه کلیدی که در غیر این صورت به عنوان حجم جستجوی ماهانه (MSV) شناخته می شود ، به شما می گوید که هر ماه چند بار یک کلمه کلیدی خاص جستجو می شود. حجم کلمات کلیدی می تواند میزان مخاطبان یک موضوع خاص را نشان دهد ، و بنابراین نشان می دهد که چقدر ترافیک بالقوه در محدوده این کلمه کلیدی در دسترس شما است.

هرچه حجم بیشتر باشد ، فرصت بیشتری برای ترافیک از این کلمه کلیدی وجود دارد. در حال حاضر ، شما نمی توانید ضبط کنید همه از ترافیک موجود فرصت شما بستگی زیادی به عامل دیگری دارد – دشواری کلمات کلیدی.

مشکل کلید واژه (KD)

دشواری کلمات کلیدی به شما این احتمال را می دهد که محتوای شما در موتورهای جستجو برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شود با بیان اینکه رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی چقدر دشوار است. وبلاگ های دیگر نیز برای این کلمه کلیدی رقابت می کنند ، بنابراین KD به شما حس رقابت می دهد.

ابزارهای مختلف SEO عوامل مختلفی را برای محاسبه دشواری رتبه بندی در نظر می گیرند ، برای مثال تعداد بک لینک ها و حجم جستجو. به طور کلی ، دشواری کلمات کلیدی یک راه مفید برای تشخیص رقابت پذیری بازار است.

نکاتی برای وبلاگ نویسی در بازار رقابتی

اگر متوجه شدید که موضوع طاقچه شما دارای مشکل کلید واژه کلیدی است ، نگران نباشید. برای اطمینان از اینکه هنوز می توانید رتبه بندی کنید و ترافیک دریافت کنید ، چندین مرحله قابل اجرا وجود دارد.

راه هایی برای بهینه سازی وبلاگ شما وجود دارد تا مطمئن شوید مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهید ، در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنید و بازدیدکنندگان را باز می گردانید. بیایید اکنون آنها را پوشش دهیم.

1. مخاطبان خود را بشناسید.

داشتن درک اساسی از هدف و هدف وبلاگ شما برای برجسته شدن در بازار رقابتی اساسی است. و دانستن اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی می خواهند بخوانند ، دقیقاً قبل از آن است.

می توانید با ایجاد شخصیت برای هدف گذاری با محتوای خود شروع کنید. به این ترتیب ، شما درک صمیمی از مخاطبان مورد نظر خود خواهید داشت و قادر خواهید بود به آنها خدمت کنید.

برای اینکه مخاطب خود را بشناسید ، باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • چرا این اطلاعات را وبلاگ می نویسید؟
  • امیدوارید چه تاثیری در وبلاگ خود داشته باشید؟
  • مخاطبان شما برای یادگیری چه چیزهایی نیاز دارند؟
  • مخاطبان شما چگونه از اطلاعات استفاده می کنند؟
  • چه ویژگی های جمعیتی مخاطبان شما را مشخص می کند؟

2. گنجاندن دستورالعمل های SEO.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) کلید ورود وبلاگ شما به مخاطبان گسترده تر است. در اصل ، شما می خواهید محتوای وبلاگ خود را بر روی چند کلمه کلیدی اصلی متمرکز کنید که با آنچه مخاطبان شما علاقه مند به یادگیری هستند مطابقت داشته باشد. ما قبلاً در مورد چگونگی تعیین MSV و KD برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بحث کرده ایم ، اما موارد بیشتری در مورد SEO وجود دارد. محتوای وبلاگ شما باید بر روی کلمه کلیدی اصلی شما تمرکز کند. این کلمات کلیدی باید در کل محتوای شما نشان داده شوند.

به عنوان مثال ، اگر وبلاگ شما در مورد ماهیگیری است ، این موضوع کلیدواژه اصلی شما محسوب می شود. کلمات کلیدی مرتبط که در وبلاگ شما ظاهر می شوند عبارتند از: نحوه ماهیگیری، دستورالعمل های ماهیگیری، و نحوه آماده شدن برای سفر ماهیگیری هرچه کلمات کلیدی مرتبط تری در وبلاگ شما ظاهر شود ، بیشتر به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند وبلاگ شما درباره چیست.

صرفاً برای رتبه بندی ، محتوای خود را با کلمات کلیدی خود غرق نکنید. به این کلمه کلیدی پر کردن می گویند و این یک سئو کلاه سیاه است. تمرکز باید بر ایجاد محتوای با کیفیت باشد که به کاربران کمک کند. اگر محتوایی تولید می کنید که اطلاعاتی را ارائه می دهد که نیازهای مخاطبان شما را پاسخ می دهد ، به احتمال زیاد آنها برای مطالب بیشتری به وبلاگ شما باز خواهند گشت.

3. ایجاد روابط.

شبکه سازی در بازاریابی آنلاین نیز صدق می کند. سعی کنید با رهبران آنلاین صنعت خود یا کسانی که مخاطبان موازی دارند ارتباط برقرار کنید.

با ایجاد شبکه ، می توانید فرصت هایی برای پیوندهای پشتیبان به محتوای خود ایجاد کنید ، که برای ایجاد اقتدار مفید است. پیوندهای پشتیبان به افزایش ترافیک به وبلاگ شما کمک می کند زیرا مخاطبان یک وبلاگ به وب سایت شما هدایت می شوند. این به مرور زمان به شما کمک می کند تا دید خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهینه کنید.

لینک های پشتیبان می توانند به صورت پست مهمان باشند. به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ آشپزی دارید و یک پست مهمان در Food Network دارید ، این یک پیوند پشتیبان ایجاد می کند. آنها همچنین می توانند از پیوندهای ارجاع از سایت های دیگر که ممکن است نام بزرگتری در صنعت شما داشته باشند ، ناشی شوند. به عنوان مثال ، اگر Entrepreneur.com به مقاله شما در مورد استارتاپ ها پیوند می دهد ، این نیز به عنوان یک لینک پس زمینه در نظر گرفته می شود.

4. کمک کننده باشید.

اگر وبلاگ شما فقط محصول یا خدمات شما را تبلیغ می کند ، ممکن است بیش از حد تبلیغاتی باشد. دریابید که مخاطبان هدف شما واقعاً به چه چیزهایی علاقه دارند و آن موضوعات را دنبال کنید – همیشه بهتر است مفید باشید تا تبلیغاتی. وبلاگ نویسان موفق نیازهای جامعه خود را بر منافع مالی خود مقدم می دارند.

گرگ سووال ، مشاور مستقیم مصرف کننده می نویسد: “ارائه اطلاعات دقیق و مفید که به صورت غیر خودی تبلیغ می کند ، اعتبار می یابد.” “ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا سر و صدا ایجاد شود ، اما هنگامی که شتاب حرکت می کند ، اثرات نمایی دارد.”

5. درباره تخصص خود وبلاگ بنویسید.

درباره جنبه های کسب و کار خود که به آن علاقه دارید وبلاگ نویسی کنید. استیو ارلی پیشنهاد می کند: “خودتان باشید و در مورد چیزهایی که شما را هیجان زده و جالب می کند (البته بدون تبلیغات تجاری) وبلاگ بنویسید و خوب خواهید شد.”

وقتی با اشتیاق می نویسید و ارزش واقعی ارائه می دهید ، به احتمال زیاد مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد. با تمام اطلاعاتی که در اختیار داریم ، خوانندگان می توانند اصالت را احساس کنند. هدف شما باید ایجاد محتوا برای باشد انسان که کنجکاو هستند و به دنبال اطلاعات مفید و منحصر به فرد هستند. سعی کنید خوانندگان خود را به اندازه خود علاقه مند به موضوع خود کنید.

6. معتبر باشید.

اگر واقعاً معتبر باشید ، از سر و صدا و جمعیت وبلاگ نویسان جدا خواهید شد. شفافیت می تواند اعتبار شما را در وبلاگ ایجاد کند. علاوه بر این ، عنصر شخصی تری به سبک نوشتن شما اضافه می کند. معتبر باشید و به خوانندگان اجازه دهید شما را به وضوح ببینند و با پیام شما هویت پیدا کنند.

یک وبلاگ موفق به زمان ، استراتژی و تحقیق نیاز دارد.

ایجاد یک وبلاگ سودآور و موفق هیچ راه میانبری ندارد. اگر تحقیقات بازار و کلمات کلیدی را انجام دهید ، متوجه خواهید شد که نیازهای مخاطبان شما چیست و آنها می خواهند چه چیزی را ببینند. هنگامی که بدانید مخاطبان شما چه می خواهند ، ارزش منحصر به فرد وبلاگ خود را بشناسید و از تاکتیک های SEO استفاده کنید ، از طول عمر و موفقیت کلی وبلاگ خود اطمینان خواهید داشت.

راه اندازی یک وبلاگ موفق در یک بازار اشباع لزوماً به معنی شکست نیست. با این حال ، برای موفقیت نیاز به تلاش ، تمرکز و فداکاری مداوم است. از امروز برنامه ریزی استراتژی وبلاگ خود را آغاز کرده و شاهد افزایش مخاطبان خود باشید.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در جولای 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.