آینده اتوماسیون چگونه است (و چگونه می توان در حال حاضر پیش رفت)

اتوماسیون که بسیار دور از روزهای اولیه خود در خطوط تولید کارخانه بود ، وارد سازمان های ما شد و در عملکرد هر بخش جایی پیدا کرد – و به جایی نمی رسد.

همراه با رباتیک ، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی (AI) ، اتوماسیون وظایف پیش پا افتاده ای را که ترجیح می دهیم برای آنها وقت نگذاریم ، انجام می دهد ، کارهایی که نمی خواهیم با خطاهای انسانی آنها را خراب کنیم ، تعامل با مشتری که نیاز به پاسخ فوری دارد. و خیلی بیشتر.

در حالی که اتوماسیون در چند سال گذشته با سرعت رعد و برق در حال پیشرفت بوده است ، اما به نظر نمی رسد که کند می شود. همانطور که ما فرآیندهای تجاری بیشتری را خودکار می کنیم ، در مسیر یک پارادوکس جالب درازمدت قرار داریم: با وجود یک قرن ایجاد ماشین هایی که کار خود را برای ما انجام می دهند ، نسبت افراد بزرگسال در ایالات متحده با شغل به طور مداوم در حال افزایش است. 125 سال گذشته بنابراین چگونه بر کار ما تأثیر می گذارد؟

در اینجا آینده اتوماسیون به نظر می رسد – و اینکه چگونه شرکت شما می تواند همین حالا شروع به پیشرفت کند.

اکنون بارگیری کنید: الگوی استراتژی رشد رایگان

10 گرایش اتوماسیون در سال 2022

1. خودکارسازی تجربیات با کیفیت بالا

در حال حاضر ، میوه کم برای اتوماسیون کار تکراری خسته کننده ای است. اتوماسیون عملکردهای دفتر مرکزی سخت تر است ، اما با هوشمندتر شدن اتوماسیون در آینده این امر در دسترس تر می شود.

سازمانهای بیشتری به زودی از فناوری برای خودکارسازی تجربه مشتری با کیفیت استفاده خواهند کرد. با این حال ، این بدان معنا نیست که نقشهای پشتیبانی مشتری به زودی منسوخ می شوند. از این گذشته ، 30 customers از مشتریان هنوز می گویند که عدم دسترسی به نماینده انسانی ناامید کننده ترین جنبه تجربه ضعیف مشتری است.

2. بازاریابی ، فروش و همسویی موفقیت

73 teams از تیم های فروش می گویند که همکاری در بخش ها برای فرایند فروش کلی آنها بسیار مهم است یا بسیار مهم است. اتوماسیون همسویی سازمان ها را آسان تر می کند. بسیاری از CRM ها در حال حاضر می توانند انتقال مخاطبین و به اشتراک گذاری داده ها را تسهیل کنند ، زیرا مخاطب از رهبری بازاریابی ، به سمت فروش و به مشتری منتقل می شود.

3. اتوماسیون به عنوان بخش حیاتی CRM ها

سه چهارم متخصصان فروش از فناوری-معمولاً CRM-برای بستن معاملات بیشتر استفاده می کنند. با وجود این ، فروشندگان امروزی تنها 34 درصد از زمان خود را صرف فروش می کنند و زمان بیشتری را برای دستیابی به مدیر و ورود اطلاعات صرف می کنند.

همانطور که تیم های فروش و بازاریابی به پتانسیل اتوماسیون برای مقابله با کارهای تکراری پی می برند ، بیشتر ابزارهای CRM برتر در حال توسعه ویژگی های اتوماسیون قدرتمند هستند. اینها به شرکت ها این امکان را می دهد تا کارهای روزمره را برای تسریع چرخه های فروش ، ارسال پیام های بازاریابی شخصی سازی شده و فعال کردن موارد مربوط به خدمات مشتری به صورت خودکار بدون تکان دادن انگشتان خودکار کنند.

4. اتوماسیون برای شخصی سازی بیشتر

بهترین تعاملات مشتری شخصی است. پس از تنظیم بخش های مخاطب بر اساس معیارهای خاص ، پیام های سفارشی را می توان به طور خودکار در زمان ایده آل برای افراد مناسب ارسال کرد.

5. استقرار AI آسان تر می شود

اگر هوش مصنوعی در فیلم های علمی تخیلی بیشتر از دفاتر ما در خانه بود ، دیگر اینطور نیست. هوش مصنوعی به طور فزاینده بخشی از ابزارهای تجاری است که می شناسیم و دوست داریم ، از CRM ها گرفته تا ابزارهای بازاریابی ایمیلی.

در آینده ، ممکن است حتی متوجه نشویم که از هوش مصنوعی استفاده می کنیم – به نظر می رسد تجربه ، فروش یا بازاریابی مشتری بهتر است.

6. چت بات های تجاری به عنوان نمایندگان تمام وقت

نرم افزار چت زنده دارای 73٪ میزان رضایت به عنوان راهی برای تعامل مشتریان با مشاغل است. چت بات ها همچنین می توانند مشاغل را تا 30 درصد در هزینه های پشتیبانی مشتری پس انداز کنند.

در حالی که مشاغل امروزی عمدتا از چت زنده برای تسهیل مکالمات در زمان واقعی بین مصرف کنندگان و نمایندگان مشاغل استفاده می کنند ، شرکت های بیشتری در حال راه اندازی چت بات هستند.

با استفاده از ربات ها ، شرکت ها می توانند به سوالات متداول پاسخ دهند و حتی مسائل را بدون دخالت اعضای تیم حل کنند. به طور فزاینده ای ، بهترین چت بات ها به عنوان نمایندگان پشتیبانی مشتری تمام وقت خدمت می کنند. کلید موفقیت یک ربات هوش است ، که هنوز محدودیت های خود را دارد اما به سرعت در حال پیشرفت است.

در آینده اتوماسیون ، رباتها مفیدتر ، هوشمندتر می شوند و ممکن است به زودی عملکرد صوتی را نیز شامل شوند.

7. هوش مصنوعی برای تصمیم گیری خودکار

تصمیم گیری خسته کننده است. شما به داده های مناسب در نوک انگشتان خود نیاز دارید ، تا فراتر از سوگیری های خود نگاه کنید و از سایر ذینفعان به توافق برسید. هوش مصنوعی به طور فزاینده ای راه حلی برای این امر ارائه می دهد و داده هایی با کیفیت بالا ارائه می دهد که می تواند به اطلاع رسانی بهترین تصمیمات کمک کند.

در حالی که برخی از تصمیمات را می توان فوراً با اتوماسیون اجرا کرد ، بسیاری از افراد – و باید – برای بررسی از جنبه احساسی و همدلی به انسان ها باز می گردند.

8. خودکار جمع آوری و گزارش داده ها

خودکارسازی داده ها برای اطمینان از کیفیت و یکپارچگی داده ها ضروری است.

با این حال ، گزارش دهی نیازی به اشتباه گرفتن صادرات Excel و ساعت های صرف شده در دستکاری داده ها ندارد. با تجمیع تمام داده های مشتری خود با راه حل iPaaS ، ابزارهای شما می توانند با اطلاعات موجود گزارش دقیق تری ارائه دهند.

9. اتوماسیون در سراسر برنامه برنامه یک شرکت

مشاغل بیش از هر زمان دیگری ابزار را در اختیار دارند. در آینده اتوماسیون ، شرکت های بیشتری نقش سرپرست سیستم های تجاری را برای نظارت بر تعداد زیادی از ابزارهای خود خواهند داشت – و این موقعیت ظرفیت وسیعی برای تأثیرگذاری و تغییر خواهد داشت.

بیش از هر زمان دیگر ، ابزارهای SaaS که انتخاب می کنیم به مشاغل ما کمک می کند تا پربارتر ، سودآورتر و تأثیرگذارتر شوند. برای دستیابی به بهترین نتایج ، شرکت ها ابزارهای خود را برای فعال کردن همگام سازی خودکار داده های دو طرفه و دقت بیشتر متصل می کنند.

10- حزب جمهوری اسلامی به مشاغل کمک می کند تا بازدهی بیشتری داشته باشند

از سوی دیگر ، “روباتیک” یا “روبات” ، به عنوان خودکارسازی فرایندهای مبتنی بر قوانین با نرم افزاری که از رابط کاربری استفاده می کند و می تواند بر روی هر نرم افزاری ، از جمله برنامه های تحت وب ، سیستم های ERP و سیستم اصلی اجرا شود ، تعریف می شود. سیستم های. این می تواند شامل باز کردن ایمیل ها و پیوست ها ، انتقال فایل ها و پوشه ها یا پر کردن فرم ها باشد.

در آینده ، به احتمال زیاد ، ՀՀԿ به بخش استاندارد تری از گردش کار ما تبدیل می شود ، خواه از طریق ابزارهای مستقل ، ویژگی های ابزارهایی که قبلاً از آنها استفاده می کنیم ، یا برنامه های یکپارچه.

آیا اتوماسیون کار را همانطور که می شناسیم تغییر می دهد؟

پاسخ کوتاه این است آرهبه بر اساس گزارش موسسه جهانی مک کینزی ، بین 400 میلیون تا 800 میلیون نفر می توانند به دلیل اتوماسیون آواره شده و نیاز به یافتن شغل جدید در سراسر جهان داشته باشند ، اما بر اساس گزارش موسسه جهانی مک کینزی ، رشد اقتصادی ، افزایش بهره وری و سایر نیروها می تواند بیش از این ضررها را جبران کند.

نقش اتوماسیون مراقبت از کارهایی است که ماشین ها می توانند بهتر از ما انجام دهند-و حداقل در آینده نزدیک ، این شامل خلاقیت ، مدیریت یا تعامل دوستانه 1-1 انسانی نمی شود.

وقتی فرآیندهای تجاری خود را خودکار می کنیم ، لازم نیست جنبه های بازاریابی ، فروش ، خدمات و مدیریت را از دست بدهیم – این می تواند زمان بیشتری را برای آنها خالی کند.

برای بهترین نتایج ، یک استراتژی اتوماسیون ایجاد کنید که به تیم شما کمک می کند تا بر مهمترین کارهای خود تمرکز کند. ابزارهای اتوماسیون را انتخاب کنید که زمان را آزاد می کند ، مجموعه فناوری کلی شما را متصل می کند و بهره وری و همچنین روحیه را افزایش می دهد.

دعوت به اقدام جدید