اشنایی با ساختار قبل خرید درب ضد سرقت

 

برای خرید درب ضد سرقت و مشاوره ای که در ابتدای انتخاب خود نیاز دارید لازم است تا اطلاعاتی را در باب این محصول بدانید از یراق الات تا ساختار و چهارچوب که بهتر است با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را تجربه کنید.

در درب ضد سرقت یراق آلات از جمله اجزای درب هستند که هم روی قیمت آن موثرند و هم در ویژگی های امنیتی آن تاثیرگذارند. همه این تجهیزات در کنار یکدیگر تشکیل ساختمان درب ضد سرقت را میدهند فقدان هرکدام باعث میشود تا کار لنگ بزند اما یکی از مهمترین یراق آلاتی که در این درب وجود دارد قفل شب میباشد که برای شب ها و هنگام خواب تعبیه شده است و دارای یک زنجیر نیز میباشد و فقط کافیست که شما چفت آن را فشار دهید تا قفل شود و هیچکس نمیتواند به داخل وارد شود حتی اگر کلید هم داشته باشد این بود یکی دیگر از ویژگی های بارز امنیتی درب ضد سرقت.

تاثیر نوع رویه در خرید درب ضد سرقت

همانطور که هنگام خرید درب ضد سرقت یا درب معمولی ، روکش و رویه روی قیمت آن تاثیر میگذارند، برای تعویض یا ترمیم هم این موارد وجود دارند و قیمت ها را تغییر میدهند. در داخل بدنه درب های ضد سرقت از ورق سرتاسری استفاده شده است تا در برابر تخریب مقاوم باشد. برخی از این درب ها، خصوصیاتی دارند که اجازه برش، له کردن، اسید ریختن یا تخریب را به دزدان نخواهند داد و به این ترتیب امنیت را تضمین می کنند.

نکته ی قابل توجه در خصوص روکش های طبیعی این است که تعمیر و نگهداری آن ها مسئله بسیار مهمی می باشد زیرا امکان خش افتادن و آسیب به رنگ درب به علتهای مختلف وجود دارد که در این صورت درب زیبایی ظاهری خود را از دست خواهد داد.

این روکش بسیار ارزان است و محبوبیت زیادی در بازار ندارد. بهترین در ضد سرقت برای مشتری دربی است که دارای قیمت ارزان، امنیت بالا، کیفیت مناسب و ظاهری شیک باشد. شما باید بدانید که هر نوع دربی از چهار چوب، یراق آلات، شبکه ی داخلی و سایر اجزاء ساخته شده است. شاسی کشی فلزی داخلی درب ضد سرقت در تمامی مدل ها به صورت یکسان می باشد.

درب ضد سرقت اولین عنصری است که بیننده قبل از رسیدن به فضای داخلی آپارتمان با آن روبه رو می شود؛بنابراین انتخاب یک درب زیبا یکی از نشانه های آپارتمان های مدرن امروزی است. درب های ضد سرقت تولیدی ما، استاندارد و دارای یک ورق محافظ فولادی در میان درب می باشد که با آهن کشی اصولی محکم و استوار شده و داخل درب از فوم پلی اورتان پر شده است.

اطلاعات تکمیلی از ساختار درب ضد سرقت در هنگام خرید

در دور درب های ضد سرقت از کلافی فولادی استفاده شده است که استحکام درب ضد سرقت را تامین می کند. از شبکه بندی قوطی برای جلوگیری از خم شدن درب و استحکام در برابر ضربه استفاده میشود که به دو صورت افقی و عمودی در ساختار درب ضد سرقت جوش میخورد و روی آن یک ورق سرتاسری آهنی جوشکاری میشود. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از ورق مسطح برای درب ورودی دو ورق اچ دی اف 3 میل روی هم پرس شود که انجام این عمل باعث می شود هم استحکام این نوع درب به میزان قابل توجهی بالا رود و هم عمق شیارهای CNC افزایش یابد که به زیبایی کار می افزاید. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده کمتری دارند. درب ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو)، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده، تقسیم بندی می شوند. نصب درب ضد سرقت توسط تکنسین های چوب صنعت بارو با ضمانت نامه کتبی و یراق آلات کاله و یا داف و در مواردی تورسان.

نکات کلیدی برای بالا رفتن ایمنی در درب های ضد سرقت

جهت بالا رفتن ایمنی در داخل درب های ضدسرقت از ورق های کامل فلزی با ضخامت ۲ میلیمتر و به صورت شبکه ای استفاده شده است و با توجه به قرار گرفتن پشم سنگ ما بین شبکه های فلزی داخل درب این درب ها عایقی مناسب در برابر حرارت و صوت می باشند.در درب های ضد سرقت از ورق های MDF با ضخامت ۱۰ میلیمتر با روکش چوب طبیعی مانند گردو، بلوط، راش و برای خرید درب ضد سرقت مدل ونوس می توانید با گروه تولیدی افرامهر تماس گرفته و همچنین از خدمات نصب ما نیز بهره مند شوید. این شرکت فروشنده درب های ضد سرقت با متریال بالا می باشد، شما می توانید برای خرید درب ضد سرقت ارزان و لوکس با ما تماس حاصل فرمایید. استفاده از ام دی اف گرید خوب، روکش درجه 1 و رنگ پلی اورتان ترک موجب افزایش قیمت تمام شده درب ضد سرقت میشود. از این درب ها بیشتر در سبکهای تلفیقی و سبک کوچنشینی اسپانیایی استفاده میشود. استفاده از رنگهای پلی اورتان نسبت به پلیاستر، هزینه بیشتری برای تولیدکننده دارد، ولی از سوی دیگر استفاده از این رنگ موجب افزایش کیفیت رویه دربها میشود. در بسیاری از مواقع، به دلیل نیاز به نصب اولیه چارچوب درب، مدت زمان نصب افزایش یافته و هزینه های آن را بالا خواهد برد.