این چیست به علاوه بهترین تکنیک ها و ابزارها

شما نمی خواهید وقت خود را به سادگی حدس بزنید که یک مشتری یا مشتری از کسب و کار شما چه می خواهد و به آن نیاز دارد یا اینکه چگونه به کمپین یا استراتژی بازاریابی خاصی که قصد اجرای آن را دارید واکنش نشان می دهد.

در عوض ، می توانید به فرایند بازاریابی مبتنی بر داده روی بیاورید تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرید که بر اساس داده های واقعی استوار است تا اطمینان حاصل کنید که تلاش های بازاریابی شما با مشتریان و علایق و رفتارهای مشتری مرتبط است.

اکنون ممکن است به این موضوع فکر کنید که کسب و کار شما دارای حجم وسیعی از داده های پیچیده است که در منابع مختلف پراکنده شده اند – اینجاست که نقشه برداری داده ها مفید است.

اکنون بارگیری کنید: 2021 State of RevOps [Free Report]

نقشه برداری داده ها

نقشه برداری داده ها بخش مهمی از مدیریت داده ها و یکپارچه سازی داده ها است. دلیل این امر این است که اطمینان می دهد همه داده های خود را مشاهده کرده و در نظر می گیرید و این کار را با دقت انجام می دهید – به عبارت دیگر ، نقشه برداری داده ها به شما امکان می دهد داده های خود را از منابع مختلف ادغام کنید.

در این پست وبلاگ ، ما بیشتر در مورد اینکه نقشه داده چیست ، چرا مفید است ، تکنیک های نقشه برداری داده ها و ابزارهای نقشه برداری اطلاعات صحبت خواهیم کرد.

نقشه برداری داده چیست؟

نگاشت داده ها فرایند تطبیق زمینه ها یا عناصر داده از یک منبع یا منابع ، با زمینه های داده مربوط به آنها در مقصد دیگر است – این نحوه ایجاد روابط بین مدل های داده در منابع یا سیستم های مختلف است. نرم افزارها و ابزارهای نقشه برداری داده ها به طور خودکار با شما زمینه های داده را از یک منبع داده به منبع دیگر مطابقت می دهند.

نقشه برداری داده ها به شما امکان می دهد حجم وسیعی از داده ها را که در مکان های مختلف زندگی می کنند سازماندهی ، تقطیر ، تجزیه و تحلیل کرده و درک کنید تا بتوانید نتیجه گیری و بینش داشته باشید.

چرا نقشه برداری داده ها مفید است؟

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا نقشه برداری داده ها مفید و ضروری است:

  • یکپارچه سازی ، تغییر و انتقال داده ها و همچنین ایجاد انبارهای داده به راحتی.
  • به طور همزمان بین داده های خود در چندین منبع ارتباط مستقیم برقرار کنید.
  • از کیفیت و دقت داده های خود اطمینان حاصل کنید (نرم افزار نگاشت داده می تواند به طور خودکار ناسازگاری ها و داده هایی را که کیفیت بالا یا دقیق ندارند نشان دهد).
  • روندهای زمان واقعی را شناسایی کرده و گزارش داده ها را به راحتی و به طور کارآمد با اعضای تیم به اشتراک بگذارید.
  • اطمینان حاصل کنید که از داده های خود بیشترین بهره را می برید و از بینش ها و آموخته ها به طور مناسب استفاده می کنید.
  • از نرم افزار نگاشت داده برای ساده سازی (و خودکارسازی بیشتر) فرآیند نگاشت داده بدون کد استفاده کنید.

نمونه های نقشه برداری داده ها

شرکتی مانند آمازون ممکن است از نگاشت داده برای هدف گیری دقیق شما استفاده کند. آنها این کار را با برداشتن بینش از عادات مرور ، مرورها ، سابقه خرید و زمان در صفحه انجام می دهند. سپس آنها می توانند آن داده ها را به داده های دیگر منابع مانند اطلاعات جمعیت شناختی بکشند و به آنها وصل کنند.

با ترکیب این نوع منابع داده ، آمازون اطلاعات لازم را برای هدف قرار دادن شما با محصولات خاص و شخصی سازی تجربه خرید شما به روشهای مختلف (به عنوان مثال بر اساس چالش هایی که ممکن است با آن روبرو باشید ، موقعیت جغرافیایی ، سطح تجربه ، علایق ، تحصیلات ، ملیت) داشته باشد. ، سن و موارد دیگر).

بیایید یک مثال نقشه برداری دیگر را در نظر بگیریم – فرض کنید شما در یک شبکه تلویزیونی کار می کنید و به دنبال سازماندهی برنامه های تلویزیونی در شبکه ، بازیگران ظاهر شده در شبکه و بازیگران درون یک نمایش که در شبکه ظاهر می شود هستید. به اشتراک گذاری داده ها بین سه منبع ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

سند نگاشت اطلاعات

تکنیک های نگاشت داده

در نگاشت داده ها ، سه تکنیک اصلی مورد استفاده قرار می گیرد-نقشه برداری دستی ، نقشه برداری نیمه خودکار و نقشه برداری خودکار. بیایید در مورد هر یک از این تکنیک ها صحبت کنیم.

1. نگاشت اطلاعات دستی

نقشه برداری دستی داده ها نیاز به برنامه نویسان حرفه ای و نقشه بردارهای داده دارد – IT منابع داده شما را کدگذاری و نقشه می کند. اگرچه این یک حرکت سنگین است و نیاز به کمک حرفه ای دارد ، اما به شما امکان می دهد نقشه های خود را کاملاً کنترل و سفارشی کنید.

2. نگاشت اطلاعات نیمه خودکار

نگاشت داده های نیمه خودکار (یا نگاشت طرحواره) به دانش کد نویسی نیاز دارد و بدین معنی است که تیم شما بین فرایندهای نقشه برداری دستی و خودکار داده ها حرکت می کند (از این رو نام این تکنیک).

نرم افزار نقشه برداری داده بین منابع داده ارتباط ایجاد می کند و سپس یک متخصص فناوری اطلاعات این اتصالات را بررسی می کند و در صورت نیاز تنظیمات دستی را انجام می دهد.

3. نقشه برداری خودکار داده ها

نقشه برداری خودکار داده ها به این معنی است که یک ابزار تمام جنبه های فرایند نگاشت داده را برای شما انجام می دهد و اگر به رمزگذار دسترسی ندارید/ ندارید ، آن را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند. این نوع نرم افزار به طور معمول امکان نقشه کشیدن و رها کردن را فراهم می کند. فقط باید نحوه استفاده از ابزار را بیاموزید (و هزینه آن را بپردازید).

در مورد ابزارهایی که روند نگاشت داده ها را برای شما اتوماتیک می کند ، بیایید در ادامه برخی از گزینه های شما را مرور کنیم.

ابزارهای نقشه برداری داده

ابزارها و نرم افزارهای نگاشت داده ، روند نگاشت داده ها – از جمله تجسم و تفسیر داده های شما – را آسان تر می کند. نیازی به کد نیست ، آنها اغلب دارای رابط کاربری کشیدن و رها کردن (UI) هستند و شما می توانید آنها را بدون توجه به سطح تجربه فنی خود در تیم خود پیاده سازی کنید. بسیاری از ابزارهای نقشه برداری داده همچنین می توانند به شما در انجام سایر کارهای مدیریت داده مانند انتقال داده ها کمک کنند.

1. بلومی

نمونه ابزار نقشه برداری اطلاعات bloomi

قیمت: دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ؛ برای نقل قول تماس بگیرید

Bloomi ، که متعلق به Dell است ، یک راه حل iPaaS است-که هم بومی ابر است و هم مقیاس پذیر-که داده ها و برنامه های ابری و پیش فرض را به هم متصل می کند. طراحی ادغام های مبتنی بر ابر ، که ابزار از آنها به عنوان اتم یاد می کند. سپس ، می توانید انتقال داده ها را بین ابر و برنامه های پیش فرض خود شروع کنید.

قابلیت نقشه برداری اطلاعات بلومی ، مبادله الکترونیکی داده (EDI) را برای شما ترجمه می کند. این ابزار دارای UI کشیدن و رها کردن است که نقشه برداری داده ها را آسان می کند و همچنین کتابخانه ای از اتصالات موجود ، بنابراین می توانید به سرعت ادغام را ایجاد کنید.

2. جدول

مثال ابزار نقشه برداری داده ها

قیمت: دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ؛ $ 12- $ 70/ کاربر/ ماه.

Tableau یک پلت فرم تجزیه و تحلیل بصری و هوش تجاری با مدیریت داده ها و ابزارهای نقشه برداری داده است. این که آیا داده های شما در صفحات گسترده ، Apache Hadoop ، پایگاه های داده ، ابر و غیره وجود دارد ، این پلتفرم به شما امکان می دهد تا در عرض چند ثانیه بدون کد متصل شوید و شروع به تجسم کنید.

Tableau به طور مرتب جدیدترین داده های شما (بر اساس برنامه ای که می توانید تنظیم کنید) را پر می کند. استفاده از رابط کشیدن و رها کردن آسان است و داشبوردهای هوشمند امکان تجسم داده موثر را فراهم می کند. در نهایت ، شما می توانید نقشه ها و داشبوردهای داده خود را به راحتی از طریق دستگاه تلفن همراه با تیم خود به اشتراک بگذارید تا تراز و دسترسی آسان باشد.

3. آسترا

نمونه ابزار نقشه برداری داده astera

قیمت: آزمایشی رایگان 14 روزه ؛ برای نقل قول تماس بگیرید

Astera یک نرم افزار مدیریت داده های سازمانی است که از رابط های بصری برای تبدیل ، نقشه برداری و تأیید ساختارهای داده برای شما بدون نیاز به کد استفاده می کند.

شما می توانید از قابلیت کشیدن و رها کردن ابزار برای ایجاد ، اشکال زدایی و مدیریت کارهای پیچیده یکپارچه سازی داده ها استفاده کنید. Astera همچنین بومی به انواع ارائه دهندگان پایگاه داده از جمله SQL Server ، Oracle و DB2 متصل می شود.

برای اطمینان از بالاترین کیفیت داده های شما ، پاکسازی داخلی داده ها ، نمایه سازی داده ها و گزینه های کیفیت داده ها وجود دارد-و برای بهبود دقت ، تغییرات داخلی وجود دارد که پرونده های تکراری را حذف می کند ، اطلاعات مفقود شده را کامل می کند و از شر اطلاعات اضافی خلاص می شود. داده ها. اگر و هنگامی که پرونده های داده شما از استانداردهای داده با کیفیت بالا مطابقت ندارند ، پرچم گذاری می شوید و ایمیل دریافت می کنید.

از نگاشت داده در تیم خود استفاده کنید

نگاشت داده ها این قدرت را دارد که اطمینان حاصل کند تیم بازاریابی و کسب و کار شما به طور کلی از داده های شما بیشترین بهره را می برند. همچنین به شما کمک می کند تا داده های با کیفیت بالا را حفظ کرده و فرآیندهای یکپارچه سازی ، انتقال ، مهاجرت و موارد دیگر را خودکار کنید. تعیین کنید که از کدام تکنیک استفاده خواهید کرد و آیا برای شروع نقشه برداری داده ها در تیم خود به ابزاری نیاز دارید.

دعوت به اقدام جدید