بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2021 چه زمانی است؟ [Cheat Sheet]

برای ساختن تعداد قابل توجهی دنبال کننده در اینستاگرام ، باید محتوای جذابی ایجاد کنید که مخاطبان واقعاً به آن علاقه دارند. اما اگر محتوای خود را در زمان مناسب ارسال نکنید ، اکثر آنها هرگز آن را نخواهند دید.بنابراین چگونه می توانید زمان مطلوب ارسال را برای مخاطبان خاص خود تعیین کنید؟ بهترین راه برای یافتن زمان ارسال ایده آل این است که زمان پست های خود را آزمایش کنید تا ببینید کدام زمان بیشترین جذب مخاطب را ایجاد می کند.

اگر منابع یا زمان لازم برای انجام آزمایشات خود را ندارید ، Sprout Social ، یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی با بیش از 20000 مشتری ، شما را تحت پوشش قرار داده است. در سال 2020 ، تیم آنها داده های مشتریان را تجزیه و تحلیل کردند تا ببینند پست های رسانه های اجتماعی آنها در چه زمان و روزی بیشترین جذابیت را ایجاد کرده است. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند.

داده های جدید: گزارش مشارکت اینستاگرام [2021 Version]

مشارکت جهانی اینستاگرام

اگر سال 2020 چیزی به ما آموخت ، این بدان معناست که جهان ما بیش از هر زمان دیگری در مقیاس جهانی به هم متصل هستند. استراتژی های رسانه های اجتماعی ما باید این شیوه جدید زندگی را منعکس کند تا مشاغل ما به اهداف خود برسند.

نمودار زیر میزان تعامل جهانی در اینستاگرام را در زمان روز و روز هفته نشان می دهد. توجه: زمان در CDT است. این بدان معناست که شما در ساعت 11 صبح برای هر منطقه زمانی به صورت جداگانه پست نمی گذارید – 11 صبح CDT در همه پست هایی که برای مخاطبان جهانی منتشر شده است بسیار خوب کار می کند.

آیا برای استراتژی در اطراف به یک تصویر بصری نیاز دارید؟ این نمودار Sprout Social را ببینید که نقاط داغ Global Instagram Engagement را نشان می دهد.

نمودار مشارکت جهانی اینستاگرام توسط Sprout Social

منبع تصویر

Sprout Social در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام ، از جمله بهترین زمان برای مشارکت در پست ، جزئیات بیشتری ارائه داد. ما یافته های کلیدی گزارش آنها را در یک تقلب سریع خلاصه کرده ایم که بعداً می توانید به آنها اشاره کنید.

بهترین زمان برای ارسال در Cheatsheet اینستاگرام

بهترین زمان برای ارسال برگه تقلب در اینستاگرام

روز هفته ای که در آن پست می گذارید می تواند میزان تعامل شما را در همان زمان تغییر دهد.

چرا؟ به تفاوتهای کمی در خلق و خوی و روال روزمره خود فکر کنید – تفاوتهایی که ممکن است متوجه آنها نشوید – و نحوه تأثیر آنها بر رفتار شما. این امر در مورد همه افرادی که حساب اینستاگرام شما را دنبال می کنند نیز صدق می کند.

به همان اندازه که ما دوست نداریم آن را بپذیریم ، بسیاری از ما صبح ها در شبکه های اجتماعی خود بررسی می کنیم تا شب قبل از آن مطلع شویم. سپس ، نوبت به پیمایش ناهار می رسد. در نهایت ، ما آخرین نگاه را به آنچه دوستان و مارک های مورد علاقه ما قبل از خواب انجام می دهند ، می اندازیم. منطقی است که سنگین ترین ساعات تعامل با شیوه زندگی مخاطبان ما مطابقت داشته باشد.

در اینجا نگاهی به بهترین زمان های ارسال هر روز در اینستاگرام و همچنین برخی از اطلاعات اضافی از Sprout Social می اندازیم:

بهترین زمان برای ارسال هر روز در اینستاگرام

  • دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ، 11 صبح – 12 بعد از ظهر CDT – در نظر بگیرید که اکثر دنبال کنندگان شما در این زمان استراحت ناهار دارند و به احتمال زیاد در اینستاگرام حرکت خواهند کرد تا از جدیدترین دوستان خود ، مارک های مورد علاقه خود مطلع شوند ، و اینفلوئنسرها در این دوره های زمانی ، مطالبی را به اشتراک بگذارید که تعامل و اشتراک گذاری آنها آسان باشد.
  • سه شنبه ، 11 صبح – 2 بعد از ظهر CDT – مشابه موارد فوق ، استراحت ناهار در این ساعات معمول است. با این حال ، بازه زمانی طولانی تر می تواند فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاشتن محتوای طولانی مانند فیلم های IG TV یا حتی پخش زنده در اینستاگرام باشد.
  • پنجشنبه ، 11 صبح CDT – برای این استراحت های کوتاهتر ناهار در روزهای پنجشنبه ، سعی کنید استوری های اینستاگرام را با تقویت کننده های تعامل مانند نظرسنجی ها ، س questionsالات و آزمونها ارسال کنید تا پاسخ های سریعی دریافت کنید که کاربران بعداً برای خواندن دوباره به آنها مراجعه خواهند کرد.

هنگام برنامه ریزی پست ها برای اینستاگرام ، ممکن است ساعتهای یکسان برای هر روز کار نکند. هم روز هفته و هم صنعت مورد نظر خود را در نظر بگیرید (ما در مورد این مورد فقط در یک دقیقه صحبت خواهیم کرد).

نکته حرفه ای: از دوشنبه تا جمعه بین 7 صبح تا 10:30 صبح CDT به اینستاگرام ارسال کنید. از این طریق می توانید ثبات ترین مشارکت را بدست آورید زیرا محتوای شما در حدود ساعت 11 صبح CDT زمان خواهد داشت تا بازدیدها و اشتراک های منتهی به اوج تعامل را به دست آورد.

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام از نظر صنعت

اطلاعات عمومی بالا در مورد زمان بندی مطلوب ارسال ، نقطه شروع خوبی برای افزایش مخاطبان اینستاگرامی است. اما اگر می خواهید دقیق تر شوید ، طبق تحقیقات Sprout Social ، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام است اگر سازمان شما در صنایع فناوری ، رستوران ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی و غیر انتفاعی فعالیت می کند.

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای شرکت های فناوری

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای شرکت های فناوری

  • بهترین زمان: دوشنبه 10:00 صبح – 10:00 PM CDT
  • مشارکت مداوم: دوشنبه – جمعه ، 8:00 صبح تا 18:00 CDT
  • بهترین روز: دوشنبه
  • بدترین روز: یکشنبه

بهترین زمان برای پست در اینستاگرام برای رستوران ها

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای رستوران ها

  • بهترین زمان: دوشنبه 9 صبح – 1 بعد از ظهر
  • مشارکت مداوم: دوشنبه 9 صبح – 1 بعد از ظهر
  • بهترین روز: دوشنبه
  • بدترین روز: شنبه

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای سازمان های آموزشی

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای آموزش

  • بهترین زمان ها: جمعه 4:00 صبح – 5:00 صبح ، پنجشنبه 14:00 CDT
  • مشارکت مداوم: جمعه 4:00 صبح تا 13:00 CDT
  • بهترین روز: جمعه
  • بدترین روز: یکشنبه

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای شرکت های بهداشت و درمان

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای مراقبت های بهداشتی

  • بهترین زمان: سه شنبه 8 صبح – 12 بعد از ظهر ، 5 بعد از ظهر – 8 بعد از ظهر
  • مشارکت مداوم: یکشنبه ، 8:00 صبح – 9:00 صبح CDT
  • بهترین روز: دوشنبه ، سه شنبه
  • بدترین روز: شنبه

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای سازمان های غیر انتفاعی

  • بهترین زمان: چهارشنبه 10 صبح – 6 بعد از ظهر CDT
  • مشارکت مداوم: دوشنبه تا جمعه از 11:00 صبح تا 20:00 CDT
  • بهترین روز: چهارشنبه
  • بدترین روز: یکشنبه

تعامل اینستاگرام را در برنامه خود تقویت کنید

تعامل ارگانیک در اینستاگرام و برنامه ارسال برنامه ریزی شده دست به دست هم می دهند. هر صنعت دارای قله ها و دره های مشارکت طبیعی در طول روز است ، به این معنی که استراتژی اینستاگرام شما باید همراه آنها باشد. از این برگه تقلب مفید برای برنامه ریزی تقویم رسانه های اجتماعی خود برای سه ماهه آینده و تماشای نرخ تعامل خود استفاده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

آمار اینستاگرام