به گفته بازاریابان HubSpot ، بهترین کمپین های بازاریابی یکپارچه

بازاریابی یکپارچه هر کمپین بازاریابی است که از چندین کانال در اجرا استفاده می کند. به عنوان مثال ، شما ممکن است طعم محبوب محبوب پیراشکی را در یک تبلیغ ببینید ، سپس از مغازه پیراشکی عبور کرده و پوسترهای پیراشکی را ببینید. و اگر به مقصد خود رسیدید اینستاگرام را ورق بزنید ، ممکن است یک GIF در فید خود مشاهده کنید که دونات را نمایش می دهد.

این شیوه بازاریابی برای افزایش مشتریان و آگاهی از نام تجاری عالی است. استفاده از منابع متعدد برای ارائه یک کمپین یکسان ، مخاطبان متقابل با محتوای آن را متنوع می کند. در این پست ، بیایید برخی از کمپین های بازاریابی یکپارچه اخیر را که تجربه ای عالی برای مشتریان و هدایای یکسان ارائه می دهد ، بررسی کنیم.

Now اکنون بارگیری کنید: قالب طرح بازاریابی رایگان

بهترین کمپین های بازاریابی یکپارچه

1. هیوندای النترا

کانال ها: Spotify ، وب سایت

یک مثال عالی از یک کمپین بازاریابی یکپارچه از کمپین برنده جایزه هیوندای النترا در سال 2021 به دست می آید.

هیوندای برای افزایش آگاهی از نام تجاری در جوانان ، هزاره ساله ، با Spotify و نوازندگان در LA ، Miami و NYC همکاری کرد تا راهنمای داخلی شهر را به مشتریان ارائه دهد.

راهنمای شهر در همه جا از طریق پادکست Spotify در دسترس مخاطبان قرار گرفت ، جایی که رانندگان می توانستند با گوش دادن به پادکست از جایی به مکان دیگر پیگیری کنند.

این راهنماها صوتی ، تصویری و حتی یک میکروسایت بود که برنامه های سفر و توقف توضیحات را در خود جای داده بود.

به عنوان مدیر بازاریابی در HubSpot ، من فکر می کنم این یک کمپین عالی است که از کانال های مناسب برای مخاطبانی که هیوندای در تلاش است به آنها دسترسی پیدا کند ، استفاده می کند.

2. “فاطمه” ، فیلم

کانال ها: Premiere فیس بوک ، سایر کانال های رسانه های اجتماعی

در سال 2020 ، مک کینی و Picturehouse با هم همکاری کردند برای راه اندازی یک فیلم جدید ، فاطمه ، درام تاریخی ظهور مریم مقدس در سه فرزند در فاطیما ، پرتغال ، بیش از صد سال پیش.

شرکت ها محتوای اجتماعی را برای الهام بخشیدن ، اتصال و ارتقاء موضوعات کلیدی فیلم توسعه دادند. این یک کمپین اجتماعی بود که شامل بیش از 200 قطعه محتوا بود که به 14 میلیون نفر می رسید.

اما یک ماه قبل از اکران فیلم ، دنیا و فاطمه به دلیل COVID-19 مکث شدند. برای حفظ علاقه و مشارکت مردم تا چهار ماه دیگر ، شرکت ها “با هم در روح” ، یک زیارت مجازی را که مردم را به حرم در فاطیما منتقل می کرد ، ایجاد کردند. ویدیوهای کمپین بیش از 27 میلیون بازدید داشت.

در زمانی که همه منزوی بودند ، هدف از پخش این پیام ، ارائه پیام امید بود ، و در این راه ، آن را به بهترین رویداد نمایش برتر فیس بوک در تاریخ فیلم های متحرک تبدیل کرد.

3. جوایز HAHA هولو

کانال ها: توییتر ، لینکدین ، ​​یوتیوب ، وب سایت

یکی از کمپین های بازاریابی تلفیقی مورد علاقه من راه اندازی جوایز HAHA Hulu است. HAHA مخفف هوشمندانه ای است که مخفف “جوایز خنده دار متحرک هولو” است ، که من آن را دوست دارم.

در ابتدا ، من هنگام تماشای تبلیغات تجاری – در حین تماشا – البته – Hulu را دیدم:

از آنجا که هیچ جایزه ای برای محتوای متحرک نمایش داده نمی شود ، تیم Hulu تصمیم گرفت آن را تغییر دهد – و طرفداران را درگیر کند. طرفداران می توانند به جوایز رای دهند توییتر و وب سایت Hulu

من قدردانی می کنم که هرکسی دارای حساب توییتر است ، صرف نظر از اینکه مشتری Hulu باشد ، می تواند در رای گیری شرکت کند. برخی از مقوله ها برنامه های تلویزیونی محبوب مانند Archer و Bob Burgers هستند ، بنابراین توده ها می توانند رای دهند. علاوه بر این ، افراد بدون حساب توییتر یا Hulu می توانند فقط با مراجعه به وب سایت رای دهند.

تاکتیک استفاده از یوتیوب برای معرفی کمپین ، و همچنین روش های رای گیری متناوب ، این کمپین را برای شانس Hulu برای جلب رضایت مشتریان و کسب امتیاز بیشتر از رسانه های اجتماعی تبدیل می کند.

4. “تماشاگران” ویکتوریا مونه

کانال ها: اینستاگرام ، فیس بوک ، بیلبوردها

برای تک آهنگ “Experience” ، خوانندگان R&B ویکتوریا مونه و خالد برای کمپین انتشار با Spotify همکاری کردند. این کمپین شامل تاکتیک های بازاریابی آنلاین و حضوری بود و کمپین مورد علاقه نویسنده کارکنان HubSpot ، Jay Fuchs است.

در کانادا ، بیلبوردی در تورنتو نصب شده بود که انتشار Spotify این آهنگ را تبلیغ می کرد. در پاسخ ، مونه تصویری را در اینستاگرام منتشر کرد تا با طرفدارانش به اشتراک بگذارد و آهنگ را تبلیغ کند:

استفاده از روش های بازاریابی آنلاین و حضوری ، این کمپین یکپارچه را به گونه ای تبدیل می کند که از هر کجا قابل مشاهده است. از تابلو تبلیغاتی در کانادا گرفته تا طرفداران بین المللی فیس بوک و اینستاگرام ، انتشار “تجربه” در سطح جهانی پیش بینی می شد. در واقع ، در یک ماه ، این آهنگ به محبوب ترین آهنگ مونه در سرویس استریم تبدیل شد.

5. ژیلت ، “بهترین مردان می توانند”

کانال ها: وب سایت ، یوتیوب

“در سال 2019 ، ژیلت کمپین خود را با عنوان” بهترین مردان می توانند “راه اندازی کرد. این کمپین شامل یک ویدئوی الهام بخش ، یک صفحه فرود که از طرفداران و رهبران مرد در جامعه تجلیل می کند ، و یک هشتگ ، #thebestmencanbe ، برای تشویق مشارکت کاربران در شبکه های اجتماعی کارولین فورسی ، مدیر بازاریابی HubSpot می گوید.

کمپین های بازاریابی یکپارچه: ژیلت

منبع تصویر

فورسی می گوید: “این کمپین که در واکنش به جنبش #metoo ایجاد شد ، از مردان خواست تا خود را در سطح بالاتری قرار دهند.” در آگهی مربوط به جنبش ، بینندگان مواردی از زندگی واقعی فرضی را نشان می دهند که مردان برای خودنمایی وارد عمل شده اند و تغییرات مثبتی در جامعه خود ایجاد کرده اند. برای افزایش آگاهی از جنبش ، صفحه فرود حساب های واقعی مردان را که از هشتگ Gillette ایجاد شده حمایت می کنند ، برجسته می کند.

“در حالی که این کمپین با واکنش منفی هم از طرف ذینفعان و هم از طرف مصرف کنندگان روبرو شد ، من فکر می کنم که ارزش آن را داشت زیرا مارک اصلاح را به عنوان یک برند مرتبط و ارزش محور تعریف کرد. برای شخص من ، من این تبلیغ را با همه دوستان مرد و خانواده خود به اشتراک گذاشتم. فورسی در این باره گفت: “این بحث را برانگیخت – که واقعاً همان چیزی است که بازاریابی در آن وجود دارد.”

تاکتیک ژیلت برای جلب مشارکت مشتریان در لحظه و درازمدت موفقیت آمیز بود. بحث هایی مانند بحثی که فورسی با مردان در زندگی داشت در سراسر کشور انجام می شد. در واقع ، کلاس دانشگاه من یکی در مورد کمپین داشت. این کمپین یکپارچه ، که توسط حساب های واقعی تقویت شده بود ، نه تنها موفق ، بلکه ارزشمند بود.

6. REI ، #مسئولیت مجدد

کانال ها: وب سایت ، اینستاگرام

فعالیت در فضای باز در هسته محصولات REI قرار دارد. REI ملزومات کمپ مانند چادر ، لباس و ظروف عایق را می فروشد. در سال 2020 ، REI با چندین گروه در ایالت واشنگتن همکاری کرد که هدف آنها حفظ حیات وحش و طبیعت است ، و آن را به کمپین مورد علاقه مدیر بازاریابی HubSpot ، کلینت فونتانلا تبدیل کرد.

اتحاد در فضای باز ، انجمن صنعت در فضای باز و پارک های ملی برای کمپین #بازآفرینی مسئولانه گرد هم آمدند. هدف آن آموزش عموم مردم در مورد نحوه ایمن ماندن هنگام گردش در خارج از منزل بود ، با پخش کننده اصلی محتوا گرافیکی مشابه تصویر زیر:

کمپین های بازاریابی یکپارچه: REI

منبع تصویر

این گرافیک در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد تا آگاهی از نکاتی برای مسئولیت پذیری خارج از منزل برای جلوگیری از نگرانی های سلامتی را به اشتراک بگذارد. هشتگ #RecreateResponsibly از پیروان می خواهد تا نکات را در موقعیت های واقعی زندگی ، که توسط اینستاگرام REI به اشتراک گذاشته شده است ، به اشتراک بگذارند.

با هشتگ و مشارکت ، این کمپین همچنین با پست های وبلاگ مرتبط در وب سایت REI تقویت می شود. پست هایی مانند این ، راه هایی برای ایمن ماندن در سفر ارائه می دهند.

هشتگ مورد استفاده قرار گرفته است خدمات پارک ملی، پارکهای کلرادو و حیات وحش، و جنگل ملی لس آنجلس، و آگاهی را برای مخاطبان زیادی به ارمغان می آورد. مشارکت ها و محتوای REI دارای یک پیام آموزشی و یک جزء تعاملی است – این کمپین را متنوع و جذاب می کند.

7. Melt Cosmetics ، “She’s in Parties”

کانال ها: وب سایت ، اینستاگرام ، فیس بوک

“She’s in Parties” نام یک پالت سایه چشم از Melt Cosmetics است. ربکا ریسرباتو ، نویسنده کارکنان می گوید: “پالت بنفش باعث ایجاد هشتگی به همین نام در اینستاگرام شد. در صفحه فرود مجموعه ، قسمتی به پست های اینستاگرام با هشتگ اختصاص داده شده است.”

این کمپین از تم بنفش الهام گرفت که حساب های فیس بوک و اینستاگرام این شرکت را در بر گرفت. در کنار این محتوای رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذاران که پالت برای آنها ارسال شد شروع به بارگذاری نظرات خود در YouTube کردند.

برای این راه اندازی ، از انواع تاکتیک های اجتماعی استفاده شد. یک کمپین اجتماعی منطبق ، هشتگ ایجاد شده توسط کاربر ، توصیه های YouTube و یک صفحه فرود گردان همگی در محل توزیع کمپین مشارکت داشتند. هنگامی که می دانید مخاطبان شما زمان خود را در کجا می گذرانند ، مانند تیم Melt ، می توانید با یک استراتژی متنوع و همه جانبه به آنها دسترسی پیدا کنید.

8. دکتر دکتر کامبوچا ، “عشق برنده می شود”

کانال ها: وب سایت ، اینستاگرام

فورسی به یاد می آورد: “در ماه مه 2020 ، دکتر دکتر کامبوچا امضای کامبوچا خود را با تعداد محدود رنگارنگ و بسته بندی رنگین کمان برای ماه غرور منتشر کرد.” “در بسته بندی شماره خط نجات پروژه Trevor به طور مستقیم بر روی آن چاپ شده است-این شرکت با پروژه Trevor همکاری می کند و از طریق درآمد کمبوچای نسخه محدود خود از سازمان حمایت می کند.”

کمپین های بازاریابی یکپارچه: دم دکتر کامبوچا

منبع تصویر

“همراه با بسته بندی نسخه محدود ، این شرکت یک صفحه فرود اختصاصی برای #LoveWins ایجاد کرد و از ماه Pride با هشتگ #LoveWins در کانال های اجتماعی خود پشتیبانی کرد.”

فورسی ادامه می دهد: “در نهایت ، من این کمپین را به عنوان یکی از کمپین های تلفیقی مورد علاقه خود در سال 2020 انتخاب کردم زیرا از دیدن این مارک الهام بخش و الهام بخشیدن به جوامع در حالی که درآمد را به یک هدف فوق العاده شایسته باز می گرداند ، الهام گرفتم.”

این برند یک جنبش اجتماعی را که برای آنها مهم بود ، یعنی پراید ، انتخاب کرد و با این کمپین یکپارچه آن را جشن گرفت. این تاکتیک آگاهی را برای یک هدف اجتماعی ، یک سازمان مورد احترام ، به ارمغان می آورد و جشن را افزایش می دهد.

9. نیویورک تایمز ، “حقیقت سخت است”

کانال ها: تجاری ، فیس بوک ، بیلبورد

در اوایل سال 2018 ، روزنامه مجله نیویورک تایمز مبارزه می کرد با کاهش اشتراک ها و کاهش اعتماد مردم به اخبار ، تیم پشت نشریه معروف باید چگونگی ایجاد اعتماد گسترده را بفهمد.

آنجاست که “حقیقت سخت است” وارد شد – این یک کمپین بود که برای ارائه شفافیت طراحی شده بود. آلیشیا کالینز ، مدیر ارشد برند می گوید: “من فکر می کنم بهترین تبلیغات نه تنها شما را مکث و توجه می کند بلکه بیننده را نیز تشویق می کند که وارد عمل شود و پس از آن اطلاعات بیشتری کسب کند.”

مجله نیویورک تایمز’ کمپین “حقیقت سخت است” این کار را انجام می دهد. این یک داستان روشن و تأثیرگذار را بیان می کند و ارزش و اهمیت روزنامه نگاری را فوراً نشان می دهد. “

پس از ادای احترام به روزنامه نگاری در مراسم اسکار 2018 ، این کمپین آغاز شد. این بار یک فیلم مینیمالیستی برای نمایش وضوح چاپ روزنامه پخش کرد و بینندگان را به فکر فرو برد که حقیقت برای آنها چه معنایی دارد.

بحرانها ، بیماریها و جنگهای پناهندگان – مرحله دوم عمیقاً آنچه را که روزنامه نگاران متحمل می شوند به منظور ارائه دقیق ترین پوشش ارائه می دهد. و با یک کمپین رسانه ای پولی در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ، همه این مطالب برای دیدن جهان پخش شد.

کمپین های بازاریابی یکپارچه: نیویورک تایمز

منبع تصویر

این کمپین موفق شد بار بالاترین تعداد اشتراک جدید آنها از زمان شروع paywall ، افزایش ثبت نام 100. کانال های متعددی که منبع خبری برای بازگرداندن تصویر خود به عموم استفاده می کرد ، کار کرد و این کمپین یکپارچه را به پیروزی رساند.

با کمپین های بازاریابی یکپارچه شروع کنید

کمپین های بازاریابی یکپارچه می تواند به افزایش آگاهی از نام تجاری ، ایجاد سرنخ و جلب رضایت مشتریان شما کمک کند. بهترین کمپین های بازاریابی یکپارچه دارای رویکرد همه جانبه هستند ، مشارکت مخاطبان را تشویق می کنند و امیدوارم شهرت برند شما را ارتقا دهند.

و تنها راه برای ایجاد یک کمپین بازاریابی یکپارچه ، داشتن یک الگوی برنامه بازاریابی است که به شما در شناسایی کانال ها ، بودجه و استراتژی مناسب برای کمپین شما کمک می کند.

قالب طرح بازاریابی