ترمیم دندان شکسته – متخصص ارتودنسی دکتر جمیلیان

روکش تمام سطوح جونده و سطوح طرفی دندان را می پوشاند. انله بزرگتر از اینله ولی مشابه آن می باشد و قسمتی یا تمام سطح جونده دندان را می ترمیم دندان به صورت طبیعی پوشاند. هردو بخوبی توسط بیماران تحمل می شوند و به ندرت واکنش آلرژیک دیده شده است. تصویر برداری با اشعه ایکس: تصاویری که با اشعه ایکس گرفته می شود می توانند پوسیدگی که در مینا در کناره های دندان ها، در جایی که دندان ها به هم می رسند و همچنین در عاج دندان که زیر مینای دندان قرار دارد را نشان دهند.

به طور منظم به دندان پزشک خود مراجعه کنید زیرا امکان درمان به موقع پوسیدگی دندان و جلوگیری از پوسیدگی مجدد آن وجود دارد. هر فرد سالمی که یک یا چند دندان دائمی خود را از دست داده باشد، می تواند از این روش برای جایگزین کردن دندان بهره ببرد. با استفاده از اوردنچر و ایمپلنت می توان این اشکال را برطرف کرد و کیفیت زندگی فرد استفاده کننده را بهبود بخشید.

در این مرحله احساس درد متوسط تا شدید به وجود می آید و اگر درمان مناسبی اتخاذ نشود، امکان ایجاد آبسه زیاد خواهد بود. برای تحلیل استخوان فک، پیوند استخوان به همراه کاشت ایمپلنت روش مناسبی است. همینطور در دندانهای مصنوعی فشار وارده به دندانها به لثه وارد می شود که در دراز مدت باعث تحلیل استخوان می شود .

اگر دندان بسرعت ترمیم نشود، ممکن است به آبسه بینجامد؛ زیرا باکتری ها از حفره عبور کرده و مغز دندان را عفونی خواهند کرد.آبسه باعث تورم و التهاب شده و عروق خونی را متورم کرده و به اعصاب دندان فشار زیادی وارد می کند که به درد شدیدی منجر می شود. بنابراین گذشت زمان، می تواند موجب سایش و ایجاد فشار شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ترمیم و روکش دندان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.