تمام آنچه نیاز است بدانید

سئو. در حالی که این یک استراتژی است که ما مدتی از آن مطلع بودیم ، آیا می دانستید که 89 درصد از بازاریابان می گویند سئو موفق است؟

و از آنجا که بیش از 50 درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوی ارگانیک ناشی می شود و 93 درصد از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود ، تعجب آور نیست.

با این حال ، شرکت های برجسته ، با هزاران صفحه وب و کلمات کلیدی ، در مرحله بلوغ پیاده سازی SEO چه می کنند؟

به جای تمرکز بر مشاغل کوچک و استراتژی های SEO در اواسط بازار ، آنها باید تمرکز خود را بر روی SEO شرکت ها آغاز کنند.

در این پست ، بیایید مرور کنیم که SEO شرکت چیست ، از چه ابزارهایی استفاده می کند و در عمل به چه شکل است.

Now اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [Free Kit]

SEO SEO چه چیزی را متمایز می کند؟

تفاوت اصلی بین استراتژی های SEO کوچک در مشاغل کوچک و بازارهای متوسط ​​در این است که تاکتیک های سازمان های بزرگتر باید برای هزاران صفحه وب مقیاس پذیر باشد.

در حالی که یک شرکت کوچک یا شرکت با بازار متوسط ​​ممکن است چند صفحه یا چند صد صفحه داشته باشد ، سازمان های بزرگتر هزاران صفحه وب در سایت خود دارند. و منطقی است که استراتژی هایی که برای تعداد کمی از صفحات کار می کنند لزوماً برای سایت های بزرگتر کار نکنند.

چرا سئو سازمانی مهم است؟

سئو سازمانی مهم است زیرا استراتژی هایی که برای مشاغل کوچکتر کار می کند برای مشاغل بزرگ کار نمی کند.

یکی از تفاوتهای استراتژیک اصلی بین این دو این است که مشاغل کوچک معمولاً کلمات کلیدی بسیار رقابتی و کوتاه را مورد هدف قرار نمی دهند ، در حالی که سازمانهای بزرگتر هدف را هدف قرار می دهند.

علاوه بر این ، شرکت های بزرگتر برای پیگیری و حفظ رتبه بندی ارگانیک به یک تیم تخصصی SEO شرکت نیاز دارند. در شرکت های کوچکتر ، مسئول SEO معمولاً بازاریاب محتوا است و حتی ممکن است مسئول رسانه های اجتماعی باشد.

هنگامی که کلمات کلیدی رقابتی تری را هدف قرار می دهید و هزاران صفحه در سایت خود دارید ، به یک تیم اختصاصی نیاز دارید که روی سئوی شما کار کند ، به جای یک معامله بزرگ که بسیار نازک است.

اگر در شرکت ها کار کرده اید و احساس می کنید SEO فقط برای شما کار نمی کند ، احتمالاً به این دلیل است که در زمان نیاز شرکت شما به تیم متخصص اختصاص داده نشده است.

SEO سازمانی به نفع سازمان های بزرگ خواهد بود زیرا مسائل مربوط به SEO آنها به دلیل تعداد صفحات وب موجود در سایت ، تعداد بک لینک های قبلاً به دست آمده ، قدرت دامنه در حال حاضر و غیره پیچیده تر خواهد بود.

به عنوان یک سایت بزرگتر ، شرکتهای تجاری معمولاً دارای اعتبار تجاری بزرگ هستند. اما این بدان معناست که شما نمی توانید با حذف یا تغییر مسیر صفحاتی که دارای پیوندهای پشتیبان و قدرت بالای صفحه هستند ، آن اختیار را تضعیف کنید. همچنین باید این مطالب را به روز و تازه نگه دارید. و همانطور که می توانید تصور کنید ، هرچه شرکت بزرگتر باشد ، سخت تر است.

در نهایت ، SEO شرکت باید هوشمندتر ، مقیاس پذیرتر و پیچیده تر باشد.

اکنون که می دانیم چرا سئوی سازمانی مهم است ، بیایید در مورد برخی از استراتژی های پیچیده تر که باید به عنوان یک شرکت بزرگ پیاده سازی کنید ، بحث کنیم.

1. سرعت صفحه را حفظ کنید.

یکی از عناصر فنی SEO که با سایت های بزرگتر پیچیده می شود ، حفظ سرعت صفحه است.

ابتدا باید سرعت وب سایت خود را با ابزاری مانند Google PageSpeed ​​Insights آزمایش کنید تا ببینید سرعت بارگذاری وب سایت شما برای کاربران چقدر است.

سپس ، برای بهبود سرعت صفحه هر صفحه می توانید تصاویر را فشرده کرده ، تغییر مسیرها را کاهش داده و صفحات وب خود را ذخیره سازی کنید.

2. گروه بندی مطالب در زیر دامنه ها.

یک استراتژی دیگر برای سئو سازمانی این است که محتوای خود را در زیر دامنه ها گروه بندی کنید.

زیر دامنه نوعی سلسله مراتب وب سایت تحت فهرست اصلی است ، اما به جای استفاده از پوشه ها برای سازماندهی محتوا در یک وب سایت ، به نوعی وب سایت مخصوص خود را دریافت می کند.

این زیر دامنه هنوز با فهرست اصلی ارتباط نزدیک دارد ، اما معمولاً دارای سیستم مدیریت محتوا ، قالب ، ابزارهای تجزیه و تحلیل و موارد دیگر است.

برای ایده گرفتن به تصویر زیر مراجعه کنید:

ساختار زیر دامنه

این برای SEO شرکت مفید است زیرا زیر دامنه ها می توانند محتوای زیادی را در خود جای دهند که مدیریت همه آنها در یک وب سایت دشوار است.

در حالی که برخی از کارشناسان سئو معتقدند خزنده های گوگل می توانند یک زیر دامنه را برای یک وب سایت کاملاً متفاوت از دامنه اصلی اشتباه بگیرند ، برخی دیگر می گویند خزنده های آن می توانند زیر دامنه ها را به عنوان پسوند دامنه های اصلی تشخیص دهند.

اساساً ، زیر دامنه ها منجر به تجربه کاربر بهتر می شوند ، که می تواند منجر به نرخ تعامل بهتر شود ، بنابراین SEO شما را بهبود می بخشد. در نهایت ، شما باید تصمیم بگیرید که برای شرکت شما چه چیزی بهتر عمل می کند و از تیم SEO شرکت خود بخواهید در مورد اینکه چه چیزی بهتر است بحث کنند.

3. محتوای قدیمی را بازخوانی کنید ، اما از قدرت دامنه و بک لینک ها محافظت کنید.

یکی از چالش های تیم های سئو سازمانی ، به روز نگه داشتن محتوا ، دقیق و به روز شده برای استانداردهای فعلی صنعت است.

با این حال ، شما نمی خواهید محتوای قدیمی را که دارای قدرت صفحه بالا و بک لینک است حذف کنید. در عوض ، شما می خواهید محتوای خود را تازه کنید ، ضمن ایجاد تعادل در خط افزودن اطلاعات جدید ، بدون حذف کلمات کلیدی ثانویه که محتوا برای آنها رتبه بندی شده است.

در یک شرکت سازمانی ، تازه کردن محتوا یک فرایند ظریف است. اما همچنین باید برای تیم SEO شما مقیاس پذیر باشد تا دریابد کدام صفحات باید به روز شوند و چه چیزی باعث رقابت بیشتر آنها می شود. تمام هدف SEO سازمانی این است که یک فرایند مقیاس پذیر داشته باشیم.

4. ایجاد محتوای با کیفیت در مقیاس.

البته با SEO ، ایجاد محتوای با کیفیت یکی از مهمترین اجزای سایت شما است.

مجدداً ، در سطح سازمانی ، این باید برای تیم SEO شما مقیاس پذیر باشد تا کلمات کلیدی جدیدی را برای رتبه بندی و ارائه به تیم ایجاد محتوا پیدا کند.

معمولاً تیم SEO شرکت شما کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب می کند و به نویسندگان راهنمایی می کند که چگونه پست را رقابتی کنند ، این شامل کلمات کلیدی ثانویه ، نکاتی در مورد متن متن تصویر ، از جمله قطعات و غیره است.

برای پیاده سازی سئو سازمانی ، به تیمی نیاز دارید که به ایجاد دستورالعمل های محتوا و انجام کلمات کلیدی در مقیاس وسیع اختصاص داده باشد.

5. انتخاب کلمات کلیدی استراتژیک.

همانطور که در مورد آن صحبت کردیم ، انتخاب کلمات کلیدی هرچه بیشتر در مورد موضوعی بنویسید دشوارتر می شود. گاهی اوقات به نظر می رسد که شما همه چیز را برای گفتن گفته اید.

به همین دلیل شما به یک تیم SEO اختصاصی برای انجام تحقیقات منظم کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل شکاف محتوا برای یافتن موضوعات جدید برای نوشتن نیاز دارید.

6. اتوماسیون

بنابراین ما در مورد انجام کارها در “مقیاس” بسیار صحبت کرده ایم. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ یکی از بهترین راه ها برای تیم SEO سازمانی برای مقیاس بندی فرایندهای خود ، استفاده از اتوماسیون است.

اتوماسیون می تواند به کارهای SEO مانند تحقیقات کلمات کلیدی ، شناسایی مناطق مشکل دار در سایت شما ، نظارت بر کیفیت بک لینک ها ، تجزیه و تحلیل برچسب های عنوان و توضیحات متا و موارد دیگر کمک کند.

علاوه بر این ، می توانید از گردش کار برای ساده سازی مدیریت پروژه استفاده کنید. در سازمان های بزرگتر ، ممکن است چندین مکان با وب سایت های متمایز و نیازهای SEO داشته باشید. این بدان معناست که تیم های SEO شما باید از گردش کار یکسانی استفاده کنند تا این روند مقیاس پذیر باشد.

7. سئو فنی را فراموش نکنید.

علاوه بر سرعت صفحه ، عناصر سئو فنی بیشتری وجود دارد که تیم SEO سازمان شما باید آنها را مدیریت کند.

این بدان معناست که تیم SEO شما برای استفاده از تغییر مسیرهای 301 ، از بین بردن مشکلات فنی که مانع خزندگی می شود و غیره به یک فرایند مقیاس پذیر نیاز دارد.

8. ایجاد پیوند.

باز هم ، یکی از مهمترین عناصر SEO ایجاد لینک است. در سطح سازمانی ، این پیچیده تر می شود (من فکر می کنم مانند همه چیز).

هرچه تعداد صفحات سایت بک لینک بیشتری داشته باشد ، ترافیک ارگانیک بیشتری از گوگل دریافت می کند. شما می توانید از استراتژی های ترویج برای یافتن اشاره های پیوند نخورده استفاده کنید و درخواست کنید که نام ذکر شده را به یک پیوند پشتیبان تبدیل کنید.

علاوه بر این ، اگر مقالاتی را پیدا کردید که سایت شما به طور طبیعی در آن قرار دارد ، همیشه می توانید به فعالیت سرد نیز بپردازید. به عنوان یک شرکت بزرگتر ، از مزایای داشتن اعتبار و تشخیص برند برخوردار خواهید بود.

9. پیوند محتوای ستون/خوشه داخلی.

یکی دیگر از کارهای SEO که باید در مقیاس بزرگ انجام شود ، پیوند محتوای ستون داخلی و خوشه ای است. تیم سئو سازمانی شما می تواند این پیوندهای داخلی را برای طراحان محتوای شما در طول فرایند تحقیق کلمات کلیدی پیدا کند یا به نویسندگان شما توصیه کند که به ستون و هرگونه محتوای داخلی ضروری پیوند دهند.

10. الگوهایی برای صفحات خود ایجاد کنید.

هنگام ایجاد صفحات جدید برای سایت خود ، سئو نقش زیادی دارد. به همین دلیل است که تیم شما می تواند الگوهایی بسازد که توسعه دهندگان شما می توانند بارها و بارها مطابق با نیازهای SEO سازمانی تکرار کنند.

بنابراین ، اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش آید که “این در عمل چگونه به نظر می رسد؟” بیایید چند نمونه را در زیر بررسی کنیم.

نمونه های SEO سازمانی

1. HubSpot

HubSpot یک مثال عالی از سئوی سازمانی است زیرا در حالی که ممکن است به اندازه سایر شرکت های بزرگ فناوری کارمند نداشته باشیم ، بیش از 35000 صفحه در سایت خود داریم.

علاوه بر این ، سایت ما در صفحه اول از چند صد هزار کلمه کلیدی ، و در موقعیت 1 برای بیش از 30،000 کلمات کلیدی رتبه بندی شده است.

به دلیل تعداد صفحات و کلمات کلیدی مورد نظر ما ، این بدان معناست که ما به یک تیم تخصصی و اختصاصی سئو سازمانی نیاز داریم تا بر بک لینک ها ، بازاریابی ، SEO فنی و حفاظت از قدرت دامنه خود تمرکز کنیم.

با سئوی سازمانی ، باید در به روزرسانی کلمات کلیدی در محتوایی که دارای قدرت دامنه بالا هستند ، مراقب باشیم و در عین حال محتوای خود را تازه و به روز نگه داریم.

2. GitHub

تخمین زده می شود که GitHub 81 میلیون صفحه در سایت خود دارد. و بخش قابل توجه این است که با بیش از 80،000 کلمه کلیدی در رتبه 1 در گوگل قرار دارد.

این بدان معناست که این شرکت می تواند سایت خود را به صورت انبوه مدیریت کند و بر حفظ صفحات قدیمی تمرکز کند ، در حالی که هنوز پیوندهایی برای تقویت رتبه بندی ارگانیک خود برای صدها هزار کلمه کلیدی کسب می کند.

3. مایکروسافت

شرکت تصدی مایکروسافت بیش از 8 میلیون صفحه در سایت خود دارد. با چندین محصول مختلف ، جای تعجب نیست که این شرکت با بیش از 1 میلیون کلمه کلیدی در صفحه اول قرار دارد. علاوه بر این ، بیش از 450،000 کلمه کلیدی در رتبه 1 قرار دارد.

یکی از مشکلات اصلی سئوی شرکت مایکروسافت این است که تیم انواع مختلف کلمات کلیدی را به دلیل تنوع محصولات مورد هدف قرار می دهد. و آنها باید از قدرت دامنه خود در صنایع مختلف از ابزارهای تجاری تا کنسول های بازی ویدئویی محافظت کنند.

آینده سئو سازمانی

برای سازمانهای بزرگ ، SEO سازمانی آینده است. برای محافظت از قدرت دامنه و پیوندهای پشتیبان ، در حالی که محتوا را تازه و به روز می کنید در هزاران صفحه ، به یک تیم متخصص و متخصص پیچیده نیاز دارید.

این بدان معناست که تیم SEO سازمانی بر استراتژی چگونگی افزایش محتوا ، کار در بازاریابی بازاریابی ، دستیابی به لینک های پشتیبان و محافظت از این لینک ها و موارد دیگر تمرکز خواهد کرد. هرچه صفحات سایت شما بیشتر باشد ، حفظ SEO شما سخت تر و پیچیده تر می شود.

بازار یابی