جدیدترین کمپین Dove از فیلتر محبوب TikTok استفاده می کند

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

در اواخر فوریه، فیلتر جدیدی به نام «جلوه جسور» TikTok طوفانی شد.

فیلتر Bold Glamour از هوش مصنوعی برای تغییر چشمگیر ویژگی های صورت افرادی که از آن استفاده می کنند استفاده می کند و نسبت به سایر فیلترها کمتر قابل تشخیص است. این فیلتر تا به امروز در بیش از 30 میلیون ویدیو استفاده شده است.

همانطور که Bold Glamour محبوبیت پیدا کرد، به طور گسترده توسط کاربران TikTok به دلیل ترویج استانداردهای زیبایی غیر واقعی، به ویژه برای جوانان مورد انتقاد قرار گرفت. برند زیبایی Dove با یک کمپین به موقع با داده های اصلی به گفتگو پیوست.

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]

طبق تحقیقات Dove، 48 درصد از دخترانی که عکس های خود را به صورت دیجیتالی تغییر می دهند، در مقایسه با 28 درصد از دخترانی که عکس های خود را به صورت دیجیتالی تغییر نمی دهند، عزت نفس پایین تری دارند. برای تقویت این پیام، Dove با Ogilvy و DAVID همکاری کرد تا کمپین #TurnYourBack را در 7 مارس راه اندازی کند.

در این کمپین اینفلوئنسرها و افراد مشهور چهره‌های تغییریافته دیجیتالی خود را با ظاهر طبیعی‌شان مقایسه می‌کردند و در عین حال دنبال‌کنندگان خود را تشویق می‌کردند که از فیلتر Bold Glamour پشت کنند، به این امید که استفاده از آن را متوقف کنند.

از زمان راه‌اندازی این کمپین، هشتگ #TurnYourBack بیش از 40 میلیون بازدید در TikTok داشته است و بازخوردهای کلی مثبتی از مخاطبان دریافت کرده است. این کمپین اولین موضع Dove نیست که علیه تصاویری که استانداردهای زیبایی غیرواقعی را ترویج می کنند، اتخاذ می کند.

این شرکت در سال 2018 “No Digital Distortion Mark” خود را برای احراز هویت عکس هایی که به صورت دیجیتالی تغییر نکرده اند، معرفی کرد. در سال 2004، این شرکت پروژه عزت نفس Dove را راه اندازی کرد که در ابتدا با کارگاه هایی برای جوانان مرتبط با تصویر بدن و استانداردهای زیبایی آغاز شد.

در حال حاضر، پروژه عزت نفس Dove، مطالب آموزشی مرتبط با تصویر بدن را برای والدین، معلمان، و رهبران جوانان مدیریت می کند و از تحقیقات اصلی انجام شده توسط ادلمن حمایت می کند.

جاهای دیگر در بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

توییتر برنامه هایی را برای حذف چک مارک های آبی قدیمی در ماه آوریل اعلام می کند.

آدیداس و بیانسه متقابلا تصمیم می گیرند که به همکاری خود در Ivy Park پایان دهند.

متا پشتیبانی NFT در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف می کند.

اینستاگرام شروع به آزمایش قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجو می کند.

ویستیا مدیر تولید به اشتراک می گذارد که هوش مصنوعی چگونه بر آینده بازاریابی ویدیویی تأثیر می گذارد.

گرایش های مصرف کننده: یاد بگیرید که چگونه رفتار مصرف کننده از سال 2022 تغییر کرده است.

دعوت به اقدام جدید