جراحی ژنیکوماستی در تهران

بهترین جراحی ژنیکوماستی در تهران

دکتر مرادیان یکی از موفق ترین افراد در درمان این بیماری است که بیش از چندین عمل جراحی موفق در زمینه جراحی ژنیکوماستی در تهران یا بزرگ کردن سینه در مردان انجام داده است. افرادی هستند که برای افزایش عملکرد ورزشی و تقویت عضلات بدن از مواد مخدر استفاده می کنند که بسیار مضر است. حتی گاهی اوقات فرد از ترس عوارض ژنیکوماستی تصمیم خود را رها می کند. قبل از جراحی کوچک کردن سینه باید به جراح پلاستیک مراجعه کرده و با آنها مشورت کنید. جراح شما ممکن است داروهایی را برای جلوگیری از تشکیل لخته های خون تجویز کند. جراح بافت سینه شما را معاینه می کند تا مشخص کند کدام جراحی برای شما بهترین است. جراح پشت یک کنسول (واحد کنترل) می نشیند و از کنترل های دستی برای هدایت ربات هنگام حرکت ابزارها استفاده می کند. اگر پزشک شما تشخیص دهد که برای کوچک کردن سینه‌ها به جراحی نیاز است، این روش بافت چربی یا غده‌ای را از سینه‌های شما خارج می‌کند که منجر به صاف‌تر و زیباتر شدن سینه‌ها می‌شود.

از هیچ داروی گیاهی یا مکملی استفاده نکنید زیرا ممکن است خطر خونریزی جراحی را افزایش دهد. اگر فکر می کنید سطح هورمون شما مقصر است، باید از یک رژیم غذایی حاوی تستوسترون بالا و استروژن کم استفاده کنید. اما عدم تعادل هورمونی در بدن می تواند منجر به بزرگ شدن سینه شود.

ورزش نه تنها رسوبات چربی را در اطراف سینه کاهش می دهد، بلکه به تعادل سطح هورمون ها نیز کمک می کند. بازگشت به محل کار با یک برنامه سبک یا حتی ناقص می تواند گزینه خوبی باشد. اگر متوجه درد، التهاب، سفتی یا نشت از نوک سینه (یک یا هر دو سینه) شدید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

عوارض بیهوشی در ژنیکوماستی

به خاطر داشته باشید که هر بیهوشی عمومی خطرات خاص خود را دارد و جراح باید قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه بیهوشی این موضوع را با شما در میان بگذارد. در این روش جراح چربی را با ساکشن خارج می کند. بسته به نوع خاص جراحی شما، این جراحی تحت بیهوشی یا بیهوشی انجام می شود.

قبل از پاسخ به این سوال، بهتر است مفاهیمی که شما را با جراحی سینه بیشتر آشنا می کند و همچنین علل جراحی سینه در مردان را تعریف کنید. PSA پروتئینی است که توسط پروستات تولید می شود. هنگام مصرف داروهای مسکن رانندگی نکنید. ژنیکوماستی مردانه معمولاً با بی حسی موضعی همراه با مسکن انجام می شود.

حساسیت به چسب، بخیه، فرآورده های خونی، ترکیبات موضعی یا حساسیت به داروهای تزریقی از دیگر عوارض ژنیکوماستی است. برای کاهش خطر این عارضه، دستگاه کوچکی به نام درن به قفسه سینه متصل می شود تا ترشحات خونی اضافی را تخلیه کند.

عوارض ژنیکوماستی

خونریزی می تواند در هر زمانی رخ دهد که معمولاً در سه هفته اول شایع تر است. اما هر کسی می تواند با بررسی اثرات جراحی و سنجیدن اهداف خود تصمیم بگیرد که آیا ژنیکوماستی داشته باشد یا خیر. برش ها با باند ضد آب پوشانده می شوند و نیازی به مراقبت یا تعویض ندارند.

در نهایت سلامتی شما به مهارت و تجربه کاری او بستگی دارد. با این حال، بیهوشی عمومی ممکن است بسته به سلامتی شما و وسعت عمل توصیه شود.

خونریزی بعد از عمل ممکن است نیاز به درمان فوری برای تخلیه خون جمع آوری شده داشته باشد. اکثر بیماران بسته به مسئولیت کاری خود به ۲ تا ۵ روز استراحت نیاز دارند.

بنابراین، اگر قرار است جراحی ژنیکوماستی انجام دهید، می توانید جراحی را انتخاب کنید که عوارض کمتری نسبت به سایر جراحی ها داشته باشد. تشخیص سرطان سینه مستلزم یافتن سلول های سرطانی در بافتی است که از ناحیه مشکوک برداشته شده است (بیوپسی).

شما می توانید به محض اینکه احساس آمادگی کردید و بدون محدودیت، پس از بهبودی کامل زخم ها، فعالیت جنسی را شروع کنید. افزایش فعالیت بعد از جراحی می تواند منجر به خونریزی و سایر جراحی ها شود. ممکن است بعد از عمل متوجه شوید که سینه ها، شکل نوک سینه یا اندازه سینه شما متقارن نیستند. جراحی لیفت سینه می تواند با پروتز محتویات سینه و کشش پوست، شکل فیت شده و ترمیم شده سینه را بازیابی کند.

در صورت وجود درد، تورم و ترشح در ناحیه قفسه سینه، باید با پزشک مشورت شود. معمولاً از شما خواسته می شود که یک رضایت نامه را امضا کنید، به این معنی که مزایا و عوارض جانبی جراحی ژنیکوماستی را درک می کنید.

برای کاهش عوارض ژنیکوماستی بهتر است با جراح خود صادق باشید و تمام شرایط خود را به درستی توضیح دهید. همچنین یافتن جراح مناسب برای کاهش عوارض ژنیکوماستی بسیار مهم است، بنابراین سعی کنید با انجام آزمایشات لازم بهترین جراح را برای عمل خود انتخاب کنید تا عوارض ژنیکوماستی به حداقل برسد.

اکثریت جمعیتی که از ژنیکوماستی رنج می برند که به مدت طولانی ادامه دارد، مردانی هستند که در سن بلوغ هستند. کودکان هم ممکن است دچار ژنیکوماستی شوند. این وضعیت معمولاً چند هفته تا چند ماه پس از تولد به طور خود به خود برطرف می شود، زمانی که سطح استروژن به حالت عادی باز می گردد و به ندرت نیاز به درمان دارد. در بیشتر موارد، بافت بزرگ سینه ظرف شش ماه تا دو سال بهبود می یابد و نیازی به درمان ندارد. زخم ها با باند ضد آب پوشانده شده اند و نیاز به مراقبت زیادی ندارند.

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود

جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی

منابع:

drhiatt

plasticsurgery

emoryhealthcare