جراح و متخصص چشم

در زمان کشیدن چسب دقت داشته باشید، که اگر بیش از حد آن را بکشید، روی پوست چین میافتد و در صورتی که کشش کمتر از حد لازم باشد، تاثیری ایجاد نمیکند. یکی دیگر از روش های مدرنِ لیفت شقیقه وابرو ، لیفت شقیقه با پلاسماجت است در روش پلاسماجت توسط دستگاه مخصوص حرارت بصورت نقطه ای به بافت مشخصی از پوست وارد میشود وطی فرایند تبخیر پوست صورت به سمت بالا لیفت میشود پلاسماجت روشی جدید با تکنولوژی پیشرفته برای از بین بردن چین وچروک است همانطور که گفته شد در این روش نقطه های ریز کنار هم به وسیله پلاسماجت سوزانده میشوند که فقط لایه ی سطحی پوست آسیب میبیند و اسکاری بجا نخواهد ماند درعین حال به علت تبخیر قسمت هایی از لایه های عمقی جمع تر میشود و پس از 1هفته پوست بازسازی شده وعمق خطوط کمتر میشود بر اساس احتیاج پوست پزشک تعیین میکند که جلسات بین 3تا4 بار و با فواصل 1تا2 ماه تکرار شود.

روش های بدون جراحی لیفت شقیقه در مشهد مانند، لیفت شقیقه با نخ، لیفت شقیقه با پلاسما، پلکسر، تزریق ژل، بوتاکس، اندوتاین و لیفت شقیقه با جراحی نی نی سایت … چسب لیفت بینی برای چه سنی مناسب است؟ علت افتادگی ابروها هر چه که باشد ، با جراحی ليفت شقیقه می توان آن را مرتفع ساخته و زیبایی و جوانی را مجددا به چهره شما بازگرداند. جراح در جراحی ليفت تمپورال ، اقدام به ایجاد برش هایی ظریف در ناحیه شقیقه بیمار و زیر موهای این ناحیه می نماید و سپس بر اساس وسعت اصلاحات مورد نیاز و شرایط فرد زیباجو بهترین تکنیک برای انجام این جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

ليفت پوست و بافت میانی زیر پوست : این تکنیک ، نسبت به تکنیک ليفت پوست شقیقه ؛ عمقی تر بوده و افزون بر ليفت پوست شقیقه سبب ليفت عضله زیر پوست نیز به میزان سطحی خواهد شد. لازم به ذکر است تنها عامل افتادگی ابروها و ناحیه شقیقه ، لزوما به دنبال بالا رفتن سن رخ نداده و گاها منشأ ژنتیکی داشته و افراد به صورت وراثتی با آن مواجه هزینه لیفت شقیقه نی نی سایت هستند.

جراحی لیفت شقیقه یا به عبارتی لیفت تمپورال ؛ با بالا کشیدن انتهای ابروها و نواحی مجاور چشم ها به سمت بالا ، سبب رفع افتادگی دُم ابروها ، رفع خطوط پنجه کلاغی دور چشم ، کشیده تر شدن چشم ها و همچنین لیفت جزئی گونه ها و بهبود افتادگی پلک ها می شود. هنگامی که صورت خود را در آینه میبینیم و چین و چروک های و افتادگی پوست صورت را مشاهده میکنیم به دنبال راهی میگردیم که بتوانیم با آن این افتادگی پوست و چین و چروک را رفع کرده و جوانسازی پوست را در صورت خود مشاهده کنیم.