“در آن با هم” | وبلاگ ست

این چیزی نیست که ما معمولاً می شنویم. برای داشتن “ما” اغلب به “آنها” نیاز داریم.

برای به دست آوردن سود (یا غوغا) در رسانه های اجتماعی ، ریاضی معمولاً تقسیم است ، نه جمع.

و همانطور که رسانه ها در گوشه و کنار زندگی ما رخنه کرده اند ، اغلب با اختلاف اختلاف می کند.

طنز این است که تأثیر شبکه ای که فرهنگ ما را تقویت می کند (وقتی دیگران نیز از آن استفاده می کنند بهتر عمل می کند) به ارتباط بستگی دارد.

وقتی استوارت برند عکسی از زمین از فضا را روی جلد اصلی گذاشت کاتالوگ کل زمین، این برای بسیاری مکاشفه بود. عکس جدید بود ، اما این تصویر همچنین یادآوری بی انتها بود که فراموش کردن طبیعت جهان محدود ما چقدر بیهوده است.

ایده ها می توانند گسترش یافته و تکثیر شوند و فرصت های جدید و مرزهای جدیدی ایجاد کنند. اما ما هنوز در یک سیاره هستیم ، مهم نیست که چند نفر برای رفتن (تقریبا) به مدار هزینه می کنند.

با شروع حرکت به خارج از یک قرن صنعتگرایی ، همه ما با تأثیر موتورهای صنعتی که به آن وابسته هستیم ، برخورد می کنیم. تغییر مزمن آب و هوا در کل سیاره مهمترین عامل تغییر در بیست سال آینده خواهد بود. برای همه ما ، نه فقط چند نفر.

برخلاف رویدادها یا سیاست های جاری ، این نه محلی است و نه موقتی. مبارزه با آب و هوا دشوار است ، زیرا همه ورودی ها و خروجی های زندگی ما را تغییر می دهد.

اولین قدم این است که بفهمیم ما در آن با هم هستیم.


در قدیم ، وقتی بسته بندی کتاب بودم ، یک سری الماناک پرفروش ایجاد کردم. سالنامه ها از زمان بنیامین فرانکلین وجود داشته اند ، و حتی در عصر وب ، آنها عملکرد مفیدی را انجام می دهند. جمع آوری جداول ، حقایق ، توضیحات ، فهرست ها و تاریخچه در قالبی که به آسانی قابل ارجاع و اشتراک گذاری است به ما این شانس را می دهد که در مورد آنچه توافق می کنیم توافق کنیم ، پایه مشترکی برای حرکت رو به جلو.

من در حال جمع آوری یک تیم جهانی از افرادی هستم که علاقه مند به داوطلب شدن برای مشارکت در کار جدید هستند کربن سالنامهبه این یک سرمایه گذاری بدون سود است ، یک تلاش گروهی برای ایجاد یک سند چاپی و دیجیتالی که طاقچه حیاتی بین برش و بی علاقگی را پر می کند.

در حال حاضر 40 نفر از ما از 20 کشور جهان روی نسخه های اولیه کار می کنند. اگر این چیزی است که شما وقت و تمایل به همکاری دارید ، امیدوارم یک دقیقه وقت بگذارید تا این فرم سریع را پر کنید. هفته آینده برخی از افراد را دعوت خواهیم کرد تا به ما بپیوندند. با تشکر.