دنا پلاس توربو • ❤️ فانی لند

خواستم تجربه رانندگی با ماشینمو بعد از حدود 100000 کیلومتر خدمتتون عرض کنم. موارد مثبت و منفی که از کارکرد 30000 تا حالا برای ماشین پیش اومده اینها هستند:موارد منفی:ماشین چندین بار وقتی خواستم روشنش کنم روشن نمیشد. تا حالا یکبار هم حین حرکت خاموش کرده که با همون کشیدن سرباتری مشکل حل شده.ماشین متاسفانه از کارکرد حدودا 50000 تا مشکل سیستم کلاچ و دنده پیدا کرده. ضمنا من از ماشینم بعنوان وسیله نقلیه برای تردد شخصی به محل کارم استفاده میکنم (بیشتر کارکرد ماشین بین شهری و تو جاده هست) و احتمالا ممکنه یکم کارکرد ماشینم نسبت به مدلش زیاد به نظر بیاد.ماشین درسال اول، کارت طلایی 4 ستاره از خود کارخونه داشت.

بهترین وسیله برای کنترل موقعیت مکانی وسیله نقلیه، استفاده از gps است که با ضریب خطای حدود 2-3 متر مکان دقیق وسیله نقلیه شما را نشان میدهد. این معمولاً یکی از معدود روشهای غیر تهاجمی است ، بیشتر برای وسایل نقلیه قدیمی که هنوز از کلیدهای معمولی قدیمی استفاده می کنند ، مناسب است و از این رو از فاصله دور قادر به هک شدن نیستند. 1399/5/11 پاسخ واقعاً برای بعضیا متاسفم که چرا به نظرات یکدیگر توهین می کنند و بیشتر این برام عجیبه که چرا نویسندگان محترم خودرو بانک این نظرات توهین آمیز و خجالت آور را تایید می کنند؟

از آنجایی که احتمالا” شخصی که قصد ردیابی شما را داشته به داخل خودرو شما دسترسی نداشته است ، بهتر است ابتدا از گشتن قسمت های زیر خودرو شروع کنید. باید توجه داشته باشید که سخت افزار یا برنامه نرم افزاری ردیاب خودرو با سیستم ناوبری تفاوت بسیاری دارد؛ همانطور که می دانید، سیستم ناوبری مسیرهای رانندگی و راه های رسیدن به مقصد را برای شما آماده می سازد اما ردیاب ماشین، موقعیت کنونی شما در زمان حال و حاضر را پخش می کند و قابلیت ذخیره سازی مسیرهای پیشین شما را دارا است.

قبل ازخرید ردیاب خودرو، حتما قصد و هدف خود را مشخص کنید. این ردیاب قادر است هنگام قطع احتمالی شبکه GSM (بستر موبایل)، نقاط پیموده شده را در حافظه داخلی خود ذخیره و به محض اتصال مجدد به شبکه GSM کلیه اطلاعات ذخیره شده را انتقال دهد، بنابراین با قطع شبکه GSM اطلاعات از بین نخواهد رفت.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد gps خودرو دنا پلاس لطفا از صفحه ما بخواهید.