راهنمای بازاریاب برای تجمیع کنندگان محتوا در سال 2021

من عاشق سفر هستم ، بنابراین من و شوهرم سعی می کنیم تعطیلات خود را با غرق شدن در فرهنگ گذرانده باشیم. این یکی از کارهای مورد علاقه ما برای انجام با هم است.

به عنوان یک تولید کننده محتوا ، من به طور قابل پیش بینی مصرف کننده مشتاق محتوا نیز هستم. من با عشق به محتوا و سفر ، اغلب وبلاگهای مسافرتی را جستجو می کنم و به دنبال بهترین راه برای برنامه ریزی سفر و بهترین فعالیتها برای انجام در یک کشور هستم. یک چیزی که همیشه به من کمک می کند آنچه را که نیاز دارم پیدا کنم ، تجمیع محتوا است.

از آنجا که آنها فقط برای سایتهای مسافرتی نیستند ، سایتهای جمع کننده محتوا می توانند یک استراتژی مفید برای دسترسی به مخاطبان جدید باشند. در این پست ، تجمع محتوا را بیاموزید و سایتهای با کیفیت بالا را برای نمایش محتوای خود کشف کنید.

اکنون بارگیری کنید: 150+ قالب ایجاد محتوا [Free Kit]

اساساً ، سایتهای جمع کننده محتوا مطالب را مجدداً ارسال و جمع آوری می کنند تا بینندگان بتوانند مقالات را از منابع مختلف رسانه ای همه در یک جا مشاهده کنند. معمولاً این سایتها طوری تنظیم می شوند که به طور خودکار مطالب را از طریق خوراک RSS جمع آوری کنند.

تجمیع محتوا از آنجایی که خودکار است ، با تنظیم محتوا متفاوت است. با تدوین محتوا ، محتوا در واقع توسط شخص یا تیمی به جای جمع آوری از طریق خودکار انتخاب می شود و شامل تفسیر یا زمینه است. با تجمیع محتوا ، اصلاً محتوای اصلی وجود ندارد.

بنابراین ، اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد تجمیع محتوا می دانیم ، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که “این چه ربطی به من داره؟

تجمع دهندگان محتوا چگونه می توانند به بازاریابان کمک کنند

خوب ، برای شروع ، تجمیع محتوا می تواند به بازاریابان در توزیع محتوا در چندین سیستم عامل کمک کند ، و پیدا کردن شما را برای افراد آسان تر می کند. هرچه تعداد پلتفرم های شما بیشتر باشد ، بیشتر در معرض مخاطبان مختلفی قرار می گیرید که حتی ممکن است از وجود شما اطلاع نداشته باشند. با توجه به این ، تجمیع محتوا تاکتیکی است که می توانید در استراتژی آگاهی از نام تجاری وارد کنید.

علاوه بر این ، استفاده از جمع کننده محتوا برای توزیع محتوای تجاری شما می تواند به شما در مشارکت در جامعه خود کمک کند ، به خصوص اگر تعامل را تشویق کنید. به عنوان مثال ، افراد می توانند در مورد پست های شما نظر بگذارند ، با دیگران مباحثه داشته باشند و همچنین با شما گفتگو کنند ، رابطه ایجاد کرده و به شما در جذب مشاغل جدید کمک کنند.

قبل از شروع ، درک نحوه انتخاب سایت تجمع محتوا ضروری است.

نحوه انتخاب سرویس جمع کننده مناسب

وقتی صحبت از انتخاب سرویس تجمیع مناسب برای کسب و کار شما می شود ، مهم ترین سوال نوع محتوایی است که امیدوارید در آن به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، سایتهای خاصی برای اخبار ، دیگران برای وبلاگها ، و سایرین کاملاً بر محتوای رسانه های اجتماعی متمرکز شده اند – شما می خواهید یکی را که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد انتخاب کنید (لیست ما در زیر به شما کمک می کند).

علاوه بر این ، برخی از تجمع دهندگان هزینه دارند. اگر بودجه سختی دارید ، باید از صفحات قیمت خدمات مورد علاقه خود دیدن کنید تا ببینید آیا هزینه ای وجود دارد یا خیر. با این حال ، بسیاری از خدمات رایگان هستند و توسط ویرایشگران یا الگوریتم ها تنظیم می شوند ، بنابراین انتخاب شما بستگی به نیازهای تجاری شما دارد.

بیایید برخی از گزینه های مختلف ابزار جمع آوری محتوا با کیفیت بالا را بررسی کنیم که ارزش توجه دارد.

ابزارهای تجمیع محتوا

تجمع دهندگان وبلاگ

یک سایت جمع آوری وبلاگ بر وب سایت های وبلاگ متمرکز شده است. آنها می توانند شامل پست های عمومی وبلاگ یا جمع کننده های بیشتر بر روی طاقچه باشند ، مانند جمع کننده وبلاگ سفر که بر محتوای وبلاگ نویسی سفر تمرکز کرده است.

مسافرت Blogger Community

Travel Blogger Community یک سایت تجمیع محتوا است که هنگام جستجوی محتوای وبلاگ سفر از آن استفاده می کنم. شما می توانید درخواست کنید محتوای خود را برجسته کنید ، و همچنین توسط ویراستاران تنظیم می شود.

وبلاگ سفر مسافران سایت تجمع وبلاگ سفر

منبع تصویر

Travel Blogger Community یک مثال عالی از یک سایت طاقچه است که ممکن است در صنعت شما نیز وجود داشته باشد ، بنابراین اگر قصد دارید یک استراتژی تجمیع محتوا را پیاده سازی کنید ، حتماً تحقیق کنید.

تلنگر

Flipboard یک جمع کننده وبلاگ محبوب است که به کاربران امکان می دهد بر اساس علایق خود یک فید سفارشی ایجاد کنند. می توانید یک پروفایل ایجاد کنید ، یک فید RSS ارسال کنید و محتوای شخصی خود را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید یک استوری بورد شخصی با محتوای مربوط به کسب و کار خود ایجاد کرده و از طریق دکمه های اجتماعی به آن در وب سایت خود پیوند دهید.

سایت جمع آوری محتویات وبلاگ flipboard

منبع تصویر

گردآورنده اخبار

سایتهای تجمع دهنده مطالب را از منابع مختلف خبری با کیفیت بالا گردآوری می کنند. این سایت ها می توانند برای اخبار عمومی باشند ، اما همچنین می توانند برای اخبار مربوط به مکان یا رویدادهای صنعتی مفید باشند.

در زیر برخی از سایتهای جمع آوری اخبار را ذکر کرده ایم:

اخبار گوگل

Google News اخبار برتر روز را نمایش می دهد و کاربران را در سفر به موتور جستجوی خود ذخیره می کند. شما نمی توانید محتوای خود را به سایت ارسال کنید زیرا براساس سابقه جستجو و موقعیت مکانی تنظیم شده است ، اما اگر سایت شما مورد توجه قرار گیرد ، شانس برجسته شدن را افزایش می دهید.

کاربران همچنین می توانند با دنبال کردن موضوعات ، منابع یا جستجوهای خاص ، خوراک خود را سفارشی کنند.

جمع آوری اخبار اخبار گوگل

منبع تصویر

AllTop

AllTop محتوا را از موضوعات و منابع مختلف ، مانند سایت های خبری برتر و انجمن های رسانه های اجتماعی جمع آوری می کند. کاربران می توانند موضوعات مورد علاقه را جستجو کرده و داستانهای برتر را مشاهده کرده یا از طریق صفحه اصلی مرور کنند.

AllTop گاهی اوقات ارسال های سایت را می پذیرد ، بنابراین اگر می خواهید محتوای خود را نشان دهید ، به طور دوره ای بررسی کنید.

سایت تجمیع مطالب alltop

منبع تصویر

جیب

Pocket یک سایت تجمیعی است که دارای طیف گسترده ای از محتوا است که کاربران می توانند با کلیک روی دکمه “دنبال کردن” آنها را مطابق با علایق خود سفارشی کنند. همچنین می توانید محتوا را برای خواندن حین حرکت در دستگاه های تلفن همراه علامت گذاری کنید-از این رو جیببه

مثال صفحه اصلی جمع آوری اخبار جیبی

منبع تصویر

میز خبر WP

WP News Desk یک سایت تجمع منحصر به فرد است که بر محتوای مربوط به انجمن وردپرس تمرکز دارد. شما نمی توانید محتوای خود را برای برجسته کردن ارسال کنید ، اما اگر یک وبلاگ وردپرس با کیفیت بالا را که برای کاربران آموزنده است اجرا می کنید ، ممکن است سایت خود را در جمع کننده نشان دهید.

به صورت خوراکی

Feedly یک سایت جمع آوری محتوا است که بر کمک به کاربران برای ایجاد خوراک خود تمرکز دارد تا از بار اضافی اطلاعات غرق نشوند.

این سایت دارای برنامه های رایگان و پولی است ، بنابراین کاربران می توانند محتوا را از منابع مختلف و هر طاقچه ای که می خواهند جمع آوری کنند.

نمونه اصلی صفحه اصلی مجموعه مطالب خبری

منبع تصویر

وب سایت های جمع آوری اطلاعات

وب سایت های تجمع اطلاعات دقیقاً حاوی این اطلاعات هستند. این می تواند شامل پست های وبلاگ ، داستان های خبری ، پیوندها به محتوای رسانه های اجتماعی و هرگونه اطلاعاتی باشد که کاربران می توانند از آن بهره مند شوند.

عوام فریب

Popurls یک جمع کننده اطلاعات محبوب است. این به کاربران امکان می دهد تا بسترهایی را که از آنها اطلاعات می خواهند برای ایجاد یک فید سفارشی انتخاب کنند. برخی از سایتهای محبوب که از آن استفاده می کند عبارتند از Reddit ، Huffington Post ، The Verge ، Google ، Wired و YouTube.

در حالی که نمی توانید سایت خود را برای قرار دادن در این تجمع دهنده ارسال کنید ، اما همچنان یک جمع کننده قدرتمند محتوا است که باید از استفاده از تجمیع محتوا استفاده کنید.

صفحه اصلی وب سایت جمع آوری اطلاعات و وبلاگ popurls

منبع تصویر

Reddit

Reddit یکی از محبوب ترین سایت های جمع آوری اطلاعات است. این برنامه موضوعات پرطرفدار از همه زمینه های مختلف مورد علاقه خود را ارائه می دهد و همچنین تالاری است که افراد می توانند در مورد آخرین اخبار نظر داده و بحث کنند. علاوه بر این ، اعضای سایت می توانند مطالبی مانند پست های متنی ، تصاویر و پیوندها را ارسال کنند ، بنابراین برای بازاریابان عالی است.

صفحه اصلی جمع آوری اطلاعات reddit

منبع تصویر

تجمع دهندگان شبکه های اجتماعی

جمع کنندگان رسانه های اجتماعی محتوای باکیفیتی را از رسانه های اجتماعی-اینستاگرام ، فیس بوک ، یوتیوب و غیره جمع آوری می کنند. اکثر تجمع دهندگان رسانه های اجتماعی به بازارها کمک می کنند تا محتوای تولید شده توسط کاربر را برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود برای ایجاد اعتماد به نام تجاری پیدا کنند.

TaggBox

TaggBox یک جمع کننده رسانه های اجتماعی است که بر کمک به بازاریابان برای توسعه اعتماد و مشارکت برند از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر متمرکز است. شما یک حساب ایجاد می کنید ، برچسب های مربوط به کسب و کار خود را انتخاب می کنید ، و پست هایی در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی که مخاطبان در مورد شما ایجاد کرده اند به شما نشان داده می شود.

شما همچنین می توانید یک فید اجتماعی از محتوای تولید شده توسط کاربر برای نمایش در وب سایت خود ایجاد کنید و به بازدیدکنندگان سایت کمک کنید تا محتوای شما را در عمل ببینند و اعتماد سایر مصرف کنندگان را جلب کنند.

ابزار جمع آوری محتوای رسانه های اجتماعی taggbox

منبع تصویر

Tagembed

Tagembed محتوای جذاب رسانه های اجتماعی مربوط به کسب و کار شما را جمع آوری و تنظیم می کند و سپس می توانید در وب سایت خود نمایش دهید. می توانید از چندین سایت یک فید اجتماعی ایجاد کنید و محتوای سفارشی را در سایت خود به اشتراک بگذارید تا همه کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند.

داشبورد نمونه جمع آوری محتوای رسانه های اجتماعی tagembed

منبع تصویر

در حالی که ممکن است برنامه اصلی بازاریابی شما را تشکیل ندهد ، تجمیع کنندگان محتوا یک ابزار منحصر به فرد و جالب برای بازاریابان است که می توانند از مطالب خود برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود استفاده کنند و در معرض دید قرار گرفتن و مشارکت با جامعه شما قرار گیرند.

قالب های محتوا