راهنمای جامع به روز رسانی های حمایت شده لینکدین

اگرچه لینکدین اغلب دست کم گرفته می شود یا به یک «پلتفرم شبکه» کاهش می یابد، اما این پتانسیل را دارد که به شما کمک کند ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، آگاهی از برند را افزایش دهید و درآمد خود را افزایش دهید. چگونه؟ از طریق به‌روزرسانی‌ها یا تبلیغات حمایت‌شده LinkedIn.

اکنون دانلود کنید: چگونه تبلیغات لینکدین را اجرا کنیم

در این راهنمای جامع به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده لینکدین، به سؤالات بزرگ خواهیم پرداخت – به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده لینکدین چیست، چگونه کار می‌کنند و چقدر هزینه دارند؟

ما همچنین فهرستی از بهترین شیوه‌های به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده را ارائه می‌کنیم تا به برند شما کمک کنیم از این راه‌حل محتوای اجتماعی بهترین استفاده را ببرد.

به روز رسانی های حمایت شده لینکدین چیست؟

صفحه راهنمای رسمی لینکدین که محتوای حمایت‌شده نیز نامیده می‌شود، می‌گوید که به‌روزرسانی حمایت‌شده «به‌روزرسانی صفحه لینکدین است که به عنوان یک آگهی حمایت مالی می‌شود و به فید لینکدین اعضایی فراتر از کسانی که شرکت شما را دنبال می‌کنند تحویل داده می‌شود».

به روز رسانی های حمایت شده لینکدین تبلیغاتی هستند که توسط شرکت یا تیم بازاریابی شما ایجاد می شوند. سپس به کاربران لینکدین ارائه می شود که صفحه شما را دنبال می کنند یا صفحاتی را در فضای محتوای مشابه دنبال می کنند.

کاربران می توانند این تبلیغات را در فید اصلی لینکدین خود پیدا کنند. به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده معمولاً شامل ترکیبی از متن و تصاویر یا ویدیوهای مرتبط هستند. این به آنها کمک می کند تا به جای اینکه به عنوان تبلیغات پولی برجسته شوند، با محتوای مشابه کاربر ترکیب شوند.

وقتی به‌خوبی طراحی و اجرا شود، به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده لینکدین می‌تواند به جلب علاقه ارگانیک به برند شما از طرف دنبال‌کنندگان فعلی و مخاطبان گسترده‌تری از اعضای لینکدین کمک کند.

شایان ذکر؟ در حالی که این پست‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از قالب به‌روزرسانی‌های کاربر آشنا پیروی کنند، اما همیشه به عنوان «محتوای حمایت‌شده» برچسب‌گذاری می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که کاربران گمراه‌کننده یا گیج‌کننده وجود ندارند.

چه نوع به روز رسانی های حمایت شده در دسترس هستند؟

برندها می توانند چهار نوع به روز رسانی مستقیم با حمایت مالی ایجاد کنند.

تبلیغات تک تصویری

تبلیغات تک تصویری شامل یک تصویر با متنی است که مستقیماً در فیدهای لینکدین اعضای هدف نمایش داده می شود.

به روز رسانی حمایت شده لینکدین، آگهی تک تصویریمنبع تصویر

تبلیغات تصویری چرخ فلک

تبلیغات چرخ و فلک حاوی چندین تصویر متوالی است که کاربران می توانند برای درک بهتر محصولات یا خدمات شما در میان آنها حرکت کنند.

به روز رسانی های حمایت شده لینکدین، تبلیغات تصویری چرخ فلک

منبع تصویر

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی راهی برای گنجاندن بازاریابی چندرسانه‌ای با ویدیوهای درون‌فید ارائه می‌دهند که کاربران می‌توانند در صورت درخواست تماشا کنند.

محتوای حمایت شده لینکدین، نمونه تبلیغات ویدیویی با کمپین تبلیغاتی ویدیویی روی صفحه

منبع تصویر

آگهی های شغلی تک

اگر می‌خواهید تیم خود را گسترش دهید، می‌توانید آگهی‌های شغلی برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. آنها باید یک فرصت شغلی واحد را تبلیغ کنند و به یک پست لینکدین فعال مرتبط شوند.

محتوای حمایت شده لینکدین، نمونه آگهی شغلی تکی که یک آگهی شغلی را روی صفحه رایانه و صفحه موبایل نشان می دهدمنبع تصویر

تبلیغات سند

از تبلیغات اسنادی برای به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط با کاربران در قالب کتاب های الکترونیکی، کاغذهای سفید، توصیفات یا مطالعات موردی استفاده کنید.

می‌توانید اطلاعات سرنخ را قبل از باز کردن یا دانلود سندتان جمع‌آوری کنید، و می‌توانید تعامل کاربر را از طریق تعداد بارگیری‌ها و میزان خوانده شدن سندتان دنبال کنید.

به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده لینکدین، سند آگهی با نمونه فرم سرب

منبع تصویر

تبلیغات رویداد

تبلیغات رویداد به شما امکان می دهد رویدادهایی را که سازماندهی می کنید از طریق یک کمپین تبلیغاتی تبلیغ کنید. ابتدا باید رویداد را از طریق لینکدین ایجاد کنید، سپس آن را به محتوای حمایت شده تبدیل کنید تا مخاطب مورد نظر خود را هدف قرار دهید.

محتوای حمایت شده لینکدین، تبلیغات رویداد

منبع تصویر

همچنین می‌توانید محتوایی را ایجاد کنید که به عنوان «محتوای حمایت‌شده مستقیم» شناخته می‌شود. این تبلیغات قبل از ارائه به عنوان تبلیغات در صفحه لینکدین یا صفحه ویترین شما نمایش داده نمی شوند.

در نتیجه، شرکت‌ها اغلب از آن‌ها برای آزمایش چندین رویکرد بازاریابی استفاده می‌کنند، ببینند کدام یک بهترین نتایج را ایجاد می‌کند، و از آن‌ها به‌عنوان پایه‌ای برای به‌روزرسانی محتوای حمایت‌شده قوی‌تر استفاده می‌کنند.

هزینه به روز رسانی های حمایت شده لینکدین چقدر است؟

پاسخ کوتاه این است که تبلیغات با منابع بیشتر – مانند ویدیوها یا چرخ فلک ها – هزینه بیشتری نسبت به تبلیغات تک تصویری خود دارند.

پاسخ طولانی کمی پیچیده تر است.

ابتدا، درک این نکته ضروری است که لینکدین از یک مدل پیشنهادی برای تبلیغات حمایت شده استفاده می کند.

شما نوع تبلیغ خود را انتخاب و ایجاد می‌کنید و سپس مشخص می‌کنید که مایلید چقدر بپردازید – حداقل قیمتی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که تبلیغ‌کنندگان به طور عادلانه پرداخت می‌شوند. با این حال، هرگز بیش از حداکثر سقف حداکثری خود هزینه دریافت نخواهید کرد.

سپس ارائه دهندگان تبلیغات مختلف برای خدمات پیشنهاد می دهند و کمترین قیمت برنده می شود.

مخاطبان هدف و امتیاز مرتبط شما نیز قیمت تبلیغ را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما تقاضای بالایی داشته باشند، هزینه بیشتری از شما دریافت می شود زیرا رقابت بیشتری برای جلب علاقه کاربران وجود دارد.

همچنین می توانید با ایجاد تبلیغات مرتبط هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید. هرچه تبلیغ شما مرتبط تر و غنی تر باشد، هزینه کمتری خواهید پرداخت – زیرا شانس بیشتری برای جذب کاربران لینکدین وجود دارد.

همچنین ارزش آن را دارد که بهترین مدل هزینه را برای تبلیغ خود در نظر بگیرید: هزینه به ازای کلیک (CPC) یا هزینه به ازای هر نمایش (CPM). CPC به این معنی است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند و از سایت شما بازدید کنند، در حالی که CPM به این معنی است که برای هر 1000 بازدید یا “نمایش” تبلیغ خود هزینه پرداخت می کنید.

اگر هدف شما ایجاد آگاهی از برند است، CPM را انتخاب کنید. اگر مخاطب ثابتی دارید و می‌خواهید تعداد کلیک‌ها و تبدیل‌ها را افزایش دهید، CPC را انتخاب کنید.

به روز رسانی های حمایت شده لینکدین بهترین روش ها

آیا می خواهید از به روز رسانی های حمایت شده لینکدین خود بیشترین بهره را ببرید؟ این بهترین شیوه ها را در ذهن داشته باشید.

1. مشخصات آپدیت تحت حمایت لینکدین را دنبال کنید.

هر نوع محتوای حمایت شده دارای مشخصات خاص خود است.

تبلیغات تک تصویری به موارد زیر نیاز دارد:

  • حداکثر 255 کاراکتر برای نام آگهی.
  • 150 کاراکتر متن مقدمه برای جلوگیری از کوتاه شدن.
  • نشانی‌های اینترنتی با «http://» یا «https://».
  • فایل های JPG، GIF، یا PNG که 5 مگابایت یا کوچکتر هستند.
  • حداکثر 255 کاراکتر برای نام آگهی.
  • 150 کاراکتر متن مقدمه برای جلوگیری از کوتاه شدن.
  • نشانی‌های اینترنتی با «http://» یا «https://».
  • فایل های JPG، GIF، یا PNG که 5 مگابایت یا کوچکتر هستند.

تبلیغات چرخ و فلک به موارد زیر نیاز دارد:

  • حداقل دو کارت و حداکثر ده کارت.
  • هر کارت دارای حداکثر حجم فایل 10 مگابایت و ابعاد 6012 x 6012 پیکسل است.
  • فایل های JPG، PNG و GIF غیر متحرک.

تبلیغات ویدیویی باید:

  • بین 3 ثانیه تا 30 دقیقه
  • بین 75 کیلوبایت تا 200 مگابایت.
  • در فرمت MP4.
  • کمتر از 30 فریم در ثانیه (FPS).

آگهی های شغلی باید مختصر، مرتبط و واضح باشد. آنها باید داشته باشند:

تبلیغات سند به قالب بندی زیر نیاز دارد:

  • فرمت PDF زیر 100 مگابایت.
  • فونت ها و رنگ های قابل دسترس در دسترس هستند.

وقتی صحبت از تبلیغات رویداد می شود، حتماً موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تصویر آگهی از صفحه رویداد لینکدین با نسبت 4:1 گرفته می شود.
  • نام رویدادها می توانند حداکثر از 255 کاراکتر با 600 کاراکتر متن مقدمه استفاده کنند.
  • از نشانی‌های اینترنتی با «http://» یا «https://» از صفحه رویدادهای LinkedIn استفاده کنید.

رعایت نکردن این دستورالعمل ها ممکن است منجر به رد شدن تبلیغات شود. علاوه بر این، اگر تبلیغات حاوی محتوای گمراه کننده یا نامناسب باشد، لینکدین ممکن است تبلیغات را حذف کند یا حساب لینکدین شما را خاتمه دهد.

این سرویس همچنین توضیح می دهد که پست های “هرزنامه” مجاز نیستند. با توجه به بهترین روش‌ها برای صفحه محتوای حمایت‌شده، «کسب‌وکارهایی که به‌روزرسانی‌های بیش از حد ارسال می‌کنند، توسط لینکدین بررسی می‌شوند و ممکن است در معرض خطر حذف صفحه لینکدین‌شان قرار بگیرند».

2. بیش از حد به اشتراک نگذارید.

در حالی که محتوای مرتبط و هدفمند می تواند به جلب علاقه کاربر کمک کند، تبلیغات بیش از حد سریع می تواند منجر به اشباع بیش از حد شود.

لینکدین توصیه می کند به طور منظم استراتژی محتوای خود را برای ارائه تحلیل به جای اخبار ساده، از جمله محتوای انتخاب شده (با اعتبار) از منابع دیگر و استفاده مجدد از محتوای قدیمی تر در صورت لزوم تغییر دهید.

3. تست، تست، تست.

همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای حمایت شده مستقیم راهی عالی برای آزمایش تلاش‌های تبلیغاتی جدید و دیدن آنچه که می‌چسبد است.

با توجه به اینکه بازار رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تحول است، ارزش آن را دارد که عملکرد تبلیغات را هر چند هفته یکبار ارزیابی کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند، چه چیزی نیست، و تغییرات خاص کجا می تواند کمک کند.

4. عاقلانه خرج کنید.

به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده ممکن است گران‌تر شوند، زیرا تبلیغات جدید را درج می‌کنید و از انواع مختلف تبلیغات استفاده می‌کنید.

در اینجا، ارزش آن را دارد که هزینه تبلیغات خود را دنبال کنید و زمانی که نرخ کلیک شروع به افزایش کرد، از مدل‌های CPC به CPM تغییر دهید. اگر تبلیغات از بین رفت، برای ایجاد آگاهی بیشتر، به CPM برگردید.

5. بازارهای جدید پیدا کنید.

در حالی که درگیر کردن بازار هدف شما بسیار مهم است، متنوع کردن اهداف تبلیغاتی نیز برای گسترش تأثیر کلی شما مهم است. لینکدین استفاده از ابزارهایی مانند فرم‌های Lead Gen Forms را برای یافتن سرنخ‌های بهتر، ارزیابی ROI و مدیریت تبلیغات خود در مقیاس توصیه می‌کند.

ایجاد به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده LinkedIn را شروع کنید

مدل به‌روزرسانی حمایت‌شده LinkedIn یک راه‌حل کارآمد برای کمک به برندها برای رسیدن به بازار هدف، گسترش آگاهی از برند و افزایش بازگشت سرمایه ارائه می‌کند.

بهترین شرط؟ با محتوای حمایت‌شده مستقیم شروع کنید تا ببینید چه چیزی را می‌پسندید، سپس مدل هزینه‌ای را انتخاب کنید که منطقی‌تر است – CPC یا CPM – و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید تا به بزرگترین مخاطب لینکدین برسید.

دعوت به اقدام جدید