ردیاب آهنربایی خودرو

جی پی اس مگنتی شارژ دهی بالایی داره و در برخی مدل ها میتونه تا ۱٫۵ ماه هم شارژ دهی داشته باشه. باتوجه به نوع تنظیم و کارکرد ردیاب، ردیاب ST4 میتونه با یکبار شارژ کامل از 30 تا 45 روز شارژ رو در خودش ذخیره کنه. استفاده از جی پی اس آهنربایی در سرار جهان بسیار رایج هست، شاید شما هم توی فیلم های و سریال ها دیده باشید که پلیس یه دستگاه کوچولو از بیرون به خودرو وصل میکنه و میتونه روی نقشه ماهواره ای ردیابی بکنه و ببینه که کجا رفته و کجاها توقف داشته ردیاب آهنربایی ماشین و…

این ردیاب از همان لحظه اول قادر به شروع ارسال موقعیت دقیق وسیله نقلیه موردنظر به صورت پیامکی و یا امواج وای فای روی گوشی همراه و کامپیوتر دارد و می تواند محل دقیق وسیله را روی نقشه به شما نمایش دهد. حرکت نقطه به نقطه خودرو بر روی نقشه از طریق GPS قابل ردیابی است.

ردیاب آهنربایی خودرو آی آر 1500 پیشرفتهترین ردیاب خودرو قابلنصب بر روی خودروست. امکان بازبینی کلیه مسیرهای طی شده توسط دستگاه ردیاب آهنربایی خودرو در یک سال گذشته . برخی از مدل های جی پی اس آهنربایی علاوه بر داشتن باطری داخلی امکان اتصال باطری خارجی رو هم دارند، اینطوری قدرت نگهداری شارژ دو برابر میشه و میتونید مدت خلی طولانی تر از این دستگاه استفاده بکنید. ردیاب آهنربایی در دسته ردیاب های شخصی قرار داره و به باطری داخلی مجهز بوده و امکان شارژ و استفاده سیار رو دارد، این ردیاب ها قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

باقابلیت شنود موجود در ردیاب IR1500 علاوه بر موقعیتیابی میتوان صدای داخل ماشین را با وضوح بسیار زیادی دریافت کرد. این محصول علاوه برداشتن میکروفن بسیار باکیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتنهای داخلی ردیابی و مکانیابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود میآورد. به یاد داشته باشید داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگیهای مورد نیاز ردیاب آهنربایی می باشد زیرا این نوع ردیاب نسبت به دیگر مدل های ردیاب به گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و معتبر بیشتری نیاز دارد.