ردیاب افراد GR600، حرفه ای ترین ردیاب شخصی بدون نصب

دقت ردیاب پرندگان بسیار بالا است و می توان آن را با ردیاب نظامی خودرو مقایسه کرد. پرندگان برچسب خورده می توانند در طول روز نوسانات زیادی در نور و تاریکی نشان دهند ، که نشان دهنده تغییر رفتار است – به عنوان مثال تخمگذاری جوجه کشی. ردیاب پرندگان خانگی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند اندازه کوچک، قدرتمند، کاملا ضد آب و با یک باتری قابل شارژ با ماندگاری ۷ تا ۱۰ روزه است. دستگاه های جغرافیایی مزایای غیر منتظره ای نیز به ما داده اند. این مرکز ارائه دهنده ردیاب کوچک حیوانات مدل B22 نیز هست. این نوع ردیاب نیز به وسیله ی اپلیکیشن به گوشی وصل می شود.

میکروچیپ وسیله ای استریل است که حاوی یک کد شناسایی الکترونیک اختصاصی است. با یک ردیاب دقیق می توانید لذت داشتن حیوانات خانگی را با امنیت تجربه کنید. برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید تا نرم افزار دانلود شود. برای دانلود بر روی عکس کلیک کنید تا فایل دانلود شود. اگر شما در مورد نحوه کار کردن این سیستم نیازمند اطلاعات جامع تری هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله جی پی اس چگونه کار می کند را مطالعه کنید. حیوان خانگی سالم حیوانی است که شاد باشد و تنها با ردیابی مکان و بررسی فعالیت آن می توانید از سلامت و امنیت حیوان خانگی خود اطمینان حاصل کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که گربه شما در روزکجا می رود، یا اینکه نگران ترسیدن و فرار سگ خود هنگام پیاده روی هستید؟ این ردیاب ها شارژی بوده و میتونه با یکبار شارژ از ۴۸ ساعت تا ۱ ماه کار بکنه البته بستگی به مدل دستگاه، توان باطری و میزان استفاده از دستگاه بستگی داره.

ردیاب آهنربایی به راحتی به قلاده حیوانات خانگی وصل می شود و با راه اندازی و روشن کردن آن می توان در هر نقطه ایران از سیستم موقعیت یاب آن استفاده کرد. ردیاب یک وسیله ضروری است و این باعث می شود حتی در صورت بروز سرقت به راحتی قابل ردیابی است. میکروچیپ وسیله ای مناسب تر از حلقه ی دور پاست، به این علت که قابل تغییر نیست و نمی توان آن را به راحتی حذف کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش ردیاب حیوانات وب سایت خود باشید.