ردیاب شخصی – گروه فناوری افرا

Tile Mate با باتری قابل تعویض عرضه می شود که بسته به میزان استفاده از آن، تقریباً یک سال کامل خوب است. شرکت تلتونیکا بزرگترین کمپانی طراحی و تولید ردیاب و جی پی اس در جهان با سابقه ۲۰ ساله خود هر ساله سری جدیدی از تکنولوژیهای انحصاری خود را در قالب دستگاه های ردیابی و کنترل ناوگان تولید مینماید.برند تلتونیکا یک برند معتبر اروپایی در زمینه تجهیزات ردیابی و مخابراتی میباشد و با توجه به کیفیت فوق العاده قطعات دارای گارانتی تعویض طولانی مدت است. شرکتهای حمل و نقل جهت اطمینان از عملکرد پرسنل و کنترل فرایند حمل و نقل خود میتوانند در خودروی پرسنلی که مسئول حمل و نقل هستند، از ردیاب مخفی استفاده کنند.

برای کوهنوردان این بهترین و دقیق ترین GPS جهت استفاده است این دستگاه دارای SOS و باتری با دوام ۴۳۶ ساعت است و می توانید آن را با قیمت ۱۴۱.۴۸ دلار از آمازون خرید کنید. این ردیاب های GPS گران تر هستند و دارای نوعی خدمات اشتراک می باشند که توسط فروشگاه های آنلاین خارجی انجام می شود که می توانید آن ها را از طریق زاکولا خرید کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این سیستم ها با بهترین سیستم های GPS خودرو که کمک ناوبری هستند، متفاوت می باشند. ردیاب GPS برای ماشین شما یک دستگاه کوچک است که به خودرو شما متصل میشود و از GPS (سیستم موقعیتیابی جهانی) برای تعیین موقعیت مکانی خودرو استفاده میکند.

اگر شما هم به فکر محافظت از خودرو بوده و قصد خرید ردیاب را دارید، مقاله راهنمای خرید ردیاب خودرو را از دست ندهید. قابلیت نقشه برداری سفارشی است، بنابراین می توانید GPS را از این مکان یاب با استفاده از برنامه اختصاصی ردیابی کنید. اگر مالک اپل هستید، این برچسب های مجزا کاملاً مناسب هستند و بهترین ردیاب های شخصی محسوب می شوند که با قیمت ۲۹ دلار در آمازون عرضه می شوند.

این محصول با قیمت ۴.۸۰ دلار در آمازون فروخته می شود. در مجموع، وقتی در نظر می گیرید که این امر نیازی به اشتراک ندارد، این یک گزینه مناسب است. با توجه به صحبتهای گفته شده درباره کاربری متنوع این وسیله، خرید کوچکترین ردیاب شخصی، برای محافظت و تامین امنیت اعضای خانواده انتخابی هوشمندانه است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ردیاب شخصی و کودک مدل qbit لطفا به بازدید از وب سایت ما.