ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

از طرف دیگر باید به خاطر داشته باشیم که ردیاب خودرو علاوه بر اینکه در تامین امنیت سرمایه افراد نقش موثری دارند، می توانند به عنوان سیستم مسیریابی نیز ایفای نقش کنند. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید.

انواع ردیاب هایی که برای وسایل نقلیه مختلف مانند قایق، دوچرخه، موتور و یا خودرو استفاده می شود نیاز به اتصال سیم کشی به وسیله موردنظر دارند که علاوه بر هزینه خرید ردیاب، باید هزینه نصب و زمانی برای نصب آن نیز در نظر گرفت. اما اکنون نصب ردیاب آهنربایی در زیر خودرو موتور کامیون چندان هم دور نیست. همچنین با بکار بردن آهنربایی قدرتمند در محصول کاربرد و نصب این ردیاب خودرو بسیار ساده و سریع است. شرکت سینوترک در این حوزه فعالیت می کند. یکی از محصولات با کیفیت آن، ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 می باشد.

این امر فقط توسط متخصص انجام می شود اما ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 از ردیاب آهنربایی ماشین این مورد استثناست. هر چند میتوانید فقط از جی پی اس نظامی استفاده کنید، اما به دلیل اینکه اکثر سارقین تصور میکنند که یک دزدگیر وجود دارد، بعد از غیرفعالسازی دزدگیر، دیگر فکر نمیکنند که ممکن است خودرو ردیاب دومی نیز داشته باشد. از هر سیمکارتی که امکان فعال شدن GPS یا GPRS با آن وجود داشته باشد، میتوان روی ردیاب استفاده کرد.

شما می توانید با خرید ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 دیگر استرسی بابت از دست دادن سرمایه خود نداشته باشید. ردیاب آهنربایی با استفاده از سیمکارت موقعیت جغرافیایی را برای کاربر ارسال میکند. پس نباید این تصور را داشت که سیمکارت وظیفه انتقال صوت را به عهده دارد. پس هرچه ابعاد کوچک تر باشد مدت نگهداری شارژ ردیاب کمتر خواهد بود. ردیاب آهنربایی ردیاب نظامی میکروفن G907 به اندازه کافی کوچک است که در هر جای خودرو یا هر وسیله ای دیگر جاسازی و براحتی پنهان شود. ابعاد ردیاب کوچک آهنربایی خودرو چقدر است؟ چه سیمکارتهایی بر روی ردیاب آهنربایی خودرو مدل G903 نصب میشود؟