6 گناه نابخشودنی سئو

اگر می خواهید سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب کند، باید به طور جدی به فکر بهینه سازی و سئو کردن مطالب سایت خود باشید. در سال 2010، گوگل اعلام کرد سرعت صفحه وب سایت در الگوریتم رتبه بندی آن لحاظ شده است. اگه تعداد صفحات ایندکس شده ساییتون کمتر از حد انتظاره باید محتواهای ایندکس شده رو بررسی کنید و اونها رو با صفحاتی که میخواید رتبه بندی کنید، مقایسه کنید. هیچ قطعیت و یا قانون خاصی برای این موضوع و خیلی موضوعات مشابه در سئو وجود نداره و هیچ ارگان یا شخص نمیتونه به قطع بگه برای مثال تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در یک صفحه از سایت باید ایکس عدد باشه و یا تعداد لینکی که تو یک صفحه باید بگذاریم باید ایکس تا باشه یا از ایکس تا بیشتر یا کمتر نباشه.

معرفی سئو سایت

استفاده از پسوندهایی با حجم کمتر نیز گزینه مناسبی به شمار میآید. نکتۀ مهم دیگری که در رابطه با قالب وجود دارد، این است که باید امکان ساخت صفحات مختلف برای محصولات و دستهبندیهای مختلف را ارائه کند. همچنین بعد از انجام جستوجو، میتوانید به انتهای صفحهٔ نتایج هم بروید تا عبارتهای مرتبط دیگری هم ببینید. برای این کار میتوانید از ابزارهایی مثل Site Expelorer در Ahrefs استفاده کنید. به این ترتیب، وقتی مشکلی برای یکی از سرورها پیش بیاید، باقی سرورها سایت را سرپا نگه میدارند. خب اولین سؤالی که پیش میآید این است که چطور میتوان این کار را انجام داد؟

این این عوامل شامل پیوندهایی از سایر وبسایتها، توجه رسانههای اجتماعی و سایر فعالیتهای بازاریابی است که خارج از وب سایت شما اتفاق میافتد. یکی دیگر از عوامل مهم که باید در انتخاب پوسته به آن توجه کنید سرعت آن است. پس اگر شما CSS کمی دارید، پس سعی کنید آن را در تگ خود تنظیم کنید; اما اگر شما تعداد زیادی CSS داخل فایل های متفاوت دارید، انگاه سعی کنید آن را در انتها قرار دهید تا از مسدود کردن دیگر محتوا برای دانلود را بگیرد. احتمالاً دیدهاید که بخشی از عبارت مدنظرتان را مینویسید و گوگل برای تکمیل آن، پیشنهاداتی به شما نمایش میدهد. گوگل برای عناوین طولانی جریمه ای در نظر نمیگیرد، ولی تکرار غیرعادی کلمات کلیدی در سئو به طور غیرعادی را متوجه میشود و احتمال آن وجود دارد که از این نظر برای صفحه جریمه در نظر بگیرد.


سئو سایت چیست

تصحیح URL صفحات و به کار بردن کلمات کلیدی در آن. در همین راستا در دو مقاله قبلی ( قسمت های اول و دوم 10مهارت در روزنامه نگاری که هر تولیدکننده محتوا به آن نیاز دارد) گفتیم که این افراد با توجه به سرعت بالای جریان اطلاعات در حوزه کاریشان ، دارای صفاتی هستند که در ایشان نهادینه شده و ما به عنوان وبلاگ نویس یا افرادی که برای وبسایت خود دست به تولید محتوا می زنند ، می توانیم آن ها را فرا گرفته و در راه بهبود جایگاه فعلی تارنمای خود استفاده کنیم . با استناد به مقالهای در وبلاگ Yoast، کلمۀ کلیدی عبارتی است که محتوای یک صفحۀ خاص در سایت را توصیف میکند؛ عبارتی که توسط مردم جستوجو میشود و شما میخواهید در نتایج مرتبط با آن دیده شوید!

سئو وب سایت چیست

در این نوع میزبانی، چندین سرور بهصورت موازی و همزمان وظیفۀ میزبانی از سایت شما و محتویات آن را برعهده دارند. نوعی از میزبانی که با کمک تکنولوژی رایانش ابری ارائه میشود. پشتیبانی هم به شما در اول کار کمک میکند کارتان نخوابد. سئو سایت یعنی چه تازه شروع به کار کرده باشید و چه بخواهید با آخرین تکنیک های سئو همراه باشید، سئوکار تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می نماید. نامگذاری مناسب: نامگذاری مناسب تصاویر به گوگل در درک بهتر آنها کمک میکند. اغلب ما وقتی می خواهیم درباره موضوعی جستجو کنیم ، بلافاصله گوگل را باز می کنیم و عبارتی که در ذهنمان وجود دارد را در گوگل تایپ می کنیم.

باید بگوییم بله؛ این امکان برای شما وجود دارد. بیشتر ابزارهای تست سئو سایت می توانند هزینه هایی را برای شما داشته باشند، اما در سایت آپسئو می توانید به طور رایگان از ابزارها استفاده کنید، ابزارهای بررسی سئو در سایت آپسئو به طور رایگان در اختیار شما قرار گرفته است، نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که استفاده از ابزارهای رایگان سئو آپسئو کاربردهای زیادی را دارد و می توانند به طور حرفه ای نقاط قوت و ضعف وب سایت شما یا وب سایت های مشابه رقیب را به شما نشان دهند. این می تواند بینش هایی را در مورد اینکه چگونه وب سایت های موفق بین زیبایی شناسی و ملاحظات SEO تعادل برقرار می کنند به شما ارائه دهد.

اصولاً هرچه بازدیدکنندگان محتوای شما را بیشتر بخوانند، به اشتراک بگذارند و با آن ارتباط برقرار کنند، شانس شما برای افزایش امتیاز بیشتر است. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند. ۱۴/۶ درصد لیدهای حاصل از فعالیتهای سئویی به خریدار تبدیل میشوند. در کل، اگر بخواهیم هرآنچه را که راجع به قالب گفتیم، در یک جمله خلاصه کنیم، باید بگوییم از قالبی استفاده کنید که بهخوبی بهینهسازی شده و سریع و سبک باشد. ممکن است به قالبی بر بخورید که کلی ویژگی و امکانات مختلف داشته باشد؛ ویژگیها و امکاناتی که خیلی هم کارآمد نیستند و فقط باعث سنگینی قالب شدهاند.

سئو سازی سایت

کلی و جزئی شامل دو بخش سئو داخلی و خارجی است . به طور کلی میتوان گفت که سئو بخشی از دیجیتال مارکتینگ است. یعنی نه تنها سرعت سایت به صورت مجزا به یکی از فاکتورهای اصلی رتبهبندی سایت تبدیل شده است، بلکه به طور غیر مستقیم در تجربهی کاربری نیز حرف اول را میزند. همان طور که فروشگاههای فیزیکی وقت و هزینۀ زیادی را صرف زیبا کردن مجموعهشان میکنند، شما هم باید اهمیت ویژهای برای قالب سایتتان قائل شوید. در این مطلب سعی کردیم برخی از مهم ترین نکاتی که شما باید در طراحی سایت بر اساس اصول سئو را رعایت کنید برای شما قرار بدهیم.