سشوار مدل S104 یکی از محبوب ترین و مطمئن ترین سشوارها می باشد. موتور AC در این دستگاه دارای توان 2300 وات می باشد. صرف نظر از اینکه چه نوع مویی دارید، این قدرت برای خشک کردن و حالت دادن به آن کارآمد و مناسب است. باد سرد نیز در این دستگاه موجود است. به همراه یک چوب لباسی ارائه می شود تا بتوانید هنگام عدم استفاده آن را در مکانی امن قرار دهید تا از صدمات و خطرات احتمالی در امان بمانید. با سرعت باد 140 کیلومتر در ساعت، سشوار حرفه ای S104 می تواند به شما در حالت دادن و خشک کردن موهایتان کمک کند.

سشوار دیواری آرایشگاه بدان معناست که حرارت کمتری برای خشک کردن مو تولید می کنند. دقت کنید که سشوار بالای 45 درجه تنظیم نشود. فاصله بین سشوار و مو نباید کمتر از 15 سانتی متر باشد. نباید سشوار را برای مدت طولانی روی موهای خود نگه دارید. سشوار شما باید به طور مرتب روی سر شما حرکت داده شود. یک سپر حرارتی نیز می تواند از موهای شما محافظت کند. کلید حرارتی را خاموش کنید یا از قدرت دمیدن بالا استفاده کنید. بر خلاف بیگودی و اتو، سشوارها به حرارت زیاد نیاز ندارند، اما به سشوار بیشتری نیاز دارند.

اگر می خواهید بهترین سشوار چرخشی را بخرید، این محصول ممکن است این کار را انجام دهد. چگونه باید سشوار را برای خانه انتخاب کنم؟ بسیاری از سشوارها حرفه ای هستند و معمولاً در خانه استفاده نمی شوند زیرا به طور گسترده در دسترس نیستند. همچنین باید توجه داشته باشید که سشوارهای ارزان و بی کیفیت کارایی و دوام زیادی ندارند. برای خرید یک سشوار خوب، برندهای بابیلیس، فیلیپس، رمینگتون و پرنسلی را پیشنهاد می کنیم. نظر شما در مورد سشوار چرخشی چیست؟ شما باید بر اساس مزایای هر یک از این سشوارها، نوع استفاده و نیاز خود را تعیین کنید. معمولاً خانم‌ها اتوی فر را انتخاب می‌کنند، زیرا سشوار کردن موهایشان تنها کاری است که می‌خواهند انجام دهند. سشوارهای روتاری نیز سری های مختلفی دارند.

سشوارهای ما نه تنها برای مرتب کردن موها مفید هستند، بلکه به روند خشک کردن موها نیز سرعت می بخشند. سشوار نه تنها برای خشک کردن و مرتب کردن موها مفید است، بلکه می توان از آن برای فرم دادن و حالت دادن به موهای مردانه، زنانه و کودکان نیز استفاده کرد. این بدان معناست که هم خانم ها و هم آقایان همیشه می توانند به جذاب بودن و جلب توجه این وسیله اعتماد کنند و نگران نامرتب و نامرتب بودن موهای خود نباشند. امروزه شرکت ها برای ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب به مشتریان با هم رقابت می کنند که به دلیل رقابت سطح این محصولات را بالا برده است.

دمای پایین برای موهای نازک، نازک یا خشک ایده آل است. تنظیم متوسط ​​برای موهای معمولی بهترین است. هنگام برخورد با موهای زبر و ضخیم از تنظیم دمای بالا استفاده کنید. سشواري را انتخاب کنيد که تنظيمات خنک کننده يا باد سرد داشته باشد، اين کار موهاي شما را براق مي کند و همچنين موهاي شما را کمتر وز مي کند. 4- اگر موهای مجعد یا موج دار دارید، سشوار با دیفیوزر یا پخش کننده جریان هوا در نظر بگیرید.

چه مارکی سشوار خوبه؟ به طور کلی سشوارها ترکیبی از المنت حرارتی، موتور و پنکه هستند. سشوار مسافرتی ارزان قیمت چرخاندن موتور فن، برق باید وارد سشوار شود. انرژی الکتریکی از طریق شبکه سیم کشی المنت گرمایشی منتقل می شود که گرما تولید می کند.نازل خشک کن هوای گرم تولید شده توسط فن را دریافت می کند. پرفروش ترین سشوارهای امروزی نه تنها هوای گرم را باد می کنند، بلکه این کار را به شیوه ای خنک نیز انجام می دهند. سشوارهای مدرن طراحی و رابط کاربری بهتری دارند و شما می توانید میزان گرما را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید و آن ها را به بهترین سشوار برای آرایشگاه ها تبدیل کنید.

تجربه تیم ما در این زمینه به ما می گوید که پس از خرید و استفاده از این محصول رضایت کامل را به دست خواهید آورد. استفاده از مواد سرامیکی در سشوار باعث می شود تا گرما به طور یکنواخت بدون گرم شدن بیش از حد دستگاه ساطع شود. این نوع سشوار برای انواع مو مناسب است. در مورد موهای پرپشت یا مجعد، خرید سشوار یونی گزینه خوبی است.سشوارهای یونی با پخش یون های منفی کار می کنند و جریان آب را تنظیم می کنند که به خشک شدن سریع موهای شما کمک می کند.

برای استفاده از سشوار، موها باید کمی مرطوب باشند. برای تنظیم آسان سرعت سشوار دقت کنید که سرعت آن هم کم و هم زیاد باشد تا بتوانید به راحتی آن را تنظیم کنید. هوای سرد یکی دیگر از ویژگی های مهم سشوار با کیفیت است. برای اینکه موهایتان براق و سالم به نظر برسد، از داغ ترین حالت روی سشوارتان استفاده کنید. برس را باید دور موها بپیچید تا صاف شود. در حالی که سشوار را روی برس نگه داشته اید، موها را به آرامی از روی آن بیرون بکشید. اگر از سشوار استفاده می کنید، باید یک سر برای پخش گرما و باد نصب کنید تا آسیبی به موهایتان وارد نشود.