سیستم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی موبایل

برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل به سیستم اندروید نیاز است

سیستم اندروید مورد نیاز برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل از دیگر نیازها و دانش این بازی مهیج است. اگرچه نسخه های بیشماری از این بازی محبوب در سال های اخیر در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است، اما با استقبال زیاد بازی های موبایل، سازندگان بازی نسخه موبایلی را نیز منتشر کرده اند. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آیا به دنبال سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل هستید؟ در زیر به مناسب ترین سیستم مورد نیاز برای نصب این بازی اشاره کردیم. مناسب ترین سیستم مورد نیاز برای نصب کالوس ممکن است دارای مشخصات زیر باشد:

 

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی باید حداقل نسخه 4.3 یا بالاتر باشد.

پردازنده گوشی باید حداقل Snapdragon 625 یا GPA یا بالاتر باشد.

پردازنده گرافیکی تلفن همراه باید حداقل Adreno 506 یا معادل آن و بالاتر باشد.

رم گوشی باید حداقل 3 گیگابایت یا بیشتر باشد.

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بازی 1 گیگابایت برای دانلود و 1.5 گیگابایت برای نصب است.

در تلفن های همراه iOS، بازیکنان می توانند بازی را روی آیفون 6 به بعد نصب و اجرا کنند و این گوشی ها به همان میزان فضا برای نصب بازی نیاز دارند.

 

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

سازندگان بازی کالاف دیوتی موبایل تمام تلاش خود را کرده اند تا امکانات و اشیاء متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت بازی را برای آن ها افزایش دهند و در این دو دهه کاملاً موفق بوده اند. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل گیمرها می توانند برای خرید سی پی کال آف دیوتی موبایل به سایت های معتبری مانند ایران موجو مراجعه کرده و با استفاده از آن ها از امکانات بازی نهایت استفاده را ببرند یا ویژگی های بازی را به دلخواه شخصی سازی کنند.

 

اخرین حرف

کالاف دیوتی موبایل را می توان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های دهه اخیر صنعت بازی دانست. اگرچه این بازی برای گوشی های موبایل طراحی و ساخته شده است، اما گیمرها می توانند این بازی را روی کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز نصب و استفاده کنند. هر یک از سیستم عامل های مورد استفاده برای نصب کالاف دیوتی موبایل باید دارای قطعات سخت افزاری خاصی باشد.

برای خرید سی پی ارزان می توانید با فروشگاه ایران موج جم تماس بگیرید و نظر خود را در مورد جام گیم مد در کمترین و سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

در مورد سیستم مورد نیاز برای نصب کالاف دیوتی موبایل با ما تماس بگیرید

در این مقاله در سایت کالاف سنتر شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب کال آف دیوتی آشنا کردیم. اگر تجربه ای در این زمینه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل دارید از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. نظرات شما می تواند به مخاطبان سایت کالاف سنتر در تهیه سیستم مورد نیاز برای نصب کال آف دیوتی کمک کند.