طبق دلایل تیم رویدادهای جهانی HubSpot ، 5 دلیل اصلی برای حضور در INBOUND 2021

INBOUND 2021 – که با عشق توسط HubSpot میزبانی شده است – یک تجربه کاملاً همهجانبه و آنلاین است که به شما امکان می دهد به روندهای دگرگون کننده کسب و کار ، مکالمات فعال و اقدامات کلیدی قابل اجرا دسترسی داشته باشید که در آینده از آنها قدردانی خواهید کرد.

INBOUND بیش از ده سال است که توسط HubSpot میزبانی می شود و یکی از بزرگترین کنفرانس های بازاریابی جهان است که بیش از 26000 شرکت کننده از 110 کشور جهان را به خود جلب کرده است.

اما امسال ، INBOUND به ویژه منحصر به فرد است-زیرا با در نظر گرفتن کار از راه دور ساخته شده است ، بنابراین می توانید از هر کجا با جلسات صوتی ، ملاقات ها و محتوای درخواستی یاد بگیرید.

علاوه بر این ، شما می توانید از اپرا وینفری ، اسپایک لی ، دیوید چانگ و سایر افراد بشنوید.

با توجه به تیم رویدادهای جهانی HubSpot ، در اینجا ، پنج دلیل را که می خواهید در INBOUND 2021 شرکت کنید ، بررسی می کنیم.

to برای ثبت نام برای INBOUND 2021 اینجا را کلیک کنید

1. BLACK@INBOUND

Black@INBOUND یک جامعه جهانی است که متخصصان سیاه پوست را در صنایع مختلف برای رشد و شبکه سازی جمع آوری می کند. مشتری HubSpot ، Devyn Bellamy ابتدا Black@INBOUND را در INBOUND تأسیس کرد تا با سایر متخصصان سیاه و سفید ارتباط برقرار کند و با آنها ارتباط برقرار کند.

از آن زمان ، Black@INBOUND به یک دیدار پویا و تعاملی برای طرفداران پرشور HubSpot و علاقه مندان به INBOUND تبدیل شده است.

رویدادهای Black@INBOUND را فقط برای شما از دست ندهید – از جمله Meetup اختصاصی ما با جامعه در ساعت 15:45 بعد از ظهر در 12 اکتبر ، به آشپزی مجازی بپیوندید و با همه اعضای انجمن ملاقات کنید. سپس منتظر یک پنل شگفت انگیز باشید: راهنمایی و حمایت در رهبری مشاغل سیاه.

سیاه در ورودی

Black@INBOUND یک جامعه جامع است که برای متخصصان مشاغل سیاه به عنوان فضایی برای جمع آوری ، اتصال و به اشتراک گذاری منابع در نظر گرفته شده است.

کاربران ، مشتریان یا طرفداران Black HubSpot می توانند با ایجاد نمایه HubSpot Community به این فضا بپیوندند.

2. شبکه پادکست HubSpot

شبکه پادکست HubSpot به صورت زنده در INBOUND 2021 پخش می شود! بله ، ما می خواهیم شما از صفحه کامپیوتر خود فاصله بگیرید ، به چشم های خود استراحت دهید ، به پیاده روی بروید و از هر کجا یاد بگیرید.

شبکه پادکست HubSpot مقصد صوتی برای متخصصان کسب و کار است که به دنبال بهترین آموزش و الهام برای بهترین رویکرد به چشم انداز تجاری در حال پیشرفت هستند.

ما قسمت های منحصر به فردی را که به طور خاص برای INBOUND از Entrepreneurs on Fire ، My First Million ، The Salesman Podcast و MarTech Podcast در INBOUND 2021 ضبط شده است ، نمایش می دهیم:

کارآفرینان در آتش

مجری جان لی دوما الهام بخش و استراتژی هایی است که شما نیاز دارید تا سفر کارآفرینی خود را آغاز کرده و زندگی ای را که همیشه آرزو داشتید ایجاد کنید.

اولین میلیون من

میزبان سام پار و شان پوری ایده های تجاری جدیدی را بر اساس روندها و فرصت های موجود در بازار طوفان فکری می کنند و داستانهایی را که چگونه شرکت ها اولین میلیون خود را بدست آورده اند به اشتراک می گذارند.

پادکست MarTech

پادکست MarTech داستان بازاریابی را بازگو می کند که از فناوری برای ایجاد رشد و دستیابی به موفقیت استفاده می کنند. این موفقیت ها و مشکلات متخصصان صنعت را کشف می کند و ابزارها و نکاتی را که در این راه آموخته اند آموزش می دهد.

پادکست فروشنده

پادکست Salesman بارگیری ترین پادکست فروش B2B جهان است. میزبان ویل بارون به متخصصان فروش کمک می کند تا به شیوه ای مدرن ، م effectiveثر و اخلاقی خریدار پیدا کنند و در کسب و کار پیروز شوند.

پادکست hubspot ورودی 2021

3. HubSpot در INBOUND

در اعلان محصول HubSpot به ما بپیوندید ، جایی که می توانید به Yamini Rangan ، Brian Halligan و Dharmesh Shah بپیوندید تا مرزها را در HubSpot پیش ببرند. برخی از محصولات جدید و بهبود یافته HubSpot و نحوه تمرکز ما بر موفقیت مشتری برای رسیدن به اهداف خود را کاوش کنید.

این اولین ورودی Yamin Rangan به عنوان مدیرعامل HubSpot است.

یمینی رنگان در مورد نقش جدید خود گفت: “این افتخار یک عمر است که با بنیانگذاران ما مشارکت داشته باشیم تا فصل بعدی HubSpot را بنویسیم. هدف من این است که مشتریان ، شرکا ، کارکنان و سرمایه گذاران خود را افتخار کنم – افتخار می کنند که مشاغل و حرفه خود را توسعه می دهند. ، و آینده با HubSpot … من نمی توانم برای آینده سفر HubSpot هیجان زده تر باشم. “

4. بلندگوهای مختلف Spotlight و Breakout

اپرا وینفری تیتر اصلی INBOUND 2021 خواهد بود.

اوپرا وینفری رهبر رسانه جهانی ، نیکوکار ، تهیه کننده و بازیگر است. او ارتباط بی نظیری با مردم جهان ایجاد کرده است و او را به یکی از معتبرترین و تحسین شده ترین چهره های امروزی تبدیل کرده است.

به مدت 25 سال ، وینفری میزبان و تهیه کننده برنامه شونده برنده جایزه بود ، نمایش اپرا وینفریبه او در نقش خود به عنوان رئیس و مدیرعامل OWN: Oprah Winfrey Network ، شبکه کابلی خود را به سمت موفقیت هدایت می کند. وینفری همچنین بنیانگذار O ، مجله Oprah ، و ناظر بر Harpo Films است.

جلسه اختصاصی اپرا وینفری در INBOUND 2021 همه در مورد درسهایی است که در راه موفقیت آموخته شده است. ببینید چگونه اپرا – و خود شما – می تواند شکست ها را به درس تبدیل کند.

اسپایک لی شرکت کنندگان را در یک جلسه اختصاصی راهنمایی می کند که به شما کمک می کند جاه طلبی را از خود و دیگران بیرون بکشید.

حسن مینحاج شرکت کنندگان را با خود همراه می کند زیرا راههای مختلفی را برای شما پیدا می کند تا صدای درونی خود را پیدا کرده و علایق خود را دنبال کنید.

دیوید چانگ از موموفوکو به شما کمک می کند تا این اشتیاق ها را به یک تجارت تبدیل کنید و دستور مخفی خود را در مورد چگونگی انجام این کار به شما می دهد.

علاوه بر این ، به Judith Huemann ، مدافع مادام العمر و رهبر شناخته شده بین المللی بپیوندید تا در مورد چگونگی برخورداری از امتیازات توانمند و حمایت واقعی کارکنان معلول به عنوان یک جامعه برجسته در اکوسیستم DI & B به معنای واقعی شرکت ها باشید.

بیش از 100 جلسه مشابه را در INBOUND 2021 با برخی از باهوش ترین و نوآورترین رهبران فکری تجربه کنید.

5. دستور کار

INBOUND 2021 یک تجربه دیجیتالی همه جانبه و تعاملی را برای همه شرکت کنندگان ارائه می دهد. شما این شانس را خواهید داشت که یک آواتار شخصی بسازید ، در جلسات حامیان حامی شرکت کنید ، کارگاههای آموزشی برای توسعه شخصی را کشف کنید و با مخاطبان جهانی از پیشینه ها و صنایع مختلف ارتباط برقرار کنید.

دستور کار امسال فوق العاده است. می توانید جلسات آموزشی ، کارگاه های آموزشی ، هر چیزی از من بپرسید ، بحث ها و جلسات شبکه های ملاقات را بیابید. شما می توانید دستور کار خود را با فیلتر کردن آهنگ هایی برای بازاریابی ، فروش ، موفقیت مشتری ، HubSpot Academy و RevOps سفارشی کنید. برای همه چیزی وجود دارد

چگونه شرکت کنیم؟

نکته جالب در مورد INBOUND 2021 امسال این است که یک تجربه دیجیتالی کاملاً همهجانبه است. می توانید از راحتی مبل خود شرکت کنید ، به کافه مورد علاقه خود بروید ، در حالی که مشغول تمرین هستید به جلسات گوش دهید. راههای بی پایان برای حضور و لذت بردن از INBOUND امسال وجود دارد.

می توانید پیش بروید و مجوز استارت رایگان خود را دریافت کنید ، که به شما امکان می دهد در جلسات هیجان انگیز سخنرانان ما شرکت کنید. شما می توانید کارت Powerhouse ما را خریداری کنید که به شما دسترسی کامل به دستور کار و پلتفرم INBOUND 2021 را می دهد.

ورودی 2021