علائم بیماری پالپ چیست؟

برای اطلاع از نزدیک ترین کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی به محل سکونت شما با مسئولان روابط عمومی ما تماس بگیرید. هزینه های اعلام شده توسط همکاران ما جهت انجام درمان تقریبی است و امکان تغییر آن ضمن مراحل درمان وجود دارد. ایشان با نهایت دقت وضعیت بیمار را بررسی کرده و با تشخیص درست، درمان لازم را انجام می دهد. این وبسایت یک سایت ارائه دهنده اطلاعات لازم درباره دندانپزشکان محترم و لیست کلینیک های دندانپزشکی تهران و کرج میباشد. البته مراجعان زیر 12 سال به بخش دندانپزشکی کودکان (طبقه همکف)، متقاضیان خدمات ارتدنسی به بخش ارتدنسی (طبقه اول)، و متقاضیان خدمات ایمپلنتهای دندانی به بخش ایمپلنت (طبقه سوم) مراجعه می نمایند که لازم است این موضوع را در همان مرحله اول به قسمت مدارک پزشکی اعلام کنند.

البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! زمانی که پزشک کودک شما پیشنهاد می کند که کودکتان یک معاینه دندانپزشکی داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که متخصص دندانپزشکی کودکان بهترین مراقبت ممکن را ارائه می دهد. در معاینه علاوه بر پرسشهای مربوطه، معاینات کامل داخل دهانی ازجمله معاینه غده بزاقی،معاینه تیروئید، مفصل گیجگاهی فکی، سیستم لنفاوی سرو گردن اعصاب دوازده گانه ، انجام میگیرد. بعد از آن، و پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه تشخیص ومعاینه اولیه، با راهنمایی پرسنل پذیرش یا راهنمای بیمار، به بخش بیماری های دهان و فک و صورت جهت معاینه اولیه مراجعه خواهند کرد.

تعرفه های این مرکز از تعرفه متخصصان بخش خصوصی پایین تر است اما با توجه به ارائه خدمات توسط اعضای هیات علمی متخصص، ممکن است از دندانپزشکان عمومی بخش خصوصی بالاتر باشد. بخش جراحی دهان، فک و صورت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 دندانپزشکی محمد رسول الله فعال است. بخش رادیولوژی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15:30 تا 18:30 فعال است.

بخش ارتودانتیکس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 18:30 فعال می باشد. بخش دندانپزشکی کودکان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 فعال است. بخش ایمپلنتهای دندانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 18:30 فعال می باشد. آنچه مهم است این است که متخصصان این مرکز تلاش می کنند بهترین تصمیم را برای حفظ سلامت دندانهای شما بگیرند. در خصوص داشتن هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد در خصوص کلینیک، مراتب را با قسمت اطلاعات مطرح فرمایید تا شما را در خصوص تکمیل فرم مربوطه راهنمایی کنند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دندانپزشکی 32 مروارید شهرری لطفا از سایت ما دیدن کنید.