عمل جراحی ژنیکوماستی مردان

 

بهترین دکتر ژنیکوماستی

جراح ژنیکوماستی سپس سابقه پزشکی فرد را بررسی می کند و بافت پستان و پوست را از نظر فیزیکی معاینه می کند. بسیاری از بیماران مبتلا به ژنیکوماستی نوع 1 وزن بدنی تمیز و کم چرب دارند و در اوایل کودکی هستند.

در بسیاری از موارد بیمه هزینه های این عمل را پوشش می دهد. معمولاً در افراد جوان تر، پوست خاصیت ارتجاعی بیشتری دارد و پس از جراحی به خوبی جمع می شود (و شل نمی شود). این ممکن است برای شما که چنین مشکلی دارید خبر خوبی باشد.

جراحی کوچک کردن سینه مردان چیست

جراحی کوچک کردن سینه مردان تهران یک عمل جراحی پلاستیک است که با معکوس کردن تغییرات مرتبط با رشد سینه در مردان، سینه‌های شما را نرمال می‌کند. فعالیت های سنگین و دررفتگی ها را پس از بهبودی انجام دهید تا برش های جراحی آسیب نبینند. در ژنیکوماستی نوع 4، قفسه سینه در زاویه 60 تا 90 درجه قرار دارد.

در ژنیکوماستی نوع 5، برای سفت شدن قفسه سینه لازم است قفسه سینه بلند شود. از حرکات سفت شانه و فشار قفسه سینه خودداری کنید. اکثر مردان پس از این روش اعتماد به نفس خود را به دست می آورند.

این عمل می تواند بخش قابل توجهی از اعتماد به نفس این دسته از مردان را بازگرداند. این عمل برای آقایان نیازی به بیهوشی ندارد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان بعد از جراحی ندارد. اگر عفونت یا سرماخوردگی دارید به پزشک خود اطلاع دهید.

عمل ژنیکوماستی در الو جراح

متخصصین ما در مجموعه الو جراح می توانند این عمل را انجام دهند و اطلاعات کافی در مورد روند جراحی و خطرات آن در اختیار شما قرار می دهند. جراح روشی را که قبلاً با شما صحبت شده است را دنبال می کند. عواملی در تعیین شکل آن مؤثر است که در این میان ژنتیک بیشترین تأثیر را دارد.

گاهی اوقات، نوزادان، پسران نوجوان و مردان مسن ممکن است به دلیل تغییرات طبیعی در سطح هورمون دچار ژنیکوماستی شوند. مردان و پسران مبتلا به ژنیکوماستی گاهی اوقات درد شدید قفسه سینه را تجربه می کنند، مشابه درد زنان در دوران قاعدگی.

ریکاوری

بیماران می توانند پس از 15 روز فعالیت قبلی خود را از سر بگیرند. آنها همچنین احساس می کنند که نوک سینه ها بی حس یا درد می کنند. مانند بسیاری از جراحی‌ها، ممکن است احساس در اطراف زخم جراحی کاهش یابد.

برای جلوگیری از ایجاد اسکار پس از درمان، جراح سعی می کند برش هایی را در خطوط طبیعی بدن یا در ناحیه قهوه ای قفسه سینه ایجاد کند. ممکن است پمادهای حاوی آنتی بیوتیک برای مالش زخم تجویز شود. داروهای بیهوشی برای راحتی صورت قبل از جراحی تجویز می شود.

گاهی پس از تولد پسر؛ بافت سینه نوزاد متورم شده است. ژنیکوماستی تورم سینه در مردان است که معمولاً به دلیل عدم تعادل بین میزان استروژن و تستوسترون تولید شده توسط بدن است. شما در روز عمل با آگاهی کامل از عمل نزد پزشک خود حضور خواهید داشت و آمادگی کامل برای رسیدن به اندام ایده آل را خواهید داشت.

مراقبت های بعد از عمل

اما مراقبت های بعد از عمل ژنیکوماستی با توجه به روش مورد استفاده و شرایط فرد توسط جراح اطلاع رسانی می شود. ویژگی های زیبایی شناختی و جسمانی همراه با واکنش های مرتبط با حساسیت ایجاد شده در این اندام، از اصلی ترین علائمی است که منجر به اضطراب و احساس خجالت شدید در مردان می شود.

ژنیکوماستی یا کوچک کردن سینه در مردان تهدید کننده زندگی نیست و بیشتر به عنوان یک وضعیت سطحی درمان می شود، اما به دلیل مداخله در سایر زمینه های زندگی روزمره باید به عنوان یک مشکل بر آن غلبه کرد.

افزایش موضعی استروژن در ناحیه سینه همچنین باعث افزایش فعالیت آروماتاز ​​(تبدیل هورمون‌های مردانه به هورمون‌های زنانه) می‌شود که در ژنیکوماستی نقش دارد.

تشخیص ژنیکوماستی

برای تشخیص ژنیکوماستی، پزشک در مورد سابقه بیمار، داروها و سابقه خانوادگی بیماری های مختلف از بیمار سوال می کند. داروهایی مانند رقیق‌کننده‌های خون مانند نوافن و آسپرین، مکمل‌های گیاهی یا ویتامین E باید قبل از جراحی قطع شوند. این عمل با بیهوشی عمومی انجام می شود و بیمار متوجه عمل جراحی نمی شود.

لیپوساکشن رایج ترین روش درمانی در این فرآیند است. ترک سیگار و مشروبات الکلی حداقل چهار هفته قبل از عمل جراحی به دلیل تأثیرات منفی بر روند بهبودی ضروری است. سعی کنید چند هفته قبل سیگار را ترک کنید، همچنین استفاده از آن بعد از جراحی ممنوع است.

مدت زمان استفاده از استرچ مارک ها بر اساس صلاحدید جراح تعیین می شود. اگر بیماری ناشی از دارو باشد، ممکن است بیمار به داروی دیگری نیاز داشته باشد و اگر بیمار فقط برای مدت کوتاهی از دارو استفاده کند، این وضعیت موقتی خواهد بود.

دستورالعمل های پزشک شامل نحوه و مدت استفاده از علائم کشش است. روی قفسه سینه، مراقبت از شستشوی درن ها (در صورت استفاده)، نحوه مصرف دارو و میزان فعالیت های روزانه. فعالیت بدنی شدید باید حداقل به یک ماه محدود شود.

از مصرف داروهای رقیق کننده خون، مکمل ها و ویتامین هایی که خون را رقیق می کنند دو هفته قبل و دو هفته بعد از عمل خودداری کنید. می توانید از پودرها برای عضله سازی استفاده کنید، اما می دانید که چگونه از آنها استفاده کنید.

t.ly/mjsD


جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی