فریب خورده | وبلاگ ست

اکنون یک مدل کسب و کار است.

مردم به طور مرتب فریب کلاهبرداری های رمزنگاری، تبلیغات NFT، جنایتکاران مواد افیونی، هرزنامه های الگوریتمی در مقیاس، ادعاهای سلامت، استدلال های سیاسی غیرمنطقی، زمین های جمع آوری کمک های مالی، میانبرهای یک شبه در مسیر ثروت یا شادی و شلوغی MLM را می خورند. حساب شما قفل شده است، اینجا را کلیک کنید…

وقتی به تاکتیک یک کسب و کار مقیاس پذیر تبدیل می شود، تعجب آور نیست که فریبکاری دقیق تر و مداوم تر شود.

خریدار مراقب باشید البته. البته ما باید زودباوری خود را در درب خانه بررسی کنیم.

اما این حقیقت ساده فرهنگی را نادیده می گیرد: فقط به این دلیل که یک مدل کسب و کار است به این معنی نیست که شما حق آن را دارید. صرفاً به این دلیل که ممکن است سوء استفاده از یک خلأ قانونی باشد، به کسی اجازه نمی دهد که روزهای خود را با سوء استفاده از مردم به نفع خود سپری کند.

خریدار مراقب باشید مسئولیت را بر عهده فردی می گذارد که فریب خورده است. اما ما همچنین این توانایی را داریم که خود را از کسانی که با فریب دادن ما به دنبال سود هستند، جدا کنیم. شما نمی توانید علیه ما کار کنید و همچنین احترام ما را به دست آورید.

فرهنگ مجموعه افقی از اصولی است که ما در خدمت جامعه اجرا می کنیم. اگر شغل شما شامل از بین بردن افراد است، آن را ترک کنید. هیچ کس نمی خواهد در دنیای شلوغ زندگی کند، حتی مکان خوبی برای بازدید نیست.

گاهی به چیزی که امیدواریم می رسیم. اغلب، آنچه را تحمل می کنیم به دست می آوریم.