قیمت درمارولر در آر اس – نوآوران سلامت

درمارولر دی آر اس DRS ساخت کشور آلمان و از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی دارای سوزن های تیتانیومی ظریف می باشد. درمارولر دی آر اس (Derma Roller System) دارای تاییدیه CE و بسته بندی استریل مانند درمارولر zgts ساخت کشور آلمان می باشد. این دستگاه میکرونیدلینگ دارای سوزن های تیتانیومی بسیار ظریف است. افرادی که دارای بیماری دیابت هستند.

سوزن های میکرو سایز، هزاران سوراخ میکروسکوپی (که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست) در سطح پوست ایجاد می کنند. درمارولر DRS تیتانیومی برای افراد غیر حرفه ای که به تازگی کار نیدلینگ را آغاز کرده اند مناسب می باشد. اگرچه که درمان های غیر ریسکی و ارزان قیمت تر نیز وجود دارد که یکی از آن ها روش درمارولر می باشد.

و رولرهای مختلف سوزن های مختلفی دارند و به طور ایده آن بین 90 تا 450 سوزن در این دستگاه وجود دارد و سایز این سوزن ها بین 0.25 تا 3 میلی متر است. اولین مرحله، ضد عفونی کردن سوزن ها و شستن صورت است که با شستشو دهنده ملایم انجام می شود و بعد از آن بسته به سطح تحمل شما از لحاظ درد و سایز سوزن، می توان از کرم های بی حس کننده روی قسمت هایی استفاده کرد که قرار است دستگاه از آن ها رد شود.

استفاده از کرم بی حس کننده ضروری است. تولید کلاژن برای بهبود ظاهر این بافت ضروری است. از این برای تحریک تولید کلاژن استفاده نمیشود، اما جهت افزایش میزان جذب سرم ها و کرم ها توسط پوست مناسب است. هدف اصلی استفاده از درمارولر، کلاژن سازی و خودسازی پوست است تا پوست هایی که در سنین بالا دچار چین و چروک و یا خطوط شده اند، پوست آن ها را تحریک و جوان نماید. دسته بلند آن سبب می­شود که بتوان مکان و نحوه کاربرد دستگاه را کنترل کنید. لازم به ذکر است که سوزن های درمارولر از ۰٫۵ تا ۲ میلی بوده و برای نواحی مختلف پوست کاربرد دارد و به هنگام استفاده از آن، کوچکترین آسیبی به پوست ایجاد نمی شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دستگاه درمارولر صورت.