لوازم یدکی لیفان – 520 – 620 – X60 – X50

به علت محبوبیت بالای خودروهای چینی در بازار ایران مخصوصا ماشین لیفان، لوازم یدکی لیفان مانند قطعات یدکی لیفان 520، قطعات یدکی لیفان 620 و به تازگی قطعات یدکی لیفان 820، لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان X60 در تهران و شهرستانهای دیگر متقاضیان فراوانی پیدا کرده است.

به همین دلیل خودروی لیفان توانسته است متقاضیان زیادی در ایران پیدا کند. لیفان 620 در دو کلاس 1600 و 1800 سی سی عرضه می شود. این شرکت اولین خودروی خود را به نام لیفان 520 در سال 2005 تولید و به بازار عرضه کرد. از دیگر محصولات شرکت لیفان که توسط بخشهای غیر خودرویی این شرکت تولید میشود، کفش و نوشیدنی هست. از مدل خودروهای چینی، که توسط شرکت کرمان خودرو در ایران عرضه می شود و اولین تجربه ای شرکت لیفان در ساخت خودروهای شاسی بلند که در سال 2010 در نمایشگاه شانگهای با قیمت کم به نمایش درآمد.

کرمان موتور سپس نسخه ی لیفان 520i را وارد کرد. هم اکنون بخش خودرو شرکت لیفان، دارای خط تولید ون، ماشین سواری و موتور سیکلت است. به دنبال این افزایش محبوبیت، بازار لوازم یدکی این خودرو نیز رشد کرد؛ اکنون به راحتی میتوانید از طریق اینترنت لوازم یدکی لیفان را سفارش دهید. هم اکنون ماشینهای لیفان X50، لیفان X60 و لیفان 820 در این شرکت تولید میشود؛ اما تولید لیفان 520 و لیفان 620 متوقف شده است.

فروش لوازم یدکی بدنه و موتوری انواع اتومبیلهای ام وی ام MVM ، لیفان LIFAN ، جک JAC و جیلی GEELY ،برلیانس، با امکان ارسال به تمامی نقاط تهران و سایر شهرستانها در اسرع وقت. اما این خودرو نیز با وجود تغییراتی در بدنه و عقب خدرو نتوانست نظر ها را جلب کند و دیگر وارد نشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لوازم یدکی لیفان تبریز وب سایت خود باشید.