مایکروسافت سازنده تصویر Bing با هوش مصنوعی خود را راه اندازی کرد

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

بازاریاب از Bing Image Generator برای ایجاد تصاویر استفاده می کند

مایکروسافت هوش مصنوعی مولد را در جلو و مرکز محصولات جستجوی خود نگه می دارد.

در ژانویه، این شرکت همکاری خود را با Open AI، سازنده ChatGPT با سرمایه گذاری چند ساله که به ارزش 10 میلیارد دلار تخمین زده می شود، تمدید کرد. ماه بعد، مایکروسافت نسخه‌های جدیدی از موتور جستجوی Bing و مرورگر وب مایکروسافت اج مجهز به هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد.

این هفته مایکروسافت راه‌اندازی Bing Image Creator را اعلام کرد – ابزاری مجهز به هوش مصنوعی که به کاربران امکان می‌دهد با کلیک یک دکمه تصاویر ایجاد کنند (یک ارتقاء بزرگ از WordArt).

کاربران می توانند توضیح مختصری از تصویر را در پنجره چت در Bing یا با کلیک بر روی نماد Image Creator در Microsoft Edge تایپ کنند تا تصاویر سفارشی تولید شده توسط OpenAI’s DALL-E را دریافت کنند.

Microsoft Bing Image Creator

منبع تصویر

این ویژگی در حال حاضر برای کاربران پیش نمایش Bing و Microsoft Edge در دسترس است.

علاوه بر تولید تصویر، مایکروسافت در حال عرضه Visual Stories و Knowledge Cards 2.0 است تا به کاربران Bing در جستجوهای بصری کمک کند. با Visual Stories، نتایج جستجو می تواند شامل کلیپ های ویدیویی و صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی باشد. به روز رسانی کارت دانش 2.0 شامل نتایج جستجوی بصری مانند اینفوگرافیک های تولید شده توسط هوش مصنوعی می شود.

این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

واضح است که هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که وظایف را برای بازاریابان ساده و خودکار کند. در حالی که هیچ جایگزینی برای بازاریابان ماهر نیست، توانایی هوش مصنوعی برای تولید خودکار تصاویر و محتوای نوشتاری می‌تواند صرفه‌جویی زیادی در زمان برای تیم‌های مقیاس‌پذیر باشد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه شرکت‌هایی مانند مایکروسافت هوش مصنوعی را در موتورهای جستجو ادغام می‌کنند، باید به تأثیرات احتمالی این امر بر محتوای جستجوگر توجه کرد.

از آنجایی که نتایج جستجو عناصری مانند نمودارها و نمودارها را تولید می کند، ایجاد محتوایی که شامل تحقیقات، داده ها و بینش های تازه است، برای بازاریابانی که به دنبال ایجاد ترافیک از جستجو هستند، بسیار مهم است. همانطور که موتورهای جستجو به هوشمندتر شدن ادامه می دهند، بازاریابان وظیفه ایجاد محتوای برجسته ای را خواهند داشت که به طور مشخص با رقبا متفاوت است.

جاهای دیگر در بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

ضربه محکم و ناگهانیبرنامه کسب درآمد سخاوتمندانه ‘s توجه سازندگان را به خود جلب می کند.

متابرنامه راستی‌آزمایی پولی اکنون در ایالات متحده در دسترس است.

ممنوعیت TikTok: درک پیامدهای اجتماعی و سیاسی.

گوگل لیست انتظار Bard، چت ربات مجهز به هوش مصنوعی و رقیب ChatGPT را باز کرد.

یوتیوب استودیوی پادکست خود را راه اندازی کرد تا به پادکست ها کمک کند تا برنامه های خود را روی پلتفرم توزیع کنند.

توییتر در حال آزمایش یک سیستم تأیید جدید است که به شناسه دولتی معتبر نیاز دارد.

دعوت به اقدام جدید