مشخصات، قیمت و خرید کرم مرطوب کننده هیدرودرم

توی ترکیبات این محصول PRIME کیو 10 به عنوان یک عنصر ضد پیری و ویتامین E به کار رفته و همچنین به خاطر استفاده از عصاره بابونه برای پوست های حساس هم میتونید روی این مرطوب کننده حساب ویژه باز بکنید. هرچند که ذکر نشده که این مرطوب کننده پریم مناسب دست هست یا صورت اما تجربه استفاده خیلی ها میگه اگه دنبال خرید مرطوب کننده صورت هستی و پیش خودت میگی که کرم مرطوب کننده چی بخرم میتونی روی مرطوب کننده پریم 24 ساعته حساب باز بکنی. یکی از بهترین مرطوب کننده های فروشگاه بادومی کرم مرطوب کننده صورت تاچ اسموث برند استدیو میکاپ هست.این کرم مرطوب کننده رنگی هست و برای کسایی که دنبال یه کاور بسیار ملایم و سبک هستند و قصد دارند همزمان پوستشون رو مرطوب نگه داند بسیار مناسبه.

اگه خرید مرطوب کننده های خارجی یکم براتون دشواره و دنبال یه مرطوب کننده ایرانی هستید کرم مرطوب کننده پریم رو میتونید به عنوان مرطوب کننده صورت و حتی دستتون مورد استفاده قرار بدید. تمام این ویژگی هایی که گفتیم به کنار فقط بدیش اینکه یکم توی ایران سخت گیر میاد اما کار نشد نداره و ما تمام سعیمون رو میکنیم که توی فروشگاه بادومی موجودش کنیم. این کرم مرطوب کننده جذب خیلی سریعی داره و اگر لک یا تیرگی خاصی روی صورت ماهتون ندارید میتونید ازش به عنوان کرم پودر هم استفاده کنید اما اگه لک یا جای جوش روی صورتتون هست میتونید کرم مرطوب کننده استدیومیکاپ رو زیر کرم پودر یا موستون بزنید یا اینکه قبل از اینکه از این مرطوب کننده استفاده بکنید مقداری کانسیلر رو روی جای جوش ها و لک هاتون بزنید و اون ها رو با کانسیلر هم رنگ پوستتون کاور کنید و بعد از اینکه به خوبی جای لک ها یا خال رو با کانسیلر هم رنگ پوستتون کاور کردید از مرطوب کننده استفاده کنید .

این نوع از محصولات حس چربی بر پوست باقی نمی گذارند. این کرم حاوی 5 درصد اوره است که از فاکتورهای طبیعی مرطوب کنندههای پوست است و علاوه بر حفظ رطوبت پوست باعث افزایش انعطاف پذیری آن نیز میشود. همچنین، مات بودن و قابلیت جذب سریع نیز از دیگر ویژگی های مهم است. در کنار ترکیبات با کیفیت و مورد تایید، پوست های خشک بسیار حساس و مستعد قرمزی هستند، می توان گفت که ضد حساسیت و ضد التهاب بودن از مهم ترین ویژگی های یک مرطوب کننده بسیار خوب است.

در زمان خرید کرم مرطوب کننده صورت و کرم آبرسان باید به چه ویژگی هایی توجه کرد ؟ اگر قصد خرید کرم مرطوب کننده قوی و موثر دارید، به وجد این عنصر در ترکیباتش توجه کنید. مهمترین نکته در انتخاب یک مرطوبکننده، توجه به نوع پوست است که میتواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر نوع پوستی اگر بی آب شود، به آبرسان احتیاج دارد. به همین دلیل برای انتخاب نوع درست آن بهتر است در ابتدا تفاوت این دو محصول را بدانیم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا لطفا به بازدید از وب سایت ما.