معنی آن و نحوه استفاده از برچسب پیوند جدید

اگر چند سالی است که در اینستاگرام هستید ، احتمالاً تکامل بازاریابی تأثیرگذار را مشاهده کرده اید.

و یک نشانه گویای بازاریابی تأثیرگذار؟ ویژگی کش رفتن به بالا.

من می توانم ساعت های بی شماری را به خاطر بیاورم که در داستان ها پیمایش کردم و اینفلوئنسرهای مورد علاقه ام را شنیدم که مرا تشویق می کردند تا “Swipe up, Swipe up!” (حساب بانکی من هم به یاد دارد…)

اما – تا 30 آگوست – گزینه کش رفتن به بالا دیگر در دسترس نیست. در عوض، اینستاگرام آن را با یک برچسب پیوند جدید جایگزین کرده است، که عملاً به همان روش عمل می کند: به کاربران امکان می دهد به وب سایت های خارجی پیوند دهند.

در اینجا ، ما بررسی خواهیم کرد که چرا اینستاگرام از کشیدن انگشت خود خلاص شد و چگونه HubSpot (و مارک های دیگر) از ابزار برچسب استفاده کرده اند.

اکنون دسترسی داشته باشید: 22 الگوی اینستاگرام تجاری رایگان

چرا اینستاگرام از کشیدن انگشت به بالا خلاص می شود؟

در ژوئن 2021 ، ویشال شاه ، سرپرست سابق محصول اینستاگرام ، به Verge گفت که آنها در حال آزمایش جایگزینی برای ویژگی کشویی بالا اینستاگرام هستند – که به عنوان یک یادآوری ، اینفلوئنسرها را قادر می سازد تا بینندگان را به پیوندهای خارجی هدایت کنند.

همانطور که شاه به ورج گفت ، برچسب ها با انسجام بیشتری در زیرساخت های موجود در اینستاگرام قرار می گیرند. او گفت، “[This test] پیوندهایی را به همان نوع سیستم کلی وارد می کند ، که از نظر سادگی سیستم ، نیز بسیار منطقی است. “

سپس، در ماه اوت، اینستاگرام اعلام کرد که استیکرها جایگزین ویژگی Swipe up خواهند شد. در بیانیه ای ، سخنگوی اینستاگرام گفت که استیکرها “تجربه ایجاد داستان را ساده می کنند” و “کنترل خلاقانه” بیشتری ارائه می دهند.

دقیقا چه معنی میدهد؟ خوب ، بر خلاف ویژگی کش رفتن به بالا ، که برای همه یکسان به نظر می رسید ، برچسب های پیوند را می توان بسته به رنگ ، متن ، اندازه و محل قرارگیری در داستان سفارشی کرد.

بعلاوه – شاید بهتر از همه – بینندگان همچنان می توانند با واکنش یا پاسخ دادن به داستان با آن درگیر شوند، کاری که ویژگی تند کشیدن به بالا قبلا افراد را از انجام آن منع می کرد.

در اینجا مثالی از منظور من آمده است. در تلفن سمت چپ ، که در زیر نشان داده شده است ، یک پست قدیمی از داستانهای HubSpot با CTA “مشاهده بیشتر” در پایین مشاهده خواهید کرد – چیزی که به عنوان ویژگی کش رفتن به بالا شناخته می شد.

در سمت راست، یک پست جدیدتر داستان HubSpot را با CTA “Visit Link” مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی پیوند ظاهر می شود:

توجه به این نکته ضروری است – مانند ویژگی کش رفتن به بالا ، برچسب پیوند جدید فقط برای حسابهای تأیید شده یا حسابهای دارای بیش از 10 هزار دنبال کننده در دسترس خواهد بود. (حداقل فعلا.)

افزودن پیوندها به عنوان یک برچسب برای خلاقیت اینستاگرام منطقی است ، زیرا بسیاری از ویژگی های دیگر آن در حال حاضر به صورت برچسب (از جمله نظرسنجی ها ، س questionsالات و برچسب های مکان) در دسترس هستند.

برای بررسی نحوه استفاده تیم های رسانه های اجتماعی از برچسب پیوند جدید ، با تیم اجتماعی HubSpot صحبت کردم. بیایید در ادامه به توصیه آنها بپردازیم.

نحوه آماده سازی تیم های رسانه های اجتماعی HubSpot

من با کلسی یامادا ، مدیر بازاریابی کمپین های رسانه های اجتماعی در HubSpot صحبت کردم ، تا بدانم که چگونه تیم برای مبادله پیوند برچسب ها آماده شده است.

یامادا به من گفت: “بزرگترین توصیه من این است که برای برچسب برنامه ریزی کنم تا فضا را اشغال کند. ویژگی کش رفتن به بالا به شما امکان می دهد پیوندی را وارد کنید بدون اینکه بخشی از خلاقیت باشد ، اما [the link sticker] در واقع به برخی از املاک روی صفحه نیاز دارد. “

هنگام افزودن برچسب ، به این فکر کنید که چگونه می تواند با زیبایی پست مطابقت داشته باشد. اگر داستانهای شما همه از یک موضوع بصری پیروی می کنند ، طراحی برچسب خود را متناسب با آن موضوع در نظر بگیرید.

یامادا می افزاید: “من همچنین فکر می کنم در برچسب پیوند محدودیت کاراکتری وجود دارد ، بنابراین آماده ایجاد پیوندهای بیهوده سفارشی باشید ، یا کاملاً مشخص کنید که پیوند به کجا می رود – به عنوان مثال ، برای اعلام محصول ، ما قصد داریم از بیت استفاده کنیم .ly ، اما از آنجا که روی برچسب به عنوان پیوند bit.ly نشان داده شد ، تصمیم گرفتیم فقط از hubspot.com/new استفاده کنیم تا معتبرتر به نظر برسد. “

در مرحله بعد، بیایید به چند روش برتر اضافی که مارک‌ها می‌توانند از آن پیروی کنند، بپردازیم، زیرا برچسب پیوند را در داستان‌های خود وارد می‌کنند.

چگونه مارک ها می توانند حرکت کنند

برچسب پیوند مانند ویژگی کش رفتن به بالا ، مارک ها را قادر می سازد تا صفحات محصول جدید ، رویدادهای آینده یا صفحه اصلی شرکت را تبلیغ کنند.

اما از این لینک ها باید کم استفاده کرد. اگر هر داستانی که منتشر می کنید دارای پیوندی باشد تا دنبال کننده ها را به جای دیگری ببرید ، پیروان شما از کلیک کردن خسته می شوند.

علاوه بر این، شما می خواهید پیوند شما تا حد امکان با محتوا مرتبط باشد. اگر در مورد اعلامیه محصول آینده پست می‌کنید، به صفحه اصلی خود پیوند ندهید – دنبال‌کنندگان را مستقیماً به صفحه فرود محصول ببرید.

در اینجا چند اقدام دیگر وجود دارد که می توانید فالوورها را تشویق کنید تا با برچسب پیوند انجام دهند:

  • ترافیک را به سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود هدایت کنیدبه به عنوان مثال ، ممکن است یک کلیپ کوتاه از یک ویدئوی مارکدار YouTube ارسال کنید و پیوند کامل ویدیو را در آن قرار دهید.
  • ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید با ارسال مطالب مربوط به پست وبلاگ ، با پیوند به مقاله کامل.
  • معاملات تبلیغاتی را مستقیماً از طریق اینستاگرام ایجاد کنیدبه پیروان را تشویق کنید تا روی پیوند استوری کلیک کنند تا 10 درصد تخفیف بگیرید ، هدیه بگیرید و غیره. این می تواند به افزایش تعامل در اینستاگرام و افزایش فروش کمک کند.

در اینجا چند مثال هوشمندانه از نحوه استفاده برندها از برچسب پیوند جدید آورده شده است.

1. آشیا

ASHYA، یک برند کیف و چمدان مستقر در شهر نیویورک، یک پست استوری اخیر ایجاد کرد که کیف جدید پاییزی این شرکت را برجسته کرد.

طراحی پست برای جلب توجه محصول جدید مینیمالیستی است – و برای اطمینان از عدم تمرکز کاربران ، برچسب پیوند ASHYA (که مستقیماً به صفحه محصول پیوند می یابد) خاکستری و سفید است و به خوبی در پس زمینه ترکیب می شود.

2. Lil ‘Libros®

Lil’ Libros®، یک کتابفروشی که کتابهای تصویری دوزبانه شایان ستایش را برای کودکان می فروشد، یک پست داستانی ایجاد کرد تا امضای کتاب آینده را برجسته کند. در این پست از ترکیبی از رنگ های قهوه ای ، مشکی و سفید استفاده شده است – و برچسب پیوند ، که به رنگ آبی رنگی طراحی شده است ، کاملاً با موضوع پست متناسب است.

علاوه بر این ، Lil ‘Libros® با افزودن متن با پیکان “پیوند کلیک” که کاربران را مستقیماً به برچسب نشان می دهد ، برچسب را جلب کرد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید پست خود را به طور مشابه در اطراف استیکر طراحی کنید تا به دنبال کنندگان دقیقاً آنچه را که از آنها می خواهید نشان دهید.

3. تو در تو

مغازه دکوراسیون خانه مستقر در بوستون Neatly Nested دارای تم تمیز و پیچیده ای در پست های اینستاگرام خود است. در پست زیر نشان داده شده است ، تیم از رنگ های خنثی و قهوه ای برای برجسته کردن مجموعه جدید پاییزی خود استفاده می کند. برچسب در پایین همان رنگ پس زمینه است و در زیر عکس قرار می گیرد تا مطمئن شوید هیچ چیز از آن کم نمی کند.

و آنجا شما آن را دارید! شما در راه استفاده از برچسب پیوند مانند یک حرفه ای هستید. به خاطر داشته باشید – درست مانند هر چیزی که مربوط به رسانه های اجتماعی است ، شما می خواهید بیش از هر چیزی بهترین کار را برای مخاطبان خود انجام دهید.

هنگام آزمایش برچسب پیوند ، پیگیری کنید که کدام نوع پیوندها بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند. با گذشت زمان ، می توانید استراتژی خود را برای جلب رضایت بیشتر مخاطبان تکرار کنید. پیوند مبارک!

دعوت جدید برای اقدام