مقررات زندگی، مرگ و رانندگی

هرچند اکثریت جمعیت جهان در سمت راست رانندگی می کنند، مردم در بیش از 70 کشور عمدتا انگلیسی لهجه به سمت چپ رانندگی می کنند. 8. تصمیم کلیدی اکثریت. عمده سنسورهای ضربه ای کیسه های هوا بوسیله کمپانی لانکا هارنس ایجاد می شوند. TRW او‌لین کیسه هوای گازدار را در سال 1994 ساخت کرد، حساس سنسورها و کیسه‌های کلیدی نیروی ناچیز باد خیلی زود پس از آن همگانی شدند. سیگنال‌های حسگرهای گوناگون به واحد در اختیار گرفتن کیسه هوا وارد می‌گردد که از بر روی آن ها زاویه برخورد، شدت یا این که نیروی تصادف را به ملازم سایر متغیرها انتخاب می‌کند. در سال 2009، تویوتا اولین کیسه هوای مرکزی صندلی عقب را ایجاد کرد که برای کاهش شدت صدمات ثانویه به سرنشینان عقب در تصادفات جانبی طراحی شده بود. به طور معمول، تصمیم به بازکردن کیسه هوا در تصادف از جلو دربین 15 تا 30 میلی‌ثانیه پس از آغاز تصادف گرفته می‌گردد و هر دو کیسه هوای راننده و سرنشین تقریباً در عرض 60 تا 80 میلی‌ثانیه پس از او‌لین لحظه تماس اتومبیل تماماً مالامال می‌شوند. سوخت در درحال حاضر سوختن گاز بی اثری تولید می نماید که به سرعت کیسه هوا را در حدود 20 تا 30 میلی ثانیه باد می کند. زمانی که آستانه ضروری به دست آمد یا از آن فراتر رفت، واحد در دست گرفتن کیسه هوا احتراق یک پیشرانه ژنراتور گاز را برای باد نمودن سرعت بالا کیسه پارچه ای شروع می کند. مقررات بین‌المللی به جای مبتنی بر فناوری مبتنی بر عملکرد هستند، بنابراین آستانه گشوده شدن کیسه هوا تابعی از طراحی کلی ماشین است. کیسه‌های هوا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در تصادفات از جلو و نزدیک از جلو، شدیدتر از آستانه انتخاب شده بوسیله مقررات حاکم بر ایجاد خودرو در بازار خاصی که وسیله نقلیه به جهت آن در حیث گرفته شده است، باز شوند: مقررات ایالات متحده مستلزم استقرار در تصادفات حداقل مهم کاهش شتاب 23 کیلومتری است. / ساعت (14 مایل در ساعت) بازخورد دارای مانع، یا این که به طور مشابه، عکس العمل حیاتی خودروی بوستان شده اهمیت اندازه شبیه در تمام جلوی هر وسیله نقلیه اصلی سرعتی حدود دو برابر سرعت. برخلاف آزمون تصادف در موانع، تصادفات در دنیای واقعی معمولاً در زوایایی غیر از مستقیماً در جلوی وسیله نقلیه رخ ارائه می کنند و نیروهای تصادف معمولاً به طور متساوی در جلوی ماشین توزیع نمی‌شوند. کیسه هوای زانو برای کاهش زخم پا طراحی شده است. چنانچه کیسه هوا خیلی دیر یا این که خیلی آهسته باز شود، ممکن میباشد خطر آسیب سرنشین در اثر تماس حیاتی کیسه هوا ارتقا یابد. یک کیسه هوا می بایست به سرعت باد شود تا وقتی که سرنشین جلویی به مرحله بیرونی خویش برسد، تماماً باد شود. از 1 ژانویه 2017، تمام اتومبیلهای ساخته شده یا این که وارد شده در کلمبیا باید اهمیت دو کیسه هوا در جلو باشند. اگر شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در مورد اینجا لطفا از تارنما ما دیدن کنید.