نحوه ایجاد صفحات فرود برای املاک و مستغلات [+Examples]

وقتی مردم به دنبال خرید یا اجاره خانه جدید هستند ، اولین کاری که انجام می دهند چیست؟ درست است ، آنها آنلاین می شوند.

در حقیقت ، 51 درصد جستجوهای خانگی از طریق اینترنت شروع می شود. مردم در وب سایت های Zillow ، Apartments.com ، Redfin و املاک محلی جستجو می کنند.

علاوه بر این ، مردم هنگامی که می خواهند برای خانه خود ارزش قائل شوند یا درباره بازار املاک بیشتر بدانند به اینترنت مراجعه می کنند.

همه اینها برای این است که بگوییم وقتی زمان ایجاد سرنخ در صنعت املاک فرا می رسد ، ارسال پست آنلاین و ایجاد صفحه فرود اولین قدم است.

در این پست ، ما نحوه ایجاد صفحه فرود برای املاک و بررسی نمونه صفحات فرود املاک و مستغلات را مورد بحث قرار می دهیم.

منبع رایگان: قالب استراتژی املاک

1. نوع صفحه فرود مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

قبل از شروع کار ، مهم است که انواع مختلف صفحات فرود املاک را بشناسید.

سه نوع اصلی عبارتند از:

  • ارزش گذاری خانه: این نوع صفحه فرود به کاربران امکان می دهد آدرس خود را تایپ کرده و سریع بدانند که خانه آنها چقدر ارزش دارد.
  • خرید و فروش وب سایت: این وب سایت ها جایی هستند که خریداران و فروشندگان برای قرار دادن لیست ها به صورت آنلاین ، از جمله Zillow یا Redfin ، مراجعه می کنند.
  • محتوای رایگان: این صفحه فرود معمولاً برای کسانی است که می خواهند در صنعت املاک شروع به کار کنند یا در مراحل اولیه خرید/فروش هستند. می توانید محتوای رایگان را در یک صفحه فرود قرار دهید تا راهنمای دریافت پیشنهاد را دریافت کنید تا وقتی زمان خرید یا فروش فرا رسید ، آنها به فکر شما باشند.

بسته به نوع صفحه فرود مورد نیاز شما ، فرایند و طراحی کمی متفاوت خواهد بود.

2. از یک فرم ضبط سرب ساده و عملکرد جستجو استفاده کنید.

هنگام ایجاد یک صفحه فرود برای املاک و مستغلات ، هدف این است که از طریق یک فرم ضبط سرب اطلاعات درخواست کنید (خواه نام ، ایمیل یا شماره تلفن باشد). اولین قدم برای انجام این کار این است که قابلیت جستجوی ساده ای را داشته باشید که در طراحی و خرید شما برای خانه یا ارزش گذاری خانه پیشرو و مرکزیت دارد.

اگر در حال ایجاد یک صفحه فرود برای محتوای رایگان هستید ، نیازی به یک عملکرد جستجو ندارید ، بلکه به یک فرم ضبط سرب نیاز دارید که ساده و آسان برای استفاده باشد (این نیز باید بخش بزرگی از طراحی شما باشد که آسان است) دیدن).

سادگی عملکرد جستجو یا فرم ضبط سرب باعث می شود که فراخوان شما برای اقدام (CTA) برجسته شود و افراد را در سایت شما جستجو کند.

با Zillow ، صفحه اصلی عملکرد جستجوی ساده ای دارد تا خریداران خانه بتوانند خانه هایی را در منطقه خاصی جستجو کنند. این باعث می شود سایت تمیز بماند و مستقیماً به نقطه اصلی برسد – بدون هیچ گونه مزاحمتی.

صفحات فرود املاک: zillow

3. همیشه به مهار جذابیت توجه کنید.

همه می دانند که هنگام خرید یا فروش خانه ، جذابیت مهمی اهمیت دارد. همین امر در مورد صفحه فرود شما نیز صادق است. از تصاویر واضح و واضح استفاده کنید که خریداران خانه را ترغیب می کند زندگی جدید خود را در خانه ای که می فروشید تصور کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، خریداران به احتمال زیاد تبدیل می کنند.

طراحی بصری صفحه فرود شما حتی از بیشتر صفحات فرود مهمتر است. اگر مردم از طراحی صفحه فرود استقبال نکنند ، ممکن است حتی خانه را دوست نداشته باشند زیرا نمی توانند طراحی وب ضعیف گذشته را ببینند.

4. یک نسخه صادقانه بنویسید.

نسخه ای که برای هر خانه می نویسید باید صادق باشد. شما می خواهید اطلاعات دقیق را درج کرده و از صفت های توصیفی استفاده کنید که تصویری برای خریداران آینده ایجاد کند. اما زینت ندهید.

وقتی مردم از خانه شما دیدن می کنند ، متوجه می شوند چه چیزی حقیقت دارد و چه چیزی حقیقت ندارد. اگر در نسخه خود صادق نیستید ، مردم نمی خواهند با شما کار کنند زیرا نمی توانند به شما اعتماد کنند. شما باید از یک کپی کوتاه کوتاه و دقیق استفاده کنید.

خرید یا فروش خانه یک تصمیم مهم مالی و زندگی است. اعتماد بین شما و مشتریان احتمالی شما بسیار مهم است.

5. شامل توصیفات.

اگرچه بیشتر تلاش های خرید خانه به صورت آنلاین آغاز می شود ، اما اکثر افراد از طریق مراجعه به مشاوران املاک را استخدام می کنند. در واقع ، 42 of از فروشندگانی که از نمایندگان املاک استفاده می کنند ، این نمایندگان را از طریق مراجعات می یابند و 82 of از کل معاملات املاک و مستغلات از طریق ارجاع انجام می شود. این بدان معناست که توصیه ها و نظرات مشتریان بسیار مهم است. در صفحه فرود خود ، توصیفات را وارد کنید تا بازدیدکنندگان بدانند می توانند به شما اعتماد کنند.

ایده بسیار خوبی است که توصیه نامه ها را در نزدیکی CTA خود قرار دهید ، بنابراین به افراد انگیزه می دهد روی فرم شما کلیک کنند.

همچنین می توانید نشان ها یا جوایزی را در صفحات فرود خود قرار دهید تا حس حرفه ای بودن و اعتبار را القا کنید.

6. مزایای پیشنهاد خود را برجسته کنید.

بسته به نوع صفحه فرود ، ممکن است لازم باشد مزایای پیشنهاد محتوای خود را برجسته کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک ماشین حساب ارزیابی خانه دارید ، مهم است که یک کپی بنویسید که تأکید می کند چرا این امر به فروشنده در این فرآیند قدرت بیشتری می بخشد. یا اگر یک چک لیست یا کتاب الکترونیکی رایگان هدیه می دهید ، توضیح دهید که چگونه در روند خرید یا فروش به مردم کمک می کند.

اینگونه است که ارزش خود را با سرنخ های خود درمیان می گذارید ، که آنها را ترغیب به تبدیل می کند.

7. شخصی باشید.

هدف صفحه فرود شما مهم است. اگر صفحه ارزیابی خانه ، خرید/فروش یا صفحه پیشنهاد محتوا باشد ، صفحه فرود شما متفاوت به نظر می رسد. نکته ایجاد یک صفحه فرود ایجاد یک تجربه شخصی برای کسانی است که به پیشنهادات خاصی علاقه مند هستند.

به همین دلیل صفحات فرود با وب سایت روزانه شما متفاوت است. این صفحات مشتریان را بر روی مسیر مورد نظر خود متمرکز می کند: جستجوی خانه ، تماس با نمایندگی و غیره.

علاوه بر این ، طراحی صفحه فرود شما باید به تجربه بیننده شخصی شود. این بدان معناست که صفحه شما باید برای تجربه موبایل ، رایانه لوحی و رومیزی بهینه شود. همچنین ممکن است برنامه ای داشته باشید که به بازدیدکنندگان شما کمک کند هر زمان که به دنبال خانه هستند ، بازگردند.

بهترین صفحات فرود املاک

1. صفحه فرود Redfin Home Valuation

در مورد یک صفحه فرود ساده صحبت کنید. این یک صفحه فرود بدون ارزش و ارزش گذاری خانه است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد برآورد زمان واقعی از ارزش خانه خود را دریافت کنند.

این صفحه فرود مثال خوبی از ساده بودن ، استفاده از متن کوتاه و پرانرژی و گرافیک جذاب برای جلب توجه به CTA ساده ورود آدرس خانه است.

صفحات فرود املاک: redfin

2. گروه املاک هیل

این یک مثال عالی از صفحه فرود جستجوی خانگی یک گروه واقعی است. اول ، بر جذابیت خواص املاک و مناطقی که خانه ها را در آن می فروشد تمرکز می کند. سپس ، شامل جستجوی ملکی ساده است که می توانید مکان ، ملزومات تختخواب و حمام و غیره را شامل شود.

صفحات فرود املاک: گروه املاک تپه

3. گروه H. Williams

این نمونه صفحه فرود املاک با پیشنهاد محتوا است. این مسکن دارای یک فرم ضبط سرب ساده است که بازدیدکنندگان را به دانلود راهنمای اسکندریه ترغیب می کند. این یک پیشنهاد محتوا عالی است زیرا افرادی که به دنبال راهنمای منطقه هستند به احتمال زیاد به آنجا نقل مکان می کنند و ممکن است با او تماس بگیرند تا مسکن آنها باشد.

علاوه بر این ، این صفحه عالی است زیرا تمام تمرکز روی فرم ضبط ساده است. طراحی براق و ساده ، دارای لوگو ، تصویر ، تیتر و فرم ضبط است. خودشه. به همین دلیل این صفحه فرود کار می کند.

صفحات فرود املاک و مستغلات: گروه H ویلیامز

ایجاد صفحه فرود املاک برای بازاریابی لیست ها یا پیشنهادات شما بسیار مهم است. به همین دلیل ایجاد صفحه فرود که بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل می کند بسیار مهم است.

دعوت به اقدام جدید