نحوه ایجاد نکات برجسته در استوری اینستاگرام [+Engage Your Audience]

آیا می دانستید که ⅓ از پربیننده ترین استوری های اینستاگرام مربوط به مشاغل است؟ مشتریان می خواهند ببینند مشاغل در مورد “Stories” چه چیزی ارسال می کنند ، اما همانطور که احتمالاً می دانید ، آنها فقط برای 24 ساعت قابل مشاهده هستند.

اما اگر مخاطبان شما بخواهند آن داستانها را ذخیره کرده و بعداً به آنها مراجعه کنند (چه برای پیوند و چه برای ارجاع به چیزی) ، چه؟ به همین دلیل است که اینستاگرام چندین سال پیش ویژگی “Highlights” را اضافه کرد.

با استفاده از این ابزار ، مارک ها می توانند Stories را ذخیره کنند تا مشتریان بتوانند هر زمان که بخواهند به طور نامحدود به آنها نگاه کنند.

در این پست ، شما را با نحوه ایجاد یک برجسته در استوری اینستاگرام آشنا می کنیم ، و سپس نکات تخصصی در مورد نحوه استفاده از این ویژگی برای جذب مخاطب را بررسی می کنیم.

برای دسترسی به نکات و الگوهای رایگان اینستاگرام یک ماهه اینجا را کلیک کنید.

1. روی علامت بعلاوه نمایه خود ضربه بزنید.

اولین قدم برای ایجاد یک برجسته اینستاگرام این است که در نمایه خود روی علامت بعلاوه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

نکات برجسته استوری اینستاگرام

2. Story Highlight را انتخاب کنید

سپس ، باید “Story Highlight” را انتخاب کنید.

نکات برجسته استوری اینستاگرام

3. داستانی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

در این مرحله ، وقت آن است که داستانهایی را که می خواهید در برجسته ترین آنها ذخیره کنید انتخاب کنید. می توانید یک یا چند مورد را انتخاب کنید. سپس ، “بعدی” را فشار دهید.

نکات برجسته استوری اینستاگرام

4. یک عکس روی جلد انتخاب کنید و نامی را برای برجسته خود اضافه کنید.

در نهایت ، شما یک عکس روی جلد را انتخاب کرده و سپس نامی را برای برجسته خود اضافه می کنید. سپس ، روی “افزودن” کلیک کنید. برای افزودن داستانهای بیشتر در طول زمان ، می توانید بر روی برجسته ضربه بزنید و نگه دارید و سپس “ویرایش هایلایت” را انتخاب کنید.

با گذشت زمان و تمایل به تغییر ترتیب یا بایگانی موارد برجسته استوری اینستاگرام ، می توانید “ویرایش برجسته” را انتخاب کرده و سپس داستانی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید. سپس ، می توانید بر روی “ویرایش برجسته” کلیک کنید ، به بایگانی استوری Instagram خود بروید و پست را دوباره انتخاب کنید. اکنون این پست دوباره اضافه می شود و در جلوی موضوع برجسته شما قرار می گیرد.

نکات برجسته استوری اینستاگرام

پس از گذراندن این مراحل ، قسمت برجسته استوری اینستاگرام شما در نمایه شما قابل مشاهده خواهد بود. اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که از چه عکسی باید برای جلد/نماد برجسته خود استفاده کنید. بیایید در زیر شیرجه بزنیم.

جلد برجسته استوری اینستاگرام

آخرین مرحله برای افزودن هایلایت انتخاب نام و تصویر/نماد است. از نظر بصری ، بهترین کار ایجاد آیکون هایی است که با هم مطابقت دارند. به عنوان مثال ، حساب اینستاگرام HubSpot Academy از نمادهای مشابه برای موارد برجسته خود استفاده می کند.

همانطور که مشاهده می کنید ، نمادها از قالب خاصی پیروی می کنند ، از نظر بصری جذاب هستند و با موضوع بقیه فید مطابقت دارند.

داستان اینستاگرام نمادها را برجسته می کند

قبل از ایجاد نکات برجسته خود در برنامه ، مهم است که نام را انتخاب کرده و نمادهای مورد نظر خود را طراحی کنید.

هنگام طراحی آیکون ها ، از ابعاد مربع استفاده خواهید کرد. در واقع از نظر اندازه بسیار شبیه به اندازه عکس پروفایل است. اطمینان حاصل کنید که نمادهای شما دارای نسبت تصویر 1: 1 بوده و از ابعادی مانند 2000 2000 2000 پیکسل استفاده می کنند.

اکنون که می دانید چگونه یک استوری اینستاگرام را برجسته کنید ، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین شیوه ها چیست. بیایید برخی از بهترین روش هایی که می توانید از این ویژگی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید را مرور کنیم.

1. محصولات خود را تبلیغ کنید.

با برجسته سازی های اینستاگرام ، می توانید محصولات پرفروش خود را تبلیغ کنید. شاید شما نمادی را طراحی کنید که شبیه محصول شما باشد و سپس نام محصول خود را بر آن بگذارید. در آن برجسته ، می توانید نظرات مربوط به محصولات خاص ، عکس ها ، ویژگی ها ، مزایا و موارد دیگر را نشان دهید.

جنی کیم ، یکی از مدیران بازاریابی در HubSpot ، می گوید: “نکات برجسته خود را در موضوعاتی که بیشترین ارتباط را با موضوعات مخاطبان شما دارد ، مورد بررسی قرار دهید تا نمای کلی از آنچه که مارک اجتماعی شما ارائه می دهد ارائه شود! نکات برجسته به عنوان یک مجموعه کوچک یا آرشیو برای گذشته شما عمل می کند. داستانها ، بنابراین این یک راه عالی برای نمایش محتوای گذشته شما به نحوی است که برای مخاطبان مفید باشد ، زیرا آنها در مورد مارک شما بیشتر می آموزند. “

این یک راه عالی برای جذب مخاطبان در اینستاگرام و افزایش شانس خریداران از شما است.

2. پست های وبلاگ را اضافه کنید.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق نکات برجسته ، ارسال مطالب جذاب است که دنبال کنندگان شما می خواهند به آن بازگردند.

به عنوان مثال ، می توانید پیوندهای پست وبلاگ را اضافه کرده و جدیدترین و مرتبط ترین مطالب را در قسمت برجسته ذخیره کنید. این به مخاطبان شما کمک می کند تا به راحتی بتوانند به پست های برتر وبلاگ شما دسترسی پیدا کنند ، حتی اگر آنها پست ها را بعد از اینکه آنها را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده اید ، می خوانند.

3. نمایش مصاحبه ها.

یک راه عالی دیگر برای برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق نکات برجسته ، ارسال مصاحبه با کارکنان ، رهبری یا مشتریان است. یا اگر محتوای مصاحبه را در وبلاگ های خود ارسال می کنید ، می توانید از آن مصاحبه ها فیلم بگیرید و آنها را در برجسته ترین مصاحبه های خود ذخیره کنید. این مجموعه شما را به نمایش می گذارد و به آموزش مخاطبان کمک می کند.

محتوای مصاحبه معمولاً بسیار جذاب است زیرا در عین آموزنده بودن جالب است. در پشت صحنه به نحوه انجام کارهایی که دیگران انجام می دهند می پردازد.

4. فاش کردن تصاویر پشت صحنه.

صحبت از پشت صحنه ، یکی از بهترین انواع محتوا برای ارسال در موارد برجسته ، فیلم BTS است. چه یک فرد تجاری و چه یک شرکت باشید ، نمایش تصاویر پشت صحنه راهی سرگرم کننده برای مشتریان است تا ببینند چگونه کار خود را انجام می دهید. می توانید تصاویر پشت صحنه تولید محصول یا کمپین تبلیغاتی عکاسی را در پشت صحنه نمایش دهید.

این نوع فیلم جذاب است و به مخاطبان شما کمک می کند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند. با ذخیره این فیلم در نکات برجسته خود ، تعامل را افزایش می دهید و امیدوارم بینندگان علاقه مند و بلندمدتی را توسعه دهید که به دنبال موارد بیشتر هستند.

5. شامل رویدادها.

وقتی نوبت به تبلیغ رویدادها می رسد ، ذخیره اطلاعات در موارد برجسته اینستاگرام شما راهی عالی برای اطمینان از این است که مشتریان و پیروان همه اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار دارند.

این به افرادی که در رویداد شما حضور دارند (زیرا آنها می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر به این برجسته بازگردند) و معرفی رویداد به کسانی که در مورد آن نشنیده اند (در صورتی که افراد به نمایه شما نگاه می کنند ، کمک می کند) ببینید رویدادی دارید)

6. پیوندها را ذخیره کنید.

مطمئناً یکی از راههای برتر برای جذب فالوورها برای خرید محصولات از شما در رسانه های اجتماعی ، افزودن پیوندها به صفحات رسانه های اجتماعی است. اگر شما یک فرد تأثیرگذار یا شرکت هستید ، می توانید این پیوندهای مورد درخواست را در یک برجسته ذخیره کنید. این امر باعث می شود کاربران بتوانند محصولی را از شما پیدا کرده و آن را خریداری کنند.

7. فرهنگ خود را به نمایش بگذارید.

موارد برجسته اینستاگرام می تواند برای نمایش فیلم های سرگرم کننده و هیجان انگیز استفاده شود که نشان می دهد فرهنگ شرکت شما چگونه است. شاید شما کسی را در تیم فرهنگی خود داشته باشید که از رویدادهای تقویت روحیه فیلم بگیرد.

یا شاید شما یک سری تصاحب مانند HubSpot را در حساب Instagram HubSpot Life خود شروع کنید. با این ویژگی برجسته ، ما هر روز مخاطبان خود را با تصاحب کارکنان مختلف درگیر می کنیم. این کارمند اساسا “یک روز در زندگی” را در Stories آن روز ارسال می کند و شما می توانید آن ها را در مواردی که افراد در حال تحقیق درباره فرهنگ شرکت شما هستند بررسی کنید.

8. به سوالات متداول پاسخ دهید.

هنگامی که کاربران س questionsالی دارند ، به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند. یک راه عالی برای تعامل با این مشتریان ، برجسته کردن سوالات متداول است که در آن شما در مورد همه سوالات اصلی که کاربران می پرسند بحث می کنید.

9. شامل نظرات و توصیفات.

همه ما می دانیم که مردم محصولاتی را خریداری می کنند که دارای نظرات و توصیفات عالی هستند. در واقع ، این یکی از عناصر اصلی است که بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد. به همین دلیل ایده خوبی است که آن دسته از کاربرانی را که در مورد محصول شما تحقیق می کنند با مشاهده رسانه های اجتماعی با برجسته “بررسی ها و توصیفات” درگیر کنید.

10. نکات/ترفندها را بیان کنید.

آموزش مخاطبان یکی از بهترین راه ها برای ارائه ارزش در رسانه های اجتماعی است. برای ادامه آموزش و تعامل با مخاطبان خود در اینستاگرام ، نکات و ترفندهای خود را برجسته نگه دارید.

11. نمایش فروش و تخفیف.

چگونه می توانید از فروش و تخفیف های فعلی مطلع شوید؟ یکی از راه های انجام این کار برجسته کردن استوری های اینستاگرام است. می توانید همه این اطلاعات را در یک برجسته ذخیره کنید تا مشتریان بدانند همیشه می توانند قبل از خرید این برجسته را بررسی کنند. باز هم ، این باعث می شود که کاربران به نمایه شما بازگردند و با محتوای شما درگیر شوند.

12. مطالعات موردی را نشان دهید.

بسته به محصول شما ، ممکن است افراد بخواهند مطالعات موردی را ببینند یا از مواردی برای محصول شما استفاده کنند. وقتی مشتریان احتمالی آنلاین می شوند و به رسانه های اجتماعی شما نگاه می کنند ، این ویژگی برجسته باعث می شود آنها کلیک کنند و ببینند دیگران چگونه از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند.

نکات برجسته داستان اینستاگرام یک راه عالی برای حفظ اطلاعات مهم است که به راحتی در رسانه های اجتماعی برای مخاطبان شما قابل دسترسی است. با استفاده از این ویژگی ، می توانید از Stories خود (یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام) به عنوان بخشی از استراتژی بلند مدت رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

30 روز اینستاگرام