نحوه ایجاد پیوند برای پرش به بخش خاصی از صفحه

هنگامی که بیشتر مردم به لینک‌ها فکر می‌کنند، به اتصال دو صفحه وب مختلف – مانند وبلاگ و صفحه فرود – به یکدیگر فکر می‌کنند. اما این تمام کاری نیست که هایپرلینک ها می توانند انجام دهند، آنها می توانند به بخش خاصی از یک صفحه نیز لینک دهند.

یک تاجر هیجان زده از یادگیری نحوه ایجاد پیوند به بخش خاصی از صفحه است

پس به یاد داشته باشید که واژه نامه واقعا جامعی را که در مورد شرایط صنعتی تهیه کرده اید، مخاطبانتان باید بدانند؟ اکنون، وقتی به چیزی که در جای دیگری در آن مقاله گفته‌اید اشاره می‌کنید، در واقع می‌توانید به آن پیوند دهید – این کار را برای مخاطبانتان آسان‌تر می‌کند که بفهمند درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. می خواهید ببینید منظورم چیست؟ فقط اینجا کلیک کنید.

اکنون دانلود کنید: 25 هک HTML و CSS [Free Guide]

خیلی باحاله، درسته؟ بهترین بخش در مورد همه اینها این است که انجام آن توسط خودتان بسیار آسان است، حتی اگر دانش گسترده HTML نداشته باشید. اگر HTML-speak گیج کننده است، فقط با مثال های دنیای واقعی زیر همراه باشید.

توجه: اگر مشتری HubSpot هستید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید

هایپرلینک HTML چیست؟

هایپرلینک یک پیوند قابل کلیک است که می تواند به هر عنصر HTML در یک صفحه وب، مانند یک تصویر یا متن، متصل شود. از این پیوندها می توان برای هدایت کاربران به صفحات دیگر در سایت شما، وب سایت های خارجی یا حتی بخش های خاصی از یک صفحه وب استفاده کرد.

هایپرلینک ها با استفاده از کد HTML که زبانی است که برای ساختار وب سایت شما استفاده می شود ایجاد می شود. استفاده استراتژیک از هایپرلینک ها می تواند به شما کمک کند تا با راهنمایی کاربران از طریق محتوای خود، تجربه کاربری را در وب سایت خود افزایش دهید و به آنها کمک کند اطلاعات مرتبط را کشف کنند.

لینک لنگر HTML چیست؟

همچنین به عنوان پیوند پرش شناخته می شود، لینک لنگر HTML پیوندی است که شما را به قسمت خاصی از یک صفحه وب می برد. پیوندهای لنگر مخصوصاً برای راهنمایی کاربران در یک صفحه طولانی مفید هستند. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از پیوندهای لنگر که به بخش‌های مختلف پست وبلاگ شما پیوند داده می‌شوند، فهرستی از مطالب را در بالای صفحه خود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند اطلاعات دقیق مورد نظر خود را پیدا کنند.

ایجاد یک پیوند خارجی هنگام استناد به اطلاعات از منبع دیگری بهترین روش است. این نه تنها اعتباری را در جایی که شایسته است به شما می دهد، بلکه به کاربران کمک می کند اطلاعات بیشتری در مورد موضوعی که در مورد آن مطالعه می کنند بیابند.

اجازه دادن به افراد برای “پرش” موثر به بخش خاصی از یک صفحه وب می تواند به رشد بهتر کسب و کار شما کمک کند و محتوای شما را برای بازدیدکنندگان سایت شما راحت تر کند – اما باید مطمئن شوید که همه کارها را درست انجام می دهید. در اینجا نحوه افزودن لینک های پرش به محتوای خود، مرحله به مرحله آورده شده است.

1. شی یا متنی را که می خواهید به آن پیوند دهید نام ببرید.

در یک سناریوی پیوند معمولی، هر چیزی که نیاز دارید به آن پیوند دهید، URL مخصوص به خود را دارد. با این حال، در این سناریو، شما به یک صفحه جدید با URL خاص خود پیوند نمی دهید – بنابراین باید یک نام برای مقصد پیوند ایجاد کنید.

من توصیه می کنم از کلمه یا عبارتی استفاده کنید که مقصد پیوند را توصیف کند. اگر از عبارتی استفاده می کنید، بین هر کلمه به جای فاصله، از زیرخط استفاده کنید، در غیر این صورت کد کار نمی کند.

مثال

فرض کنید می‌خواستیم به نمونه‌ای از شرکتی که از تبلیغات فیس‌بوک در یک پست استفاده می‌کند لینک دهیم. این چیزی است که من به عنوان نام شیء خود استفاده می کنم:

facebook_ads_example

اکنون، به مرحله بعدی بروید.

2. نامی را که انتخاب کرده‌اید انتخاب کنید و آن را در یک تگ پیوند لنگر HTML درج کنید.

به عبارت دیگر، قسمت قرمز تگ زیر را با نامی که در مرحله قبل انتخاب کردید جایگزین کنید:

INSERT_YOUR_OBJECT_NAME_HERE“>

مثال

 

<a id="https://blog.hubspot.com/marketing/facebook_ads_example">

3. آن تگ کامل باز را از بالا قبل از متن یا شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید قرار دهید و بعد از آن یک تگ بسته اضافه کنید.

انجام این کار مکان پیوند را تعیین می کند. اکنون کد شما باید به این صورت باشد:

شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید.

مثال

 

<a id="facebook_ads_example">This is the Facebook ad example I want to link to.</a>

4. پیوندی ایجاد کنید که شما را به آن متن یا شیء می برد.

اکنون، به قسمتی از پست بروید که می‌خواهید هایپرلینک در آن باشد. شما باید یک ویژگی href معمولی را اضافه کنید، که مقصد لینک را نشان می‌دهد. با این حال، در قسمتی که معمولاً URL را وارد می‌کنید، نماد پوند (#) و سپس نام شی‌ای که به آن پیوند می‌دهید را وارد می‌کنید. در اینجا به نظر می رسد:

<یک href=”https://blog.hubspot.com/marketing/#INSERT_YOUR_OBJECT_NAME_HERE“>برای دیدن محتوای زیر اینجا را کلیک کنید.الف>

مثال

 

<a rel="noopener" target="_blank" href="https://blog.hubspot.com/marketing/#facebook_ads_example">Click here to see an example of how a company uses Facebook ads.</a>

و پس از آن همه چیز آماده است – شما یک ابرپیوند عملکردی بین دو قطعه از محتوا در یک صفحه دارید. به همین سادگی.

چرا لینک های لنگر برای پرش به قسمت خاصی از صفحه ایجاد کنیم؟

حتی اگر ایجاد لینک های لنگر قبل از انتشار یک پست وبلاگ، چند مرحله دیگر را به فرآیند شما اضافه می کند، می تواند تأثیر زیادی بر تجربه کاربر بگذارد.

از پیوندهای لنگر می توان برای ایجاد ویژگی هایی مانند فهرست مطالب استفاده کرد که می تواند سازماندهی پست های طولانی وبلاگ را بهبود بخشد.

ایجاد پیوندهایی که شما را به قسمت خاصی از صفحه می برد، باعث می شود کاربران بتوانند در محتوای شما پیمایش کنند و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. بدون کمک لینک‌های لنگر، کاربران ممکن است برای مدت طولانی در صفحه پیمایش کنند، که می‌تواند منجر به پرش آنها شود.

در نهایت، مشتریان شما از محتوای قابل خواندن و خواندن قدردانی خواهند کرد و ممکن است به احتمال زیاد به سایت شما مراجعه کنند یا به دلیل آن خرید کنند.

لینک های لنگر را به راحتی ایجاد کنید

پیوند دادن به بخش خاصی از صفحه یک راه ساده برای کاربر محور کردن محتوای شما است. تنها در چند مرحله کوتاه، می توانید پیوندهای لنگر ایجاد کنید که پیمایش پست های طولانی وبلاگ را به یک تکه کیک تبدیل می کند.

(سلام، افراد کنجکاو از مقدمه! اینجا را کلیک کنید تا به جایی که کار را ترک کردید برگردید.)

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در جولای 2022 منتشر شد و برای تازگی، دقت و جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید