هر آنچه باید در مورد گردآوری داده های با کیفیت بالا بدانید

زمانی بود که جمع آوری داده ها کار سختی بود. بعداً ، ادغام داده ها یک چالش بود ، و سپس تمیز نگه داشتن آن تقریباً غیرممکن به نظر می رسید. امروزه همه این موارد نه تنها ممکن است بلکه ضروری است.

داده ها یک عامل کلیدی در هر جنبه ای از یک تجارت هستند ، از فروش ، بازاریابی و خدمات به مشتریان گرفته تا طراحی محصول ، امور مالی و موارد دیگر. داده های پردازش شده به اطلاعات تبدیل می شوند ، ارزشمندترین کالا برای هر شرکتی.

این بدان معناست که برای تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر داده ، باید داده های با کیفیت بالا برای تقویت کسب و کار خود داشته باشید. به همین دلیل نگهداری می شود کیفیت داده بسیار مهم است

اطمینان از کیفیت داده ها به این معنی است که پایگاه داده شما در طول مراحل چرخه عمر داده، دقیق، ایمن و سازگار است. داده های تمیز و با کیفیت بالا به کارآیی ، شفافیت و ثبات در سراسر تجارت تبدیل می شود.

در مورد HubSpot's Operations Hub Software بیشتر بدانید

استفاده هوشمند از داده های با کیفیت بالا

شاید یکی از رایج ترین انگیزه ها برای اطمینان از کیفیت داده ها شخصی سازی باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده ، 85 درصد از سازمان ها در سطح جهان ارتباطات به موقع و شخصی تری را در نتیجه بهبود کیفیت داده های خود تجربه کرده اند. در عین حال، 75 درصد از سازمان ها بر این باورند که داده های نادرست توانایی آنها را برای ارائه یک تجربه خوب برای مشتری تضعیف می کند.

کیفیت داده ها می تواند کارآیی عملیاتی ، رضایت مشتری و تصمیمات بازاریابی آگاهانه را تعیین کند. 52 درصد از سازمانها داده های با کیفیت بالا را برای افزایش کارایی و بهبود صرفه جویی در هزینه ها حفظ می کنند. شرکتی که در نگهداری پایگاه داده خود سرمایه گذاری می کند ، مزایای مستقیم را مشاهده می کند ، مانند:

  • هزینه های کمتر در بازاریابی ایمیلی: کاهش تعداد ایمیل های ارسال شده به کاربران غیرفعال و آدرس های ایمیل نامعتبر می تواند نرخ باز شدن ، تحویل و کاهش هزینه ها را در بسترهای بازاریابی ایمیل افزایش دهد.

  • فروش متقابل: هنگامی که اطلاعات مفصلی در مورد مشکلات مشتریان ، رفتارهای خرید و ترجیحات آنها وجود دارد ، این داده ها می تواند درهای بخشهای فروش را برای ارائه محصول یا خدمات اضافی به مشتری موجود باز کند.

  • پس انداز حسابداری: داشتن اطلاعات به روز مشتریان ، روند صورتحساب و کنترل اعتبار را دقیق تر و کارآمدتر می کند.

  • محصولات و خدمات شخصی سازی شده: یکپارچگی داده ها یک رویکرد وفادار به مشتری ارائه می دهد. اگر از داده ها به درستی استفاده شود، می تواند بینش ارزشمندی را برای شرکت ها فراهم کند تا مشتریان را درک کنند، از جمله اینکه آنها از محصولات و خدمات شما چه انتظاری دارند.

شرکت هایی با داده های با کیفیت و قابلیت تجزیه و تحلیل پیشرفته در چند سال گذشته برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود کسب کرده اند. طبق گفته Bain & Company ، این شرکت ها دو برابر بیشتر در ربع برتر عملکرد مالی در صنایع خود قرار دارند. آنها همچنین سریعتر تصمیم می گیرند و اجرا می کنند.

چگونه می توان یک پایگاه داده با کیفیت بالا را حفظ کرد

سازمان‌ها در سرتاسر جهان به طور فزاینده‌ای به راه‌حل‌های SaaS برای مدیریت داده‌های خود و افزایش کیفیت آن تکیه می‌کنند و تشخیص می‌دهند که داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها منبع کلیدی فرصت‌ها در سال‌های آینده را فراهم خواهند کرد. فوری ترین خدماتی که این سازمانها برای مدیریت داده های خود نیاز دارند عبارتند از:

  • حذف موارد تکراری: به طور معمول، داده ها از منابع متعددی مانند فرم های وب، ایمیل ها و سرنخ های بازاریابی می آیند. علاوه بر این، در موارد خاص، مخاطبین توسط بخش های مختلف یا چندین نماینده در همان بخش ایجاد می شوند. این عوامل امکان داشتن تماس های تکراری را افزایش می دهد، به این معنی که خدمات ایمیل می تواند ناکارآمد شود و هزینه های غیرضروری ایجاد کند. علاوه بر این، اطلاعات موجود در CRM یا میز کمک شما ممکن است گیج کننده یا نادرست باشد.

  • به حداقل رساندن خطاهای انسانی: خطای انسانی یکی از رایج ترین راه های از دست دادن اطلاعات است. یک شماره تلفن اشتباه ، یک غلط املایی یا غلط املایی حتی می تواند شما را از دست بدهد. شما می توانید با خودکار کردن وظایف مدیریت داده های ضروری، شانس خطای انسانی را به حداقل برسانید.

  • به روز رسانی داده ها در زمان واقعی: ماندن در بالای به روز رسانی داده ها هرگز آسان نیست. به‌روزرسانی خودکار داده‌ها در ابزارهای SaaS به این معنی است که همه تیم‌ها آخرین و دقیق‌ترین داده‌ها را در ابزارهای خود بدون نیاز به به‌روزرسانی دستی یا واردات و صادرات دریافت می‌کنند.

دعوت جدید برای اقدام