ویژگیهای GPS خودرو – امنیت خودرو و موتور سیکلت – ردیاب خودرو ویگو

این مدل از ردیاب می تواند بر روی انواع خودروها و همچنین موتورسیکلت ها نصب گردد و دارای امکانات زیادی برای امنیت خودرو و موتور سیکلت می باشد.ردیاب خودرو ویگو مرکز فروش انواع ردیاب های مختلف و متنوع و همینطور ردیاب های خودرو می باشد و می تواند برای خرید این محصولات شما را راهنمایی کنند. این وسیله در بخشهای مختلف خودرو از جمله درب، سقف، داخل داشبورد و محلهای دیگر قرار میگیرد.

بعد از نصب میکروفن و بلندگوی ردیاب، با ارسال پیامک به شماره ذخیره شده در ردیاب، دستگاه به صورت اتوماتیک با شما تماس میگیرد. دریافت موقعیت دقیق از طریق سخت افزار gps انجام میگیرد . ردیاب خودرو اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی و جغرافیایی را با استفاده از ماژول GPS در اختیار سامانه مدیریت ناوگان قرار میدهد. برای اینکه بدانیم مسدود کننده GPS خودرو چگونه کار می کند ابتدا می بایست ماشین خود را روشن کرده و سپس این دستگاه را درون شارژر فندکی قرار دهید . مسئله دیگری که در خرید gps خودرو مهم است ، داشتن اطلاعات در مورد قیمت gps ماشین می باشد .

ضمن اینکه ردیاب امکانات دیگری از جمله هشدار سرعت غیرمجاز،هشدار دزدیدن باطری خودرو، خاموش کردن خودرو از راه دور،هشدار ورود و خروج ازمحدوده ی تعیین شده و… جدای از سپر، داخل کاپوت نیز محل مناسبی برای مخفی کردن ردیاب است. ردیابها وسایل الکترونیکی کوچکی هستند که با یک عدد سیم کارت فعال شده و به کمک آن میتوانید از محل خودرو خود آگاه شوید. اساساً در تعاریف راهنمای ردیاب خودرو ، نقطه شروع طراحی و توسعه ردیاب های GPS خودرو کمک به افراد در مدیریت وسایل نقلیه ، تعیین محل و پرس و جو از محل وسایل نقلیه و انجام ردیابی ضد سرقت است.

پس از آن شما میتوانید ۱۰۰۰۰ وسیله نقلیه را با همان یک اکانت، ردیابی و مدیریت نمایید. پس از نصب نرم افزار که برروی گوشی های اندروید و آیفون نصب میشود، می توانید تمامی وسایل نقلیه خود را به صورت متمرکز مدیریت نمایید. بدین صورت امکان شنود صدای محیط تا فاصله ۵ متری را برای شما فراهم میشود. این ردیاب قابلیتهای بسیار زیادی دارد و برای موارد مختلفی به کار برده میشود. روشهای مختلفی برای تامین امنیت خودرو وجود دارد اما یکی از به روزترین و مهمترین آنها خرید ردیاب ماشین و موتورسیکلت است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد %link1% لطفا از صفحه ما بخواهید.