پادکست های برتر تجاری که باید به آنها گوش دهید

آیا دوست دارید در مورد تجارت و نحوه عملکرد برخی از کارآفرینان و شرکت های موفق امروزی آشنا شوید؟ پادکست های تجاری به عنوان راهی عالی برای اطلاع (و الهام گرفتن) از اتفاقات عمل می کنند.

تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن هوشمند و یک جفت هدفون است تا بتوانید همه چیز را تنظیم کنید ، از مصاحبه های یک به یک با رهبران برجسته امروزی گرفته تا خلاصه ترین اخبار تجاری روز.

بنابراین ، آیا شما یک مدیر با تجربه هستید که در حین رفت و آمد به دنبال چیزی هستید که به آن گوش دهید ، یا فقط فردی که همیشه برای یادگیری چیزهای جدید دردناک است ، این فهرست بهترین پادکست های تجاری برای شما مناسب است. از پاداش Kai Ryssdals تا مجموعه حکمت تیم فریس ، هفت پادکست تجاری زیر نحوه استراتژی ، رهبری و توسعه کسب و کار شما را آموزش می دهد.

اکنون به برنامه های پخش پادکست HubSpot به برنامه ها گوش دهید

12 بهترین پادکست تجاری

1. پادکست iDigress

Troy Sandidge ، میزبان iDigress Podcast ، دارای سابقه بیش از 100 میلیون دلار برای مشاغل مختلف تجاری است. او از تجربه خود برای راهنمایی ماهرانه شما در دنیای بازاریابی استفاده می کند و شما را از سردرگمی دور می کند و به سمت تکنیک ها و ابزارهایی می رود که به شما کمک می کند راهی برای موفقیت در تجارت ایجاد کنید. iDigress برای همه بازاریابانی که به دنبال مشاوره همه جانبه هستند بسیار مناسب است ، از نحوه تعیین جهت کسب و کار گرفته تا وضوح پیام ها.

مدت زمان قسمت ها 30 دقیقه یا کمتر است ، و آن را به یک پادکست عالی برای میان وعده برای گوش دادن در حین حرکت تبدیل می کند.

2. صداقت رادیکال

صداقت رادیکال همه چیز در مورد چگونگی موفقیت در کار بدون قربانی کردن انسانیت و خوشبختی است. امی سندلر بحث هایی را درباره این که چرا داشتن ارتباط صادقانه هنگام کار (با خود ، مدیریت و همکاران) مهم است و صداقت چگونه به شما در ایجاد روابطی کمک می کند که شما را ارتقا داده و به موفقیت شما کمک می کند ، میزبانی می کند.

موضوعات مورد بحث در پادکست شامل چگونگی انجام مکالمات صادقانه در محل کار ، چگونه مدیران و رهبران کسب و کار می توانند فرهنگ راهنمایی و بازخورد را ایجاد کنند و چگونه در محل کار از خود دفاع کنید.

3. پادکست بازاریابی نوار چسب

پادکست بازاریابی نوار کانال شامل مصاحبه با نویسندگان متخصص و رهبران فکری است که نکات و منابع بازاریابی تجاری قابل استفاده را به اشتراک می گذارند. به عنوان یک شنونده ، با موضوعات مختلف مانند نحوه حفظ شادی در محل کار و بهترین شیوه ها برای حفظ مشتریان آشنا خواهید شد. Fast Company نام این پادکست را “یکی از بهترین پادکست ها برای شنوندگان حرفه ای” گذاشت.

4. پادکست Goal Digger

جنا کوچر ، مجری پادکست The Goal Digger ، یک مربی مجرب و بازاریاب دیجیتال است. این نمایش که به عنوان یک کارگاه زنده توصیف شده است ، به تجار کمک می کند تا نحوه دستیابی به موفقیت شخصی و تعقیب رویاهای خود را از نزدیک بیاموزند.

موضوعات تحت پوشش شامل هک های بهره وری ، ایجاد زمینه های تجاری ، بهبود SEO وب سایت شما ، نکات رسانه های اجتماعی و نحوه ایجاد شغل رویاهایتان است. مهمان برجسته و متخصصان صنعت ، مانند کارآفرین لوری هاردر ، اغلب به کوچر ملحق می شوند.

5. رادیو CodePen

CodePen یک ابزار آنلاین برای توسعه دهندگان وب است تا قطعات کد HTML ، CSS و JavaScript را آزمایش کنند. CodePen Radio که توسط کارکنان CodePen میزبانی می شود ، شامل داستان های شخصی در مورد موفقیت ها و شکست هایی است که آنها هنگام مقیاس بندی شرکت خود با آنها روبرو شده اند. این برای حرفه ای های صنعت نرم افزار عالی است ، زیرا بینش ارزشمندی را در مورد همه چیزهایی که در راه اندازی و حفظ یک تجارت نرم افزاری وب دخیل هستند به دست خواهید آورد.

6. Inclusion را انتخاب کنید

سه میزبان ، مایک هس ، نینا بالیگا و UB Ciminieri ، مکالمات معتبر و صادقانه ای در مورد شیوه های مختلف تنوع ، ارزش ویژه و مشارکت بر مشاغل دارند. این یک گوش دادن عالی برای همه متخصصان است زیرا آنها در مورد همه چیز از توسعه یک برنامه DEI در مشاغل خود گرفته تا مشارکت فعال در رویدادهای محل کار بحث می کنند.

7. پادکست MarTech

پادکست MarTech ، میزبان بنیامین شاپیرو ، داستان های بازاریابان و روش های مختلف استفاده آنها از فناوری برای دستیابی به رشد و موفقیت در تجارت را به اشتراک می گذارد. هر قسمت دارای یک رهبر تجاری متفاوت و حرفه ای بازاریابی است و آن را برای شنوندگان در همه صنایع مناسب می کند. همه مهمانان از طریق تجربیات واقعی زندگی ، بین بهترین شیوه های MarTech اطلاعاتی ارائه می دهند و ابزارها و نکاتی را برای موفقیت توصیه می کنند.

8. جاه طلبی براون

پادکست Brown Ambition دارای مشاوره مالی دو خبرنگار حرفه ای امور مالی ، Mandi Woodruff-Santos و Tiffany Aliche است. شنوندگان می توانند از تجربه میزبان استفاده کنند و بیاموزند که چگونه شغلی هوشمندانه انتخاب کنند که به موفقیت شخصی و تجاری کمک می کند.

میزبان همچنین به موضوعاتی می پردازد که معمولاً جوامع رنگین با آن روبرو هستند و به عنوان منبعی برای گروه هایی که اغلب از گفتگوهای سلامتی مالی محروم هستند ، عمل می کنند. آنها همچنین قسمت های کامل پرسش و پاسخ را برای پاسخ به سوالات شنوندگان اختصاص داده اند ، برای کسانی که موقعیت خاصی دارند و در مورد آنها مشاوره می خواهند مفید است.

9. شادی در محل کار

شادی در محل کار یک پادکست مبتنی بر مصاحبه است که شامل نویسندگان ، کارآفرینان ، مربیان و متخصصان برجسته صنعت است که در مورد شادی در محل کار بحث می کند.

این برای متخصصان تجاری که به دنبال ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی هستند یا افرادی که به دنبال حفظ سطح شادی خود در شغل هستند بسیار عالی است. به عنوان یک شنونده ، نکات کاربردی برای ایجاد فرهنگ مثبت و نشاط آور محیط کار و مزایای آن را برای محیط کار خواهید آموخت. بهترین خلاصه نمایش از خود سازندگان است – “ما معتقدیم که شادی در محل کار باید” هنجار “باشد و نه یک استثنا.”

10. آثار شامل

آثار گنجاندن بر بحث در مورد اهمیت ایجاد فرهنگ محیط کار که شامل همه جوامع می شود تمرکز دارد. میزبانان با متخصصان تجارتی DEI مانند Jiquanda Nelson و Margot Slattery صحبت می کنند ، که توصیه های کاربردی در مورد استراتژی های DEI ارائه می دهند که به کسب و کار کمک می کند.

11. HBR IdeaCast

HBR IdeaCast یک پادکست هفتگی است که دارای رهبران برجسته ای در مدیریت کسب و کار و تجارت است. میزبان گردان تجربه متفاوتی را به شنوندگان می دهد و موضوعات از نوآوری و بهره وری در محل کار گرفته تا ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی و مدیریت کارکنان متغیر است. قسمت ها بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد ، می توانید میان وعده را بخورید و به راحتی در حین حرکت استفاده کنید ، یا در زمان استراحت های کاری که به دنبال فشرده سازی آن هستید.

12. تجارت TED

TED Business یک پادکست عالی برای محتوای تجاری با کیفیت بالا است. مودوپه آکینولا ، مجری از طریق ارتقاء سطح ، تعیین اهداف واقع بینانه و ایجاد روابط مثبت در محل کار با شنوندگان صحبت می کند. نکات کاربردی برای ایجاد مسیر خود را ترک خواهید کرد ، زیرا در پایان هر نمایش ، آکینولا یک درس کوتاه در مورد نحوه استفاده از نکات مورد بحث در قسمت ارائه می دهد.

آماده گوش دادن هستید؟

برنامه ای را که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد انتخاب کنید و از هر کجا که هستید ، هر زمان که می خواهید گوش دهید.

شبکه پادکست hubspot