پرسش و پاسخ با دیوید اندرسون ، موسس و مدیرعامل LionDesk

برنامه های تجاری مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک و متوسط ​​راه حل های درخشان ، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه ارائه می دهند. آنها ساختار ، مدل تجاری ، مزایا و چالش های خاص خود را دارند ، از جمله مدیریت تماس.

ما از دیوید اندرسون ، بنیانگذار و مدیرعامل LionDesk ، در مورد تاثیر این سیستم عامل ها بر رشد SMB ها و اهمیت هم راستایی ابزارهای مختلف پرسیدیم. این چیزی است که او به ما گفت.

اکنون بارگیری کنید: الگوی استراتژی رشد رایگانپرسش و پاسخ با دیوید اندرسون ، مدیرعامل LionDesk

1. به نظر شما راه حل های مبتنی بر ابر و SaaS چگونه بر رشد مشاغل کوچک و متوسط ​​تأثیر می گذارد؟

انتظارات مصرف کنندگان در بالاترین سطح خود قرار دارد. برای حفظ رقابت ، مشاغل باید تکامل پیدا کنند تا محصولات و خدمات را سریعتر ، آسانتر و بهتر ارائه دهند.

فناوری SaaS به مشاغل این امکان را می دهد تا در حالی که تجارت خود را به طور م andثر و کارآمد اداره می کنند ، از تقاضا پیروی کنند. به عنوان مثال ، یک کاربر LionDesk می تواند سیستم خود را برای یادآوری وظایف مهم تنظیم کند ، به طور خودکار مخاطبین را در طول سال پیگیری کند و در یک نگاه به آنها نشان دهد که پایگاه داده آنها چگونه کار می کند در حالی که تنها 15 دقیقه در روز را در سیستم گذرانده است. به این قدرت تکنولوژی است.

2. بزرگترین چالش های SME ها در ارتباط با مدیریت تماس چیست؟

دست بردار بزرگترین چالش پیگیری تماس است. ما مشکل تولید سرب نداریم ، مشکل پیگیری سرب داریم.

کسی که سریعتر به امتیازات پاسخ دهد برنده است. فردی که از طریق ارتباط مداوم و پرورش ارتباط با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند ، برنده می شود. شخصی که جزئیات شخصی کوچک در مورد یک مخاطب را به خاطر بسپارد برنده می شود. و این دقیقاً همان چیزی است که یک سیستم CRM کاملاً کاربردی می تواند برای انجام آن تنظیم شود.

3. راه حل های یکپارچه سازی چگونه می توانند استفاده از LionDesk را افزایش دهند؟

ارزش اصلی در LionDesk این است که ما “با دیگران خوب بازی کنید.” با داشتن یک سیستم باز که به کاربران اجازه می دهد ابزارهای مورد علاقه خود را در ایجاد مشاغل متصل کنند ، می توانند کارآمدتر و م effectivelyثرتر کار کنند.

4. به نظر شما اهمیت حفظ ابزارهای فروش و بازاریابی با دیگر برنامه های تجاری در کجا نهفته است؟

مزیت شماره 1 داشتن یک مرکز مانند LionDesk که همه ابزارهای تجاری شما را به هم متصل می کند این است که تعداد برنامه هایی را که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارید وارد کنید محدود می کند. داشتن داده های یکسان از برنامه های مختلف شما در یک راستا و به اشتراک گذاشته شده به تیم شما کمک می کند تا در یک جهت قایقرانی کند.

دعوت به اقدام جدید