چگونه بازاریابان می توانند از آن در استراتژی خود استفاده کنند

بر اساس نظرسنجی Sprout Social Index در سال 2019، 40 درصد از بازاریابان معتقدند که گروه‌های اجتماعی خصوصی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. و 23 درصد از مصرف کنندگان با آنها موافق هستند.

لینکدین و فیسبوک مدت‌هاست که گروه‌های خصوصی را در پلتفرم‌های خود پیاده‌سازی کرده‌اند، در حالی که اینستاگرام و توییتر هنوز این ویژگی را ارائه نکرده‌اند.

اکنون دانلود کنید: چگونه از توییتر برای تجارت استفاده کنیم [Free Kit]

این تا سپتامبر 2021 بود که توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش پلت فرم زیرمجموعه خود به نام جوامع توییتر است.

بیایید نگاهی به نحوه عملکرد آن بیندازیم و چگونه می تواند به برندها در ارتباط با مخاطبان هدف خود کمک کند.

این آزمایش آخرین تلاش توییتر برای کمک به اتصال کاربران است. در حالی که هشتگ‌ها، فهرست‌های توییتر، ویژگی‌های «لحظه‌ها» و «موضوعات» می‌توانند به مکالمه‌های مورد علاقه شما کمک کنند، شناسایی (و تعامل مداوم با) کاربرانی که علایق شما را دارند می‌تواند دشوار باشد.

اجتماعات توییتر قرار است این شکاف را بپوشاند و مکانی را برای کاربران فراهم کند تا با کاربرانی که با آنها علایق شخصی و حرفه ای مشترک دارند ملاقات کنند.

سه نوع کاربر در جوامع توییتر وجود دارد:

  • ادمین ها که مالک انجمن و مدیریت اعضای آن هستند.
  • مدیران که از امن بودن جامعه اطمینان می‌دهند، مکالمه را تسهیل می‌کنند و افراد همفکر را به هم متصل می‌کنند.
  • اعضا که به انجمن دعوت شده‌اند و اکنون می‌توانند با سایر اعضا تعامل داشته باشند.تصویری از توییتر در حال معرفی جوامع توییتر

منبع تصویر

به عنوان یک عضو، بگویید که چیزی برای انجمن خود توییت می کنید. هر کسی در توییتر می‌تواند توییت را بخواند، نقل قول کند و آن را گزارش کند. با این حال، فقط اعضای دیگر می توانند با توییت تعامل داشته باشند، به عنوان مثال: پاسخ دهید.

یک انجمن می‌تواند بر اساس هر علاقه‌ای (تا زمانی که از شرایط خدمات توییتر پیروی می‌کند)، از شغل و امور مالی گرفته تا حیوانات خانگی و طالع بینی باشد.

در حال حاضر، این پلتفرم فقط بر روی دستگاه‌های IOS و بر روی وب در دسترس است و کاربران اندرویدی دسترسی فقط خواندنی دارند. با این حال، توییتر برنامه هایی برای گسترش به دستگاه های اندرویدی به زودی دارد.

چرا باید از انجمن های توییتر استفاده کنید؟

مشابه گروه‌های لینکدین و گروه‌های فیس‌بوک، انجمن‌های توییتر راه دیگری برای دسترسی برندها به مخاطبانشان است.

از آنجایی که کاربران از طریق علایق مشترک به یکدیگر متصل خواهند شد، برندها می‌توانند انجمن‌هایی را که با مخاطبان هدف خود هماهنگ هستند محدود کرده و از آن برای ارتباط با آنها استفاده کنند.

ما می دانیم که ایجاد جامعه در ایجاد اعتماد با کاربران در رسانه های اجتماعی، به ویژه با کسانی که نزدیک به بالای قیف هستند، کلیدی است. به این ترتیب، استفاده از پلتفرمی مانند انجمن‌های توییتر به برندها کمک می‌کند تا با کاربران ارتباط برقرار کنند و درک بهتری از آنچه در آنها طنین‌انداز می‌شود، پیدا کنند.

یافتن جوامع توییتر

همانطور که در حال حاضر وجود دارد، فقط در صورتی می توانید به انجمن های توییتر دسترسی داشته باشید که دعوت شده باشید یا اگر تأیید شده اید که یک ادمین هستید، خودتان را شروع کنید.

در این صورت، تب Communities در برنامه توییتر شما یا در نوار کناری برنامه وب ظاهر می شود. به‌عنوان غیرعضو، می‌توانید صفحه انجمن و جدول زمانی را در صورتی که با شما به اشتراک گذاشته شده است مشاهده کنید، اما نمی‌توانید با توییت‌ها تعامل داشته باشید یا درخواست عضویت کنید.

از آنجایی که در مرحله آزمایش بتا است، توییتر راه اندازی شده است یک فرم درخواست جایی که کاربران می توانند درخواست کنند که مدیر یا ناظر شوند. برای واجد شرایط بودن، حساب شما باید:

  • عمومی باشد.
  • حداقل شش ماهه باشد.
  • یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل تأیید شده داشته باشید.
  • احراز هویت دو مرحله‌ای را روشن کنید.
  • سابقه نقض شرایط سرویس توییتر را نداشته باشید.

پس از تأیید، باید به رعایت این شرایط واجد شرایط بودن ادامه دهید تا امتیازات خود را حفظ کنید.

با HubSpot Marketing Hub، می‌توانید حساب توییتر خود را یکپارچه کنید، که به شما امکان می‌دهد توییت‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید و معیارهای کلیدی خود را مستقیماً از پلتفرم پیگیری کنید.

چگونه بازاریابان می توانند از جوامع توییتر استفاده کنند

اجتماعات توییتر ابزار دیگری است که بازاریابان می توانند برای ارتباط با مخاطبان هدف خود و ایجاد جامعه ای پیرامون برند خود از آن استفاده کنند.

برندها باید از استفاده از انجمن های توییتر به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و/یا خدمات به گروه های خاصی از کاربران خودداری کنند.

یک قانون سرانگشتی خوب برای پیروی از هر شبکه اجتماعی این است که بر تعامل تمرکز کنید، نه تبلیغ. در حالی که تبلیغ محصولات و/یا خدمات شما بخشی طبیعی از ایجاد آگاهی از برند شماست، نباید تنها استراتژی محتوای شما باشد.

در عوض، با ارسال محتوا بر ارتباط با کاربران خود تمرکز کنید آنها اهمیت دادن. با انجمن‌های توییتر، انجام این کار حتی ساده‌تر است، زیرا می‌توانید محتوای خود را برای مخاطبان فرعی خاص در دنبال‌کنندگان گسترده‌تر خود تنظیم کنید.

همچنین فرصتی است تا درباره کاربران خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و ببینید درباره چه موضوعاتی بحث می‌کنند، چه مشکلاتی دارند، با چه چالش‌هایی مواجه می‌شوند و چه چیزی در آنها طنین‌انداز می‌شود.

دعوت به اقدام جدید