از کادر جستجوی لینکدین برای جستجوی گسترده ترین عبارتی که برای کسب و کار شما کاربرد دارد استفاده کنید. اما اگر در سئو مهارت دارید، می توانید حدس های منطقی در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی در لینکدین داشته باشید. برجسته کردن این دستاوردها راهی عالی برای نشان دادن به بازدیدکنندگان نمایه خود است که با تجربه هستید و می توانید نتایج را برای آنها بازتولید کنید. هر دو نمونه عناوین خود را با محتوا و کلمات کلیدی پر می کنند و اطمینان می دهند که فضایی هدر نمی رود. لینکدین حدود 220 کاراکتر به شما می دهد تا به بازدیدکنندگانتان بفهماند شما چه کسی هستید و چه چیزی برای ارائه دارید. متأسفانه، بسیاری از ما با پروفایل های لینکدین خود مانند یک رزومه رفتار می کنیم – کوتاه مشاوره سئو و حرفه ای، اما خسته کننده.

خدمات تخصصی مشاوره سئو

با این حال، هوگان هنگام درخواست برای نقش رهبری، مانند نقش سرپرست یا مدیر، کمک حرفه ای را توصیه می کند، زیرا خطرات بیشتر است. او افزود که به همین دلیل مهم است که نامزدها اگر می خواهند برجسته شوند، بخشی از این گروه باشند. چپمن می‌گوید: «با استفاده از زبان مناسب، کاندیداها این درآمد مشاور سئو احتمال را افزایش می‌دهند که کارفرمایان رزومه خود را ببینند.

مشاوره سئو چیست؟

اگر یک شرکت سهامی عام یا یک شرکت انفرادی هستید که تحت یک نام مشاوره حرفه ای سئو ساختگی فعالیت مشاوره سئو می کنید، ممکن است نیاز به درخواست گواهینامه DBA داشته باشید. برای پرس و جو در مورد هزینه ها و الزامات ویژه، با ما تماس بگیرید یا به دفتر شهرستان محلی خود مراجعه کنید. قبل از اینکه شرکت خود را ثبت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع نهادی است. همه مشاور سئو چیز از اظهارنامه مالیاتی گرفته تا مسئولیت شخصی اگر مشکلی پیش بیاید از نظر قانونی تحت تأثیر نحوه سازماندهی کسب و کار شما قرار دارد. جاش تولی، مدیرعامل Shyft Capital گفت: «اغلب، کارآفرینان جدید آنقدر در مورد کسب و کار خود هیجان زده هستند و آنقدر مطمئن هستند که همه در همه جا مشتری هستند، آنها بسیار اندک خرج می کنند.

سوالات متداول هنگام استخدام حسابدار

ما می خواهیم به شما نشان دهیم که سئوی هدفمند چگونه کار می کند و بهترین روش ها برای همکاری با کارشناسان برای دستیابی به رتبه های بالاتر. با این حال، گاهی اوقات ممکن است موانع عملکرد جزئی وجود داشته باشد که می تواند موقعیت شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو مشاوره رایگان سئو (SERP) یک یا دو نقطه کاهش دهد. بهترین شیوه های سئو و هوش مصنوعی را بیاموزید که می تواند به شما استخدام مشاور سئو کمک کند تا وب سایت شما را در صدر گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار دهد.

بخش تجربه

استراتژی محتوای لینکدین شما باید شامل انواع مختلفی از محتوا باشد – پست های طولانی، تصاویر، ویدئوها، پست های وبلاگ به اشتراک گذاشته شده و موارد دیگر. اگر بازدیدکنندگان گواهی‌های مثبت زیادی در نمایه شما ببینند، این می‌تواند آخرین انگیزه‌ای باشد که برای استخدام شما نیاز دارند. یکی از دلایلی که لینکدین به دلیل کسل کننده بودن و اسپم بودن شهرت بدی دارد این است که بسیاری از کاربران از این پلتفرم برای برقراری ارتباط جدید استفاده می کنند. با ایجاد یک کانال پروفایل، به احتمال زیاد از ترافیک پروفایل خود استفاده خواهید کرد.

کسب و کار خود را توسعه دهید

لینکدین یک موتور جستجوی قدرتمند است که می‌تواند ترافیک هدفمند و قابل توجهی را برای پروفایل شما ایجاد کند. My Biz Niche، یک شرکت بازاریابی دیجیتال و طراحی وب مستقر در آریزونا، نتایج بسیار خوبی برای مشتریان خود به دست آورده است. توانایی ردیابی و اندازه گیری نتایج در زمان واقعی همچنین خدمات تخصصی مشاوره سئو امکان تغییراتی در نحوه استفاده از بودجه های بازاریابی را فراهم می کند. اگر تجزیه و تحلیل شما نشان می دهد که یک استراتژی خاص کار نمی کند، به سادگی منابع خود را به آنهایی که واقعا کار می کنند هدایت کنید، در حالی که هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید. به این ترتیب، می توانید روی استراتژی هایی تمرکز کنید که به احتمال زیاد به رشد کسب و کار محلی شما کمک می کنند.

جذابیت نمایه خود را بهینه کنید

این دوباره به عنوان یک مدرک اجتماعی است که شما مهارت هایی را دارید که ادعا می کنید دارید. ویکی پدیا بهینه‌سازی بخش‌های خاص برای کلمات کلیدی، می‌توانید آزمایش کنید که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مفید نیست و استراتژی تولید ارجاع خود را توسعه دهید. سعی کنید تا آنجا که ممکن است اتصالات بیشتری ایجاد کنید (به دنبال فرآیندی که در مشاوره حرفه ای SEO بالا توضیح داده شد) یا حداقل علامت “500+” را بزنید.

منبع: iranpaper