چگونه با این 13 نکته در توییتر بفروشیم

ارتباط با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی ممکن است به اندازه یک پست و دنبال کردن ساده به نظر برسد، اما در واقع بسیار پیچیده تر است. توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی می تواند در روابط عمومی، رهبری فکری، برندسازی و تولید سرنخ کاربرد داشته باشد. فروش در توییتر به مهارت و تمرین نیاز دارد، اما این یک پلت فرم مناسب برای رشد کسب و کار شما است که قطعا ارزش تلاش را دارد.

اکنون دانلود کنید: چگونه از توییتر برای تجارت استفاده کنیم [Free Kit]

چه چیزی می توانم در توییتر بفروشم؟

پاسخ کوتاه این است: هر چیزی! نکته مهم در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که می توان از آن برای فروش محصولات بسیار متنوعی استفاده کرد. کارهای زیادی برای انجام دادن در اینترنت در بسیاری از کانال ها وجود دارد. جایی در وب برای هر چیزی که ممکن است مجبور باشید بفروشید، جایگاهی وجود دارد. برای استفاده از جایگاه خود و فروش در توییتر مانند حرفه ای ها، این بهترین شیوه ها را دنبال کنید.

اینترنت می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، اما اقدامات خاصی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که با استفاده از توییتر بازدهی مثبتی دریافت می کنید. هیچ فروش تضمینی وجود ندارد، اما استفاده از برخی از این بهترین شیوه ها به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از توییتر به عنوان ابزاری برای فروش ببرید.

1. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

رسانه های اجتماعی برای اجتماعی بودن مردم ایجاد شده اند، پس خجالتی نباشید! به نام‌گذاری‌ها و ریتوییت‌های خود پاسخ دهید، جلسات پرسش و پاسخ انجام دهید و نه تنها با فالوورهای خود بلکه با سایر افراد مرتبط در صنعت خود فعال باشید. این به ایجاد علاقه و اعتماد کمک می کند که مخاطبان شما را نیز تشویق می کند تا در گفتگو شرکت کنند.

2. چیزهایی را به اشتراک بگذارید که بازار شما به آنها علاقه دارد

جریان توییت‌های شما نباید فقط درباره چیزی باشد که می‌فروشید. اگر کاربران ببینند که محتوایی را که می‌خواهند ببینند و پست‌هایی را که می‌توانند با آن مرتبط باشند به اشتراک می‌گذارید، احتمالاً شما را دنبال خواهند کرد. و هر چه بیشتر بتوانید به نمایه خود نگاه کنید، سرنخ های بالقوه بیشتری خواهید داشت.

3. بر شهرت شرکت خود نظارت کنید.

آنچه را که کاربران در مورد کسب و کار شما به صورت آنلاین می گویند را با گوش دادن معمول اجتماعی پیگیری کنید. هر زمان که از شما یا محصول شما نام برده می شود، آنچه گفته می شود را بررسی کنید تا از نحوه بحث مردم در مورد آن آگاه شوید. تجزیه و تحلیل اطلاعات برای هر گونه بینش مفید برای بهبود آنچه ممکن است از تبدیل شدن سرنخ ها به مشتری جلوگیری کند.

4. ثابت قدم باشید.

الگوریتم توییتر به نفع کاربرانی است که به طور مکرر و مداوم توییت می کنند. برای کمک به شما در انجام این کار، ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید. به این ترتیب، شما برای باز کردن هر روز برنامه و فکر کردن به چیزهای جدید و روشنگرانه برای گفتن، تحت فشار قرار نمی گیرید. یک برنامه زمان‌بندی می‌تواند توییت‌های شما را ثابت نگه دارد، به این معنی که سرنخ‌های شما نیز ثابت خواهند ماند.

5. بازخورد بگیرید.

فقط به آنچه کاربران در مورد کسب و کار یا محصول شما می گویند نگاه نکنید، در واقع گوش کنید. مشتریانی که تجربه منفی یا مثبتی داشته اند ممکن است نظر خود را در توییتر بیان کنند. بازخورد رایگانی را که معمولاً برای پرداخت به یک گروه متمرکز نیاز دارید، دریافت کنید و تغییراتی را اعمال کنید که می تواند فروش شما را بهبود بخشد.

6. از اخبار صنعت به روز باشید.

با بررسی مکرر توییتر، از تغییرات بزرگ (یا کوچک) در صنعت خود مطلع شوید. به عنوان مثال، اگر شنیدید که رقیب شما اعلامیه بزرگی ارائه کرده است اما جزئیات آن را نمی دانید، در توییتر جستجو کنید برای اینکه نام رقیب از آخرین اخبار و آنچه مردم در مورد آن می گویند مطلع شود. به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ توییتر برای دریافت اخبار مهم قبل از انتشار آن در وب عالی هستند. این دست بالا شما را از راه هایی برای به دست آوردن فروش بیشتر نسبت به رقابت آگاه می کند.

رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یک ابزار کسب‌وکار بسیار رشد کرده‌اند، به این معنی که اگر از آن استفاده نکنید، همیشه پشت رقبا خواهید بود. در واقع، کاربران فعال روزانه قابل درآمدزایی توییتر (mDAU) بالغ بر 206 میلیون نفر است. این تعداد زیادی فرصت برای فروش در پلتفرم است. برخی از این کاربران می توانند در بین مخاطبان هدف شما قرار بگیرند. متأسفانه، دنبال‌کنندگان زیاد به تنهایی فروش را تضمین نمی‌کند، بنابراین از این نکات برای بهترین استفاده از پلتفرم برای درآمد کسب‌وکار استفاده کنید.

استفاده از توییتر به عنوان یک پلتفرم برای فروش محصول شما می تواند واقعا موثر باشد اگر آن را به درستی انجام دهید. این فقط ایجاد یک فالوور بزرگ یا تبلیغ بیشتر محتوا نیست. برای بهبود فروش خود از طریق توییتر روی نکات زیر تمرکز کنید.

۱- برنامه داشته باشید.

کورکورانه وارد فروش در توییتر نشوید. یک استراتژی برای بازاریابی توییتر ایجاد کنید که برای شما و محصول شما مفید باشد و سپس آن را اجرا کنید.

2. تعیین کنید که کدام ترندها و هشتگ ها برای شما مفید خواهند بود.

برای دیده شدن نیازی به ویروسی شدن ندارید، اما باید خود را در موقعیتی قرار دهید که بتوانید پیدا شوید. دنبال کردن روندهای محبوب مرتبط و استفاده از هشتگ ها، نمایه شما را در مقابل کاربرانی قرار می دهد که به دنبال محتوای شما هستند.

3. یک پروفایل عالی بسازید.

به طور کامل آسان است پروفایل توییتر خود را سفارشی کنید با تنظیمات متناسب با محصول شما. حتی “دسته” شما لزوماً نباید صرفاً نام تجارت شما باشد، می تواند به محصول یا برند شما مربوط باشد. و این شامل داشتن یک توییت پین شده خاص نیز می شود که می خواهید به عنوان بخشی از نمایه خود توجه را به آن جلب کنید.

4. ایجاد شخصیت.

آیا توییت های شما طنز آمیز خواهد بود؟ جدی؟ با نشاط؟ میم ها؟ تصمیم بگیرید که می خواهید کاربران چه چیزی را از برند شما ببینند و چگونه می خواهید نمایه توییتر شما آن را بیان کند.

5. با اینفلوئنسرها یا فالوورهای مرتبط ارتباط برقرار کنید.

افرادی را پیدا کنید که در صنعت شما تغییر ایجاد کنند و با آنها همراه باشید. به طور مداوم آنچه را که آنها می گویند بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چه همکاری هایی می تواند برای تجارت شما مفید باشد. به عنوان مثال، مشارکت در برندسازی یک پیشنهاد سودمند دوجانبه است که می توانید به برند موفق دیگری که در توییتر با آن ارتباط برقرار می کنید، ارائه دهید.

6. به نسبت فالوور به فالوور توجه کنید.

باور کنید یا نه، این افسانه که کاربران به نسبت پیگیری شما اهمیت می دهند در واقع درست است. این نشانه موفقیت حساب شما است، بنابراین در مورد اینکه کدام کاربران را برای دنبال کردن انتخاب می کنید انتخابی تر باشید.

7. از ترفیع نترسید.

تبلیغات توییتر ابزاری عالی است که باید از آن بهره ببرید. آنها یک راه هوشمندانه برای تبلیغ برند و محصول شما هستند، زمانی که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید.

از توییتر به طور موثر به عنوان یک ابزار فروش استفاده کنید

پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی برای اثربخشی به استراتژی‌های متفاوتی نیاز دارند. به عنوان مثال، توییتر بر متن متمرکز است در حالی که اینستاگرام بر رسانه ها متمرکز است. جنبه‌های منحصربه‌فرد توییتر را به‌عنوان یک پلتفرم در نظر بگیرید و از آن‌ها به نفع خود در هنگام توسعه استراتژی استفاده کنید. رسانه های اجتماعی ابزار مهمی برای فروش محصول شما هستند که با ادامه رشد کسب و کارتان نمی توان آن را نادیده گرفت.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در اکتبر 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید